Dit of dat #3

Liever die finale.

Groepsreis maart 2020 (ca. 25 veertigers, vooral skiërs, handjevol boarders): naar Ischgl of naar Serfaus?

Uitrusten doen we thuis wel!

Ischgl FTW!!!

Heel de zomer door 3x per dag deze site checken of er misschien toch niet wat nuttigs gemeld word of lekker andere dingen doen die niks met wintersport te maken heeft??

Übung macht den meister!!!

Andere dingen doen ( af en toe kijken)

De laatste volle dag in verse sneeuw skien met slecht weer ( einde seizoen) of meteen je spullen pakken en wegwezen

Skiën hè. :)

Skijas kopen in het voorjaar of najaar? :s

Bla, bla, bla.

Skiën hè. :)

Skijas kopen in het voorjaar of najaar? :s

bartvwg op 3 mei 2019 07:51

Zou ik ook zeggen, maar zag net toch al mensen in laden. Volgens weer bericht zou bewolking met een beetje zon . Maar nu mistig

Een oude trage stoeltjeslift per twee , of een nieuwe snelle anker per twee?

Een oude trage stoeltjeslift per twee , of een nieuwe snelle anker per twee?

jessedeconinck op 3 mei 2019 08:11

Stoeltjeslift, alles beter dan die rotsleepdingen. :p

Nog eens: Skijas kopen in het voorjaar of najaar? :p

Bla, bla, bla.

Beide een in het voorjaar voor de koude zomermaanden en in het najaar voor op wintersport en de winter.

Mtb of roeien als training voor de wintersport

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

MTB

Skitrip voor de kerst voor de zomer al boeken of last-minute de drukste week van de krokusvakantie aanrijden?

skitrip voor de kerst al voor de zomer plannen… het kan maar alvast geregeld zijn :)

De komende maanden zo min mogelijk aan wintersport denken of jezelf kwellen met het feit dat het er de komende maanden even niet van kan komen?

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Er wel aan denken, maar niet kwellend (ook zin in zomer!)

Zomervakantieplannen al maken tijdens/vlak na de wintersport of nog moeten bedenken?

❄️

Een weekend met kerst, de week voorjaarsvakantie en een lang weekend in maart zijn al geboekt. Je kan er maar op tijd bij zijn.

Niet te veel afvallen omdat je anders buiten de range van je ski’s of board komt of lekker doorgaan?

Übung macht den meister!!!

Doorgaan en het binnen de perken proberen te houden. 🙄

null

Asperges of snijbonen?😋😋

Bla, bla, bla.

Een weekend met kerst, de week voorjaarsvakantie en een lang weekend in maart zijn al geboekt. Je kan er maar op tijd bij zijn.

Niet te veel afvallen omdat je anders buiten de range van je ski’s of board komt of lekker doorgaan?

RFKANGOO op 3 mei 2019 12:42

😵🙈

LA NORMA😍☃️

Doe dan maar asperges, 1x per jaar is wel genoeg en nee voor mij is wit goud dus iets anders dan asperges😜

Alleen peper en zout gebruiken tijdens het koken of gewoon heel je kruidenkast in het gerecht?

LA NORMA😍☃️

Dubbel🥶

*bericht bewerkt door Piefke op 03 mei 2019 22:37

LA NORMA😍☃️

De hele kruidenkast, om er vervolgens achter te komen dat het veeeeel te gekruid is.

Corona of Desperados?

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 03 mei 2019 22:52

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Corona!

IPA of Pilsner

Freeride = Life

IPA

Naar het sauerland voor een winterse prikkel of de Ardennen

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ardennen

Hollandse of franse kaas?

Franse, vooral Epoisses vind ik niet te versmaden!

Wit of bruin stokbrood?

Uitrusten doen we thuis wel!

Wit met Epoisses erop, heerlijk!

Rode of witte wijn erbij?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Witte

Een verjaardagsfeestje in drukke maand december vieren of verplaatsen naar rustig moment en dan maar meteen een moment kiezen, dat je denkt dat het wel mooier weer gaat worden 🤣🤣.( Maar helaas denken de weer goden daar anders over 😭. )

*bericht bewerkt door miepmiep op 07 mei 2019 21:28

Verjaardagsfeestje in de drukke decembermaand, in de sneeuw op de ski’s!! (Zoon eind dec jarig)

Verwarming maar weer aan of dat vertikken omdat het mei is?

❄️

Oei, gewetensvraag… maar omdat ik bijna de hele dag stil zit met m’n pootje omhoog (zie forumitem steungroepje blessure), krijg ik het best koud en heb ik afgelopen week toch een keer de verwarming aan gedaan.

Wie is de mol? Of Expeditie Robinson?

Uitrusten doen we thuis wel!

Wie is de mol .

Terug naar 2300 meter ( bijv. Val Thorens ) omdat je het daar vorige week gevoelsmatig warmer hebt gehad … of toch even doorbijten in Nederland

Moest ik kunnen , ik zou altijd in Val Thorens blijven.

Vaujany of oz en oisans ?

Vaujany.

Tiroler SnowCard of Salzburger SuperSki Card?

Mr. Slow

Tiroler Snowcard.

Ajax of Tottenham?

Bla, bla, bla.

Ajax! ❌❌❌

Stapel tosti’s of broodjes knakworst maken voor groep jongens 9-11 jaar straks na school?

❄️

Plaats een reactie