Website feedback & bugs

@GeJe Thanks! Probleem gevonden en opgelost. Hopelijk werkt hij nu ook bij jou.

MAND!

@Yo-han , Ja hier werkt alles nu, ook op de GSM.
PERFECT !!
Dank je.

Als ik gebieden aan het zoeken ben kan ik de linkjes naar de websites niet meer vinden.
Hebben jullie die verstopt of zijn ze verdwenen??

RFKANGOO op 2 sep 2016 11:03

???

Übung macht den meister!!!

Binnen 24 uur zullen ze overal onderaan de skigebied en dorp pagina’s weer te zien zijn.

MAND!

Ik zag dat sommigen van jullie zich nog afvroegen welke smilies/emoji je gebruiken kan op het forum. We ondersteunen nog steeds de oude shortcuts als : ) en ; ) maar sinds de release van de nieuwe site ook de officiële unicode emoji’s ? (https://en.wikipedia.org/wiki/Emoji). Super leuk toch? ☺️

Ik heb zo’n gevoel dat we deze twee dus vaker gaan zien… ⛷ ?

Het werkt overigens op zowel mobiel als desktop. Alleen mensen met Windows 7 of ouder zullen het met vierkantjes en monochrome emoji’s moeten doen helaas.

*bericht bewerkt door Yo-han op 08 sep 2016 14:34

MAND!

Hoe zit het nu met de skikalender?

Aftellen maar!

Hoe zit het nu met de ski??

Matthieu op 8 sep 2016 14:40

Daar is helaas nog niets over bekend. We zijn op dit moment nog druk met een hoop andere zaken.

MAND!

Ik heb het topic Alle ins en outs om skileraar te worden geopend.
Graag zou ik hier in de openingspost wat dingen willen aanpassen om het relevanter te maken.
Alleen ik kan de post niet bewerken, dit in tegenstelling tot andere berichten.

*bericht bewerkt door Lisa. op 09 sep 2016 13:51

Thank God summer is over!

@Lisa. Door op bewerken te klikken rechtsboven je bericht. Dit kan echt maar tot een uur na het posten. Dit omdat het enkel bedoeld is voor type fouten.

MAND!

Ik zeg alleen maar O O O
Als jullie het niet erg vinden.

Hoe zit het nu met de ski??

Matthieu op 8 sep 2016 14:40

Daar is helaas nog niets over bekend. We zijn op dit moment nog druk met een hoop andere zaken.

Yo-han op 8 sep 2016 14:43

Die had ik nog niet eens gemist :-D

Yo-Han ik wil de bolletjes terug!
Het Forum is nu wel erg saai.
Jullie hebben naar mijn idee verkeerd ingeschat dat juist deze bolletjes/duimpjes (groen / rood ) en extra dynamiek in het Forum bracht.

@Hooykaas Dan heb ik slecht nieuws want ze komen zeker niet terug. En de afgelopen weken hebben we al gezien dat dat een peima beslissing was.

MAND!

Bedankt voor het antwoord Yo-Han

@Lisa. Door op bewerken te klikken rechtsboven je bericht. Dit kan echt maar tot een uur na het posten. Dit omdat het enkel bedoeld is voor type fouten.

Yo-han op 9 sep 2016 13:52

Ik merk dat dit niet echt lekker werkt. Bijv. als je een topic gestart bent waarin je iets niet helemaal duidelijk hebt geformuleerd of als je voor het slapen gaat nog ff ergens op reageert en de volgende dag er achter komt dat het toch niet juist was.
Wat was er mis met de oude manier als ik vragen mag??

Übung macht den meister!!!

@rfkangoo In het “oude” forum kon jezelfs maar 30 min bewerken. Een uur is zat voor typo’s. Als je het anders wil formuleren kan dat beter in een reply omdat de discussie dan ondertussen ook al doorgaat.

MAND!

Jammer, in mijn openingspost staat nu bijvoorbeeld een site die niet meer bestaat.
Hiervoor is een andere site in de plaats gekomen waar ik mooi zou naar kunnen linken.
Een kleine aanpassing die voor de mensen die gebruik maken van de openingspost wel relevant kan zijn.

Thank God summer is over!

@Lisa. Voor dit soort uitzonderlijke gevallen kun je altijd even een Pm sturen naar mij of een andere admin.

Click. Click. Peace

Is me eerlijk gezegd nooit opgevallen dat dat toen maar een half uur was. Was er van overtuigd dat je altijd je post kon aanpassen.
Dan zal ik toch maar wat beter op moeten letten voordat ik iets ga typen waar ik later spijt van kan krijgen. ;)

Übung macht den meister!!!

@Lisa. Voor dit soort uitzonderlijke gevallen kun je altijd even een Pm sturen naar mij of een andere admin.

Rogier op 11 sep 2016 23:00

Zal deze week even de “wijzigingen” doorsturen, bedankt!

Thank God summer is over!

Allereerst mijn complimenten voor de nieuwe site!

Ik weet niet of dit onder bugs o.i.d. valt, maar; bij bijna alle pagina’s van skigebieden die ik bekijk staan er mooie pistes aangegeven. Echter bij het skigebied Sölden (waar ik zelf naartoe ga) niet.

@philip1991 Bij nog niet alle skigebieden staan de mooiste pistes. Dit omdat wij echt per se zeker willen zijn (lees eigen recente ervaring) van de aangeraden pistes. We zullen door blijven schrijven en testen.

Click. Click. Peace

@Rogier Check! Mooi streven, en enorm vervelend om te moeten testen :p

Ik weet niet of dit al gevraagd / opgemert is, maar wat is de logica achter de volgorde van de Blogs op de Homepage?
Ze staan in iedergeval niet altijd op datum/tijd volgorde ;-)

*bericht bewerkt door HaroldAKTomDaan op 12 sep 2016 14:27

SKIEN GAAF!

@HaroldAKTomDaan Dat klopt deze worden op populariteit en belang handmatig geselecteerd. Al wil je de blogs op datum, dan kun je naar de blog pagina (https://www.wintersport.nl/weblog) gaan of in het forum ‘weblog’ aanklikken.

Click. Click. Peace

Ik zie nu voor de tweede keer bij m’n notificaties staan “Je bent genoemd in”… en dan verder niets. Ik kan ook niets aanklikken. Ik zie wel in een topic terug dat ik werkelijk een keer genoemd ben.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik heb hetzelfde als Sneeuwbaard, maar ben niet genoemd nadat ik de laatste melding heb verwijderd.

@Sneeuwbaard & @Bennie Mocht dit nog eens gebeuren. Laat de notificatie even staan en laat ons weten om welk topic het gaat. Kunnen we er even induiken.

MAND!

Op mobiel is niet zichtbaar over welk gebied een topic gaat. Ook de categorie is niet zichtbaar. Zie ik ‘eten op de piste’ staan, denk ik: lekker. Blijkt het over Wilder Kaiser te gaan. Had ik dat geweten, dan hadden ik het topic niet geopend…

Ik heb het zelfde @GiGi

Plaats een reactie