Website feedback & bugs

Ik bekijk het enkel via mijn smartphone dus mening geldt alleen daarvoor.
Maar ik vond de oude layout prettiger en fijner.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Een zoekfunctie voor alleen het forum mis ik nog steeds…

Grußen aus dem Sauerland

Nice! Ga er nog even verder in duiken, maar tot nu toe ziet het er top uit! :D

Als ik gebieden aan het zoeken ben kan ik de linkjes naar de websites niet meer vinden.
Hebben jullie die verstopt of zijn ze verdwenen??

Übung macht den meister!!!

Hierbij nog een tip: Als ik een bericht in het forum wil bewerken, dan zit de knop van het uploaden van een foto tegen de scrollbalk aan. Ik klik continu op de verkeerde knop. Daarnaast is het veld erg klein, wat het bewerken lastig maakt.

null

''Powder to the people''

Nu ik toch bezig ben…
Vanuit het form open ik topics altijd in een nieuw tabblad (heeft mijn persoonlijke voorkeur). Echter, als ik klik op rechtermuisknop - openen in nieuw tabblad - dan wordt niet het topic geopend in een nieuw tabblad, maar het forumoverzicht. Deze link werkt dus niet.

null

*bericht bewerkt door AMONIVES op 02 sep 2016 13:53

''Powder to the people''

Mag ik vragen welke browser je gebruikt @AMONIVES ? Ik zie scrollbalken en kleuren die ik in geen jaren heb gezien, dus even benieuwd ;) Hopelijk valt het foto icoontje nu niet meer over de scrollbar heen in ieder geval!

Site ziet er netjes uit, raak er al aan gewend.
Wat niet, of in ieder geval bij mij niet werkt:
Het zoeken naar accommodatie.
Ligt dat nog aan jullie of aan mij ?

Tips&tricks snowboarden, filmpjes basispositie en buckles laden niet (pagina niet gevonden)

Tips&tricks snowboarden, filmpjes basispositie en buckles laden niet (pagina niet gevonden)

Userd op 3 sep 2016 10:02

En voor skiën uiteraard ;)

Naar de laatste post gaan werkt nog steeds niet goed in Chrome. Ook ik doe dat graag in een nieuwe tab. Net een notificatie gekregen, maar deze geeft niet weer waarvoor: “Je bent genoemd in” geeft ie weer.

*bericht bewerkt door Bennie op 04 sep 2016 11:41

Teksten en andere zaken vallen nog steeds aan de rechterkant van mijn mobiel af… (Samung Galaxy S7, Chrome als browser)

null

Ik krijg nog steeds geen mail als er een nieuwe reactie is in een bookmarked topic.

Born to Ride

Ik zou:

  • De tekst iets minder zwart maken (tintje heel donkergrijsblauw)
  • Op brede schermen de content centreren
  • De header iets meer ademruimte geven (eventueel alleen op hoge schermen)

Zoiets als dit :)

null

null

*bericht bewerkt door Yo-han op 05 sep 2016 00:01

Mag ik vragen welke browser je gebruikt @AMONIVES ? Ik zie scrollbalken en kleuren die ik in geen jaren heb gezien, dus even benieuwd ;) Hopelijk valt het foto icoontje nu niet meer over de scrollbar heen in ieder geval!

Rene op 2 sep 2016 14:23

Dit is vanaf mijn werkcomputer / remote. Internet explorer 11 (vanuit citrix/fusion account).

*bericht bewerkt door AMONIVES op 05 sep 2016 10:52

''Powder to the people''

@AMONIVES Ah, Citrix, dat verklaard een hoop. Ik heb medelijden met je ;) Haha. Scrollbalk zit nu niet meer in de weg? We gaan het “jump to last topic” icoontje aanpassen ( cc: @Bennie )
@GiGi als het goed is was het uitbreken van de tekst enkel nog op het moment van het screenshot. Kwam door de lange spam url helaas. Verder zou het opgelost moeten zijn.
@Matthias123 we gaan er naar kijken
@Userd Thanks, we gaan ze weer werkend maken :)

Is het niet wat mooier om die grijze achtergrond helemaal door te trekken naar de volledige breedte? Er zit nu helemaal geen margin tussen de tekst en de grijze rand :)

null

@Rene ik krijg nu weer gewoon mailtjes dus het lijkt gefixt! Thnx!

Born to Ride

Ik krijg op geen enkele manier een plaatje in mijn bericht (laat een broken img zien) maar de link erachter doet het wel.

null

*bericht bewerkt door Yo-han op 05 sep 2016 13:12

@wesco De url die je gebruikte vanuit dropbox was geen afbeelding maar een pagina waar de afbeelding te zien is. Als je op die pagina met bijv rechtermuisknop de url van de afbeelding zelf kopieert en deze plakt werkt het wel zoals je hierboven ziet.

MAND!

@Rene en andere admins/sitebouwers: Bedankt! Beetje bij beetje gaat de site werken zoals je voor ogen hebt :)

De grijze achtergrond van ongelezen onderwerpen vind ik erg onrustig. De balk van de vorige site (nieuw sinds uw laatste bezoek) vond ik veel rustiger. Nu heb ik steeds de neiging om alles open te klikken om dat grijs weg te krijgen. En dan is er ook nog de andere fontkleur (al eerder gemeld). Erg onrustig allemaal, voor mij geen verbetering.

Bovendien blijven items grijs, ook al heb ik ze vanmorgen al bekeken. Het script werkt dus ook niet erg goed. Is het op IP-adres? op device?

Enters < br /> en witregels < p > gaan verloren in privéberichten. Tekst wordt daardoor erg onoverzichtelijk. Worden gewone enters of witregels niet gepakt? Of moet ik tags gebruiken? Dat zou ik liever niet doen. Kunnen we niet gewoon het opmaakscript van deze forumberichten gebruiken?

*bericht bewerkt door GiGi op 05 sep 2016 19:53

Site ziet er netjes uit, raak er al aan gewend.
Wat niet, of in ieder geval bij mij niet werkt:
Het zoeken naar accommodatie.
Ligt dat nog aan jullie of aan mij ?

GeJe op 2 sep 2016 15:34

Heb nu ook geprobeerd op mijn nieuwe laptop, maar jullie site blijft aan het zoeken…

@GeJe welke browser gebruik je op je laptop? En welke op je mobiel?

MAND!

@Yo-han op mijn beide laptop’s - internet explorer 11 op mijn gsm (Huawei) ?

Via de iPhone:

  • “duimpje omhoog” kan ik aantikken wat ik wil maar ik zie niets gebeuren
  • “quote” aantikken en ik vlieg naar pagina-begin
  • “dit is niet ok” werkt wel.
  • ik moet telkens opnieuw inloggen maar zou graag ingelogd blijven. EDIT: ik zat in private browsing-modus vandaar dat ik steeds opnieuw moest inloggen. Dank voor de snelle hulp??

*bericht bewerkt door Skimams op 06 sep 2016 21:56

mama on a mission in the snow

Via de iPhone:

  • “duimpje omhoog” kan ik aantikken wat ik wil maar ik zie niets gebeuren
  • “quote” aantikken en ik vlieg naar pagina-begin
  • “dit is niet ok” werkt wel.
  • ik moet telkens opnieuw inloggen maar zou graag ingelogd blijven.

EDIT: ik zat in private browsing-modus vandaar dat ik steeds opnieuw moest inloggen. De rest werkt ook naar behoren Dank voor de snelle hulp??

Rachel-P op 6 sep 2016 21:46
mama on a mission in the snow

Hm… @Rachel-P jezelf quoten lukt dan weer wel? Typisch… ;)

Gigi, nu dus dubbel slaag met mijn schep op het Pieperfest ?

mama on a mission in the snow

Plaats een reactie