Dit of dat #3

Nudelsuppe.

Skiën met snowboardboots of snowboarden met skiboots?

Skiën met snowboardboots.

La Casa de Papel of Mar de Plástico?

Uitrusten doen we thuis wel!

Is mijn vorige Dit of Dat te lastig, of niet?

Uitrusten doen we thuis wel!

Te lastig :-)

In vol ornaat met de skibus of met eigen vervoer naar de lift en ter plekke uit de kofferbak omkleden

Rob

Eigen vervoer en ter plekke omkleden

Wat heb je liever;
Hoge pistes poeder, lage pistes natte slush
Of
Hoge pistes strak geprepareerde goede grip, lage pistes ijzig

❄️

Hoge pistes strak geprepareerde goede grip, lage pistes ijzig.

Snowblades of bigfoot?

Het is o zo hard genieten.

Snowblades wil ik al lang eens proberen.

Snooker of darts?

Snooker

Als het voor de uiteindelijke reistijd niets uitmaakt; liever over de Franse of Duitse snelwegen?

❄️

Doe de autobahn maar. 🙂
Hoofdpijn of keelpijn?

Bla, bla, bla.

Doe mij maar hoofdpijn.

Thuis de verwarming wat hoger zetten of een warmere trui aan doen?

Uitrusten doen we thuis wel!

Warme trui (of zoals nu; dekentje en de poes op schoot)

Ruim tevoren alles vast inpakken en klaarleggen voor de wintersport (vertrek over een week)
Of
Avond voor vertrek tot in de late uurtjes alles uitzoeken en inpakken?

❄️

Oef, dan ga ik toch voor een combinatie: ruim van tevoren alles uitstallen (de helft ligt er nu al en ik vertrek pas op 7 maart…), maar het de avond ervoor pas inpakken :D

Worteltaart of cheesecake?

Uitrusten doen we thuis wel!

Ha, ha, nu al alles klaarleggen voor over een maand, ha, ha, wie doet nu zoiets hè. Euh… ☺️☺️☺️

Kaastaart!

Poes of hond op de schoot?

Bla, bla, bla.

Hond

Paw patrol of peppa pig

Click. Click. Peace

Paw patrol.

Op vakantie alles van thuis meenemen. En dan ook echt alles. Of alles op bestemming kopen tot aan wintersport artikelen aan toe.

Übung macht den meister!!!

aangezien wij altijd zoveel mogelijk ter plaatse kopen : alles op bestemming kopen.

skiën of schaatsen?

Skiën

In NL/BE:
Met de storm nu juist naar buiten of van de dag gebruik maken om thuis binnen eens flink op te ruimen?

❄️

Ha, ha, nu al alles klaarleggen voor over een maand, ha, ha, wie doet nu zoiets hè. Euh… ☺️☺️☺️

bartvwg op 8 feb 2020 15:37

Ter verdediging: ik was afgelopen woensdag in SnowWorld en ga vrijdag weer, dus de helft van mijn spullen heb ik nu al nodig. Uit luiheid heb ik de andere helft nog niet terug opgeborgen ;)

Met deze storm blijf ik binnen om op te ruimen. Vanmorgen wel buiten geweest en al slalommend tussen de vallende en reeds gevallen takken naar huis gefietst. Geen pretje.

Met storm met een lege caravan achter de auto de snelweg op, of een besneeuwd bergje af zonder sneeuwkettingen met een volle caravan achter de auto?

Uitrusten doen we thuis wel!

Met een lege caravan achter de auto met storm de snelweg op
Of
Met een volle caravan achter de auto zonder sneeuwkettingen een besneeuwd bergje af?

Uitrusten doen we thuis wel!

Sowieso zelfmoord, maar dan toch maar het besneeuwd wegje af. Hopelijk zitten er geen bochten in 😜

Ik vertrek! Of opsporing verzocht

Ik zie weinig verschil, de ene gaat over Nederlanders in het buitenland de andere over buitenlanders in Nederland. Maar omdat ik moet kiezen dan toch maar ‘Ik vertrek!’

Zware hagel of onweer tijdens het hiken in de bergen.

Born to Ride

Hagel

Wat is irritanter;
Niet kunnen slapen ‘s avonds of niet wakker kunnen worden ‘s morgens

❄️

Haha in beide ben ik goed. Maar dan maar ‘s ochtends niet wakker kunnen worden. Vindt de werkgever wat minder…

Volgende trip plannen: skiën en omgeving staan stipt op nummer 1, maar kan ook machtig genieten van paar dagen in de week Duitse apres-ski: aosta vallei OF een van de bekende Franse dalen

Let it snow

Aostavallei.

Zelf je huis (interieur) schilderen of laten doen?

Bla, bla, bla.

Als ik het zelf doe wordt het nooit zo mooi als een professional het kan doen.

50.000 euro krijgen of 50% kans op 5 miljoen

je start met niets, dus 50% kans met de belofte dat we met de forumleden samen gaan wintersporten ;-)

kamperen met een tent of met een caravan?

Zeker kamperen met een tent!

De rest van je leven in het zelfde gebied skiën (verboden om een ander gebied te kiezen) of altijd in een ander gebied skiën (verboden om tweemaal in hetzelfde gebied te komen)?

Altijd een ander gebied

Aansluiten in lange rij voor een snelle zes-persoons stoeltjeslift met overkapping of zonder rij direct met een lange sleeplift?

❄️

Lekker slepen!

Marillenschnapps of good old Willi mit Birne?

Willi mit Birne!

Schnitzel met citroenbotersaus of met zigeunersaus?

Uitrusten doen we thuis wel!

Plaats een reactie