wat is het perfecte skigebied om met een 3 jarig kind heen te gaan?

@DSvier wachtrijen? Afgelopen krokusvakantie heb ik niet hoeven wachten hoor! :)
Klopt, het is erg klein. Zelf was ik ook na een dag wel uitgekeken, maar daarvoor is er de gratis skibus naar het prachtige Obertauern!
Daar heb je inderdaad wel een punt… Het ligt vrij ver van Nederland, maar naar mijn idee is het de moeite waard. ;)

Ik kan alleen maar zeggen dat ik er wel heb moeten wachten buiten de vakanties. Niet erg lang, maar als je vaak verwend bent met vrijwel altijd meteen aan de beurt zijn als je aan komt skiën, dan is een minuut ook wachten.

Dat Obertauern populair is bij Nederlanders is mij daar wel opgevallen (het is ook meteen een nadeel m.i.), maar ik was er zelf niet echt van onder de indruk. Veel te druk, snel op uitgekeken. Ik vond Aineck leukere pistes hebben (maar nog drukker en weer wat kleiner).

Maar wat daar ook van moge zijn: je gaat toch niet je 3 jarige achterlaten in gebied A om een half uur verderop in gebied B te skiën lijkt mij en van wat ik lees is dat ook niet wat TS wil.

Obertauern is bekend bij Nederlanders maar bij lange na geen zillertal, saalbach of dit soort skigebied.
Het wachten, in het hoogseizoen, is mij tot op heden 100 procent meegevallen.

Plaats een reactie