zijn er mensen met ervaringen met ioffer.com

http://www.xspo.de is ook de moeite waard

In mijn speurtocht op internet naar een mooie softshell kwam ik bij toeval op de site http://www.ioffer.com Op deze site kun je onderhandelen over de prijs. Er worden nieuwe Mammut jassen aangeboden voor een appel en een ei. Zijn we mensen die ervaringen hebben met deze site.

edwin op 17 nov. 2011 21:46

de ervaring die ik heb met i offer zijn positief, met spullen die vloeistof bevatten kan het door de douane gecontroleerd worden, maar vaste goederen geen probleen, wel raad ik aan on te betalen met Paypal dat is wel het veiligste.
Jan

ik Heb positieve ervaringen met paypal.Het komt gewoon bij je thuis het pakketje je hoeft er alleen maar voor te tekenen gewoon een krabbeltje zetten. Het is goed nagemaakt allemaal en goeie kwaliteit ik had een riem besteld van Louis Vuitton maar je mocht kiezen welk leer je wou PU Leather(Minder kwaliteit) Of Real leather (Betere kwaliteit en echt leer) dan betaal misschien maar 5 dollar meer ofzo. En bijna geen verzendkosten dat zit al in de prijs.

ik heb er heel veel besteld maar het klopt je kam een brief van de douane krijgen en het kwijt zijn maar het is zo goed koop dat ik de gok wel neem veel is nep maar gewoon goed kijk uit met kleding maten kloppen niet xxxL Is xL koop ook geen elektronica of voor de grap vb dr dree beat oordopen kosten 169 euro daar 17 euro niet van echt te onderscheiden
maar gaan niet lang mee je mag ze dan terug sturen en je krijgt nieuwe maar dat is veel te duur
leuk voor goedkopen rommel

dag
kan me iemand helpen hoe het werkt met de
bestelling vab ioffer

dag

hoe kun je bestellen en is het wel betrouwbaar

mvg

Beste Marita, lees het topic nog eens goed door…
Bestellen kan, je krijgt echter niet de kwaliteit, maar wel het logo van je begeerde A-merk.

En ik denk dat Daniël en Willem elkaar kennen… ;-)

ok merci

Ik heb al diverse goederen besteld en gekregen via ioffer en be dik tevreden. Ik weet dat niet ales originel is maar ja dat is een keuze. Na 1 seizoen gaat het toch weer om een ander kleurtje.

meerdere keren iets besteld en gekregen. Is namaak volgens mij maar na 1 seizoen doe ik het toch weg en koop ik weer een andere jas. Ziet er goed uit en is kwalitatief redelijk goed en soms heel goed.
Ieder voor zich kiezen wat je wilt.

voor jassen zou ik er niet heen gaan nee, maar zonnebrillen of iets, daar kun je het risico nog wel nemen.

Hoe geef je je maat door op ioffer.nl voor een bestelling. Deze optie kan ik nergens vinden… Help graag!!

zouden deze aankomen als ik ze bestel , wie kan mij verder helpen? mvg
http://be.ioffer.com/i/2pcs-het-metaal-van-het-stofdoek-van-…

Weet iemand hoe ik bij het registreren welke staat binnen de VS moet kiezen?

iemand ervating met gucci riemen ?? Zien ze er wel etzelfde uit voor dit.geld koop ik iederemaand een nieuwe :P

@Gast626, elke maand een nieuwe nepper maakt het nog geen echt hoor… de rommel die ze op ioffer verkopen is van een dermate slechte kwaliteit dat het het kopen niet waard is, om over de levering maar helemaal niets te zeggen… m.a.w. niet tot nauwelijks

Ik weet niet wat mensen praten hier. Ik heb een aantal keren besteld via ioffer. De producten zijn van de hoogste kwaliteit gelijk aan echte. Je krijgt gewoon je aankoop binnen via een Aziaat die het vanuit, Taiwan, Hong Kong, China etc verzend. Bij de douane word er niks vernietigt. Je kan het binnen krijgen met douane kosten/belasting meer niet.

Maar jullie zeggen allemaal dat het neppe shit is ? Maar kmt het dan wel aan ?

Of je nou in turkije een riem koopt of op deze site het is toch nep. Je kan er toch niet vanuit gaan dat je zo goedkoop betaald voor wat echt is. En ze kunnen het erg mooi namaken, Wat maakt het uit. Als je het mooi vind…

3 maal heb ik wat besteld op i-offer 2 maal werd niet geleverd dus 2 maal mijn geld kwijt want de verkopers regelen het zo in tijd van wacht nog even er strengere controle in china op alles maar in de tussentijd ben je zover dat je te laat ben om de betaling terug te vorderen Ik vindt het een gevaarlijke site ik heb gekocht bij MONTON 2011 een wieler shirt en 1 maal een usb stick 256 gb bij jiu 8 waardeloos . BOB

Je loopt het risico op een strafblad als je doelbewust vervalste-merk-artikelen via de post het land "insmokkeld". Je kunt je niet beroepen op onwetendheid, want deze artikelen kunnen voor deze prijs nooit echt zijn.

De douane hanteert grenzen waarbij ze het laten bij een waarschuwing, boven een bepaalde grens word je gezien als handelaar (ookal heb je het voor jezelf gekocht) en krijg je een mega-boete van duizenden euro’s.

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Ik heb een mooie riem gezien maar als ik dit lees dan vertouw ik de site nl.ioffer.com niet meer. of het echt of nep is maak me niet uit maar ik zou het wel prettig vinden als ik het koop dat het ook aankomd op het adres waar ik woon.

ik keek voor fake beats by dre pro en als je tog fakies zoekt kun je net zo goed veel goedkoper neppe kopen want dat ziet tog niemand

ik keek voor fake beats by dre pro en als je tog fakies zoekt kun je net zo goed veel goedkoper neppe kopen want dat ziet tog niemand

Gast223 op 22 nov. 2012 17:58

null

ik heb ugs via i offer bij een verkoper van allerlij artiekelen 54$ betaald en nooit wat geleverd
klacht ingediend ook niets mee opgeschoten dit is de laatste keer dat ik op deze site iets bestel
eerst leveren dan betalen en anders niet
dat het artiekel nep ugs zijn is tot daaraan toe maar dan ook niet leveren smerig gewoon

Mijn Norton Security zegt dat de site onbetrouwbaar is en illegaal…

Heey kunnen jullie me helpen ik wil graag supra schoenen bestellen bij ioffer maar soms kan ik geen maat aan geven help me astublieft

Ik hoor nog wel

Je loopt het risico op een strafblad als je doelbewust vervalste-merk-artikelen via de post het land “insmokkeld”. Je kunt je niet beroepen op onwetendheid, want deze artikelen kunnen voor deze prijs nooit echt zijn.
De douane hanteert grenzen waarbij ze het laten bij een waarschuwing, boven een bepaalde grens word je gezien als handelaar (ookal heb je het voor jezelf gekocht) en krijg je een mega-boete van duizenden euro’s.

Constant op 18 nov. 2012 22:56

Echt

ik eet pizza

Plaats een reactie