Website feedback & bugs

Idee:
Zoals jullie op de skigebiedpagina’s restaurants e.d. laten zien met reviews van forumleden erbij - zou zoiets ook kunnen voor winetersportzaken in Nederland en België? Beschrijving, linkje, reviews? Op een kaart? Filterbaar op hardwaren ski, hardwaren snowboard, kleding, etc.?

GiGi op 27 sep 2018 15:26

Top idee 👍

Als ik op mijn telefoon de website op en neer beweeg dan wil ik nog wel eens per ongeluk op een van de teksten onder een post drukken. Bij duimpje komt er dan een groen duimpje te staan of hij gaat omhoog. Vaak niet erg maar soms vervelend als je het eigenlijk geen plusje vind maar eerder een minnetje. Is het mogelijk om je duimpje omhoog ook te ontdoen?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Jullie tips en ideeën staan genoteerd, en we gaan er naar kijken!

Click. Click. Peace

@pacorob zou je kunnen aangeven welke device en welke versie van iOs het hier om gaat? We hebben diversen combinaties geprobeerd hier, zowel de site zelf en vanuit toevoeging op je homescreen, maar krijgen dit vooral nergens nagesimuleerd.

Rene op 27 sep 2018 15:22

iPhone SE + iPad Mini 2- iOS10.3.2 (ja ik weet het een oude versie, maar die hou ik bewust om enkele reden hier nog op).
Ik zal het ook nog even testen op onze iPad Air 2 die wel de laatste versie iOS12 draait of het zich daar ook voordoet.

nog een kleine bug

als je op de kaart van de weerpagina doorklikt op een label van een skigebied krijg je een 404

bv

https://www.wintersport.nl/dorpen/see/weersverwachting…

klikken op 1 van de labels op de kaart

null

brengt je naar

https://www.wintersport.nl/skigebieden/snowworld-label/weers…

We gaan ernaar kijken!

Click. Click. Peace

Met die vaste titelbalk die niet uit beeld scrollt passen de video’s op deze site net niet volledig op mijn scherm (15,6 inch, 1920 x 1080 pixels). In de hoogte dus…

null

*bericht bewerkt door GiGi op 29 sep 2018 18:01

Komt erbij op de lijst! We gaan ernaar kijken!

Click. Click. Peace

Ik kan mijn avatar enkel in mini uitvoering zien op telefoon. Terwijl als ik op een ander klik word het plaatje wel groot

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Onder je zelf geplaatste post staat een duimpje 0 quote en bewerken.
Zou hier ook een tabje “dubbel post” oid bij kunnen. Ik post wel eens dubbel omdat ik te snel achter elkaar op reactie plaatsen klik.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Het weerbericht blijft hangen op afgelopen donderdag. F5 helpt niet…

Ik kan mijn avatar enkel in mini uitvoering zien op telefoon. Terwijl als ik op een ander klik word het plaatje wel groot

Birdheart op 29 sep 2018 20:30

Eigenlijk geen flau idee of dit een bug is, of zo gebouwd. Waarom zou je je avatar van jezelf groot willen zien?

Voor een dubbelpost: pm mij even! Dan verwijder ik hem.

Click. Click. Peace

Het weerbericht blijft hangen op afgelopen donderdag. F5 helpt niet…

Arjen2 op 29 sep 2018 21:04

Gaan we naar kijken.

Click. Click. Peace

Omdat het een mooie berg is 😏.
Voorheen als ik op mijn profiel keek was hij groot en nu is het een klein rond plaatje van net een cm doorsnede met een rood cirkeltje eromheen. Als ik een bericht post is mijn avatar die erbij verschijnt al 2x zo groot.
Vond dat vreemd en was nieuwsgierig

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Hij gaat op de lijst voor de technische jongens… (ze krijgen het druk ;-) )

Click. Click. Peace

Met die vaste titelbalk die niet uit beeld scrollt passen de video’s op deze site net niet volledig op mijn scherm (15,6 inch, 1920 x 1080 pixels). In de hoogte dus…[/post]

Psssst, er zit een hele mooie fullscreen knop op de video player, of wellicht een laptop fixen met een grotere resolutie 😎 Gaan we in ieder geval niet meer aanpassen.

Voorheen als ik op mijn profiel keek was hij groot en nu is het een klein rond plaatje van net een cm doorsnede met een rood cirkeltje eromheen. Als ik een bericht post is mijn avatar die erbij verschijnt al 2x zo groot.
Vond dat vreemd en was nieuwsgierig

Birdheart op 29 sep 2018 21:11

Ik moet je helaas toch echt uit deze illusie halen. Aan de formaten van de avatars is toch echt niets veranderd. 😬 Het witte randje is enkel vervangen door het kleurverloop van het logo 🤓

Het weerbericht blijft hangen op afgelopen donderdag. F5 helpt niet…

Arjen2 op 29 sep 2018 21:04

Dank voor het melden, er waren inderdaad wat problemen, jullie hebben vanaf nu weer up to date weer 🎉🌨

laatste aanvulling van Mathias 123 (bij topic Frans nieuwe Kohlerlagen) staat op 30/9 alhoewel hij vanmorgen dit postte.

of staat hij effe met DrPhil “in de hoek” wegens “stout”? :)

*bericht bewerkt door dan58 op 01 okt 2018 09:14

Born to run. B.S.

laatste aanvulling van Mathias 123 staat op 30/9 alhoewel hij vanmorgen dit postte.

of staat hij effe met DrPhil “in de hoek” wegens “stout”? :)

dan58 op 1 okt 2018 09:12

Wat heb ik vanmorgen gepost? ik kan deze reactie niet helemaal volgen? ik sta in ieder geval niet in de hoek hoor ;)

Born to Ride

laatste aanvulling van Mathias 123 (bij topic Frans nieuwe Kohlerlagen) staat op 30/9 alhoewel hij vanmorgen dit postte.

dan58 op 1 okt 2018 09:12

Ja klopt, om 07u31 heeft Mathias123 iets gepost en in het overzicht staat laatste activiteit op 30/09 - 21u50

Bla, bla, bla.

Matthias123
1 oktober 2018 · 07:31
Om nog even op het Design terug te komen, of het nu Porsche of BMW is maakt voor de kosten weinig uit. Sowieso kost design gewoon bakken met (onnodig) geld.

ofwel ben ik nog niet goed wakker 🤣

Born to run. B.S.

@Rene, heb je enig idee hoe het komt dat het dan nu zo veel verschilt? Althans op mijn telefoon is het nu heel anders.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Rene, heb je enig idee hoe het komt dat het dan nu zo veel verschilt? Althans op mijn telefoon is het nu heel anders.

Birdheart op 1 okt 2018 10:08

Nupe, geen enkel idee. Is er simpelweg niets aan de formaten veranderd in welke vorm dan ook :)

Als @GiGi wat zegt zie ik twee verschillende avatars eentje een zwarte G in een rood vlak en eentje is GiGi in ski gear

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Als @GiGi wat zegt zie ik twee verschillende avatars eentje een zwarte G in een rood vlak en eentje is GiGi in ski gear

Birdheart op 2 okt 2018 14:23

Mijn oude avatar (in skikleding) zit nog in je cache denk ik…

@GiGi even een pc van werk gebruikt en daar is het inderdaad enkel rood met een G

Als ik reageer op de topics/blogs van de ski vereniging staat er nog steeds 0 reacties ook al staat er 1tje. En worden deze blogs ook zichtbaar op het forum? Net zoals de blogs van bv rogier rene roel etc…

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Ook dat is een caching verhaal. Nu staat die 1 er wel.

Nu is onze keuze om deze artikelen niet op het forum door te plaatsen. Mocht het antwoord in een van deze blogs staan op een vraag/opmerking van het forum staat het je zelf natuurlijk vrij de link te delen.

Click. Click. Peace

Helaas weer een vervelende bug gevonden in iOS / Safari browser. De grote drie berichten zoals ‘Liveblog: Winterprik maakt bergen wit!’ zijn niet aan te klikken in Safari en/of Safari zet op home op iOS alleen mogelijk om op reacties of auteur te klikken niet op de titel of de afbeelding.

Zie ook mijn tweet van twee dagen terug hierover met screenshots.

*bericht bewerkt door pacorob op 04 okt 2018 13:40

Hier wordt aan gewerkt! @pacorob

Click. Click. Peace

Hier wordt aan gewerkt! @pacorob

Rogier op 4 okt 2018 13:41

Wat fijn. Dank je Rogier voor je snelle reactie!

Ik kan op mijn iPad met Safari de lijst met skigebieden niet meer zien. Er staat alleen de introductietekst. Hetzelfde geldt wanneer ik op bijvoorbeeld Oostenrijk klik.

Mr. Slow

Gaat op de lijst

Click. Click. Peace

Plaats een reactie