Sochi 2014

http://www.bbc.com/sport/0/winter-olympics/26098629… Indrukwekkend!

Rogier op 9 feb. 2014 21:22

holy shieeet!

Gang is alles

Het blijft toch jammer dat het in Rusland is. Indirect is de Olympische Spelen een beloning voor de autoritaire president Poetin, die met harde hand regeert. Nog afgezien van de homo-wetgeving aldaar. Ik keek er 4 jaar terug in Vancouver heel anders naar! Ook vond ik daar op de een of andere manier de pistes bij het langlaufen en het biatlon mooier. De schans in Sotsji valt mij ook tegen.

gisteren slope style op bbc zitten kijken. geweldig commentaar. 3 jonge honden (1 snowboardster en 2 gasten met kennis) die geen "ze gaat naar links, over de rail, ai handje aan de grond, … ,… " maar meer Jack van Gelder style. Zeker een aanrader

euh... doen!?

Huppa, 3 Nederlanders op het podium bij de 500 meter sprint!

Carnas on Tour

Die Podladtchikov had een lekkere run! Bij halfpipe

Gang is alles

Die Jappen ook hoor maar die Zwitser met moeilijke naam deed echt alles als een baas… Jammer voor Shaun white dat die de verwachtingen niet kon waarmaken vandaag. Het leek wel of die Zwitser excuses ging aanbieden toen white zijn 2e run had gemaakt.

🏂

Vind dat halfpipe snowboarden toch een van de mindere sporten on TS kijken op de OS

Die Podladtchikov had een lekkere run! Bij halfpipe

Jesper op 11 feb. 2014 19:15

I.Pod!!

Vind dat halfpipe snowboarden toch een van de mindere sporten on TS kijken op de OS

Martje op 11 feb. 2014 20:04

ik vind de tricks wel vet altijd, en kan nog genoeg mindere sporten bedenken zoals curling bijvoorbeeld

Certified ski-boy, glijbewijs

Die Podladtchikov had een lekkere run! Bij halfpipe

Jesper op 11 feb. 2014 19:15

I.Pod!!

Vind dat halfpipe snowboarden toch een van de mindere sporten on TS kijken op de OS

Martje op 11 feb. 2014 20:04

ik vind de tricks wel vet altijd, en kan nog genoeg mindere sporten bedenken zoals curling bijvoorbeeld

Jorian op 11 feb. 2014 20:36

HOUD JE BEK CURLING IS FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACKING VET
Hoezo vind je dat Martje? Ik vind het ook altijd wel vet

Gang is alles

Zo, het gaat lekker met het schaatsen met de Nederlanders.
Goud voor Groothuis en brons voor M. Mulder op de 1000 meter!

Carnas on Tour

Zo, het gaat lekker met het schaatsen met de Nederlanders.
Goud voor Groothuis en brons voor M. Mulder op de 1000 meter!

Svennoo op 12 feb. 2014 16:24

Ja had het gezien, 't gaat goed met schaatsen voor NL :P

Gang is alles

Gisteren toevallig iPod en curling gezien. En tja beken eerlijk dat schaatsen me niet trekt, doe mij dan maar een dag lang iPod, curling en biathlon. Gaaf om te kijken

Nu rodelen erop… Hem heb een keer een bobrit gemaakt. Dat was wel gaaf, maar op zo’n sleetje…

euh... doen!?

Het blijft toch jammer dat het in Rusland is. Indirect is de Olympische Spelen een beloning voor de autoritaire president Poetin, die met harde hand regeert. Nog afgezien van de homo-wetgeving aldaar. Ik keek er 4 jaar terug in Vancouver heel anders naar! Ook vond ik daar op de een of andere manier de pistes bij het langlaufen en het biatlon mooier. De schans in Sotsji valt mij ook tegen.

BodivO op 10 feb. 2014 00:23

Heb jij een account aangemaakt om alleen een politieke mening hier op wintersporters forum te plaatsen?

Trouwens ook bizar trouwens, 2x goud op de afdaling bij de vrouwen met het skiën…

Carnas on Tour

Ik zag onder veel gejuig telkens twee mannen op elkaar op een sleetje naar beneden gaan. Ik ben verbaasd dat dit daar is toegestaan…?

@jesper, voor mij is het een beetje als ik een trick heb gezien heb ik ze allemaal gezien daarbij vind ik het niet erg elegant/ subtiel…

Schaatsen is ook eentonig ik weet het… Toch doet me dat meer evenals de meeste andere wintersporten op de spelen!

Of zou er z’n diepe snowboardhaat in me zitten dat ik het niet leuk kam vinden ;)

@jesper, voor mij is het een beetje als ik een trick heb gezien heb ik ze allemaal gezien daarbij vind ik het niet erg elegant/ subtiel…

Schaatsen is ook eentonig ik weet het… Toch doet me dat meer evenals de meeste andere wintersporten op de spelen!

Of zou er z’n diepe snowboardhaat in me zitten dat ik het niet leuk kam vinden ;)

Martje op 12 feb. 2014 21:47

Misschien is het dat laatste wel haha, ik heb er met plezier naar gekeken :D

Gang is alles

:O http://www.skipass.com/news/103502-le-slopestyle-trop-danger…
Slopestyle geen olympische sport meer?!!?!?!??!?!

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

:O http://www.skipass.com/news/103502-le-slopestyle-trop-danger…
Slopestyle geen olympische sport meer?!!?!?!??!?!

ThijsMeeusen op 15 apr. 2014 21:42

Begrijp het wel, het is echt gevaarlijk hoor, net als die halfpipe

Gang is alles

:O http://www.skipass.com/news/103502-le-slopestyle-trop-danger…

Slopestyle geen olympische sport meer?!!?!?!??!?!

ThijsMeeusen op 15 apr. 2014 21:42

Begrijp het wel, het is echt gevaarlijk hoor, net als die halfpipe

Jesper op 15 apr. 2014 22:05

So what, de atleten kennen deze risico’s als geen ander en proberen zo veilig mogelijk te skiën/boarden met betrekking op protectie etc. In Sotsji zelf hadden ze de laatste drie kickers (hot, cool, yours) ook wel enorm hoog gemaakt, geen wonder dat er dan meer letsel is dan bij andere slopestylecometities als de X-games en de Dew Tour waar de schanzen een stuk minder groot zijn.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Plaats een reactie