Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

Chique latten voor de borstels hoor 😉

evr66 op 10 dec 2019 18:09

@evr66 ja slalom op de borstels vraagt om een lat met stevige rebound. Mijn oude latten wilden echt niet meer.
De dynastars zijn gewoon voor de sneeuw.

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/754aa12357f2e11c876f4cfc...

Een zéér zéér gelukkige zoon
Elan Pinball 115-83-110 twintips 155 cm

(Via kindergroeiplan, dus voordeliger dan 2x week huren)

*bericht bewerkt door Marije77 op 10 dec 2019 19:22

❄️

Gaaf! (en ik zie mezelf hier staan meer dan 20 jaar geleden, op een kleedje op mijn moeders dure parket ;-) )

Click. Click. Peace

Vannacht naast z’n bed “dan is het het eerste wat ik zie als ik wakker word…”

❄️

@Marije77 Ik mocht van Sandra een paar weken geleden mijn nieuwe MTB niet naast ons bed zetten want anders…

ik ken het idee :-) heerlijk toch!

Click. Click. Peace

Chique latten voor de borstels hoor 😉

evr66 op 10 dec 2019 18:09

@evr66 ja slalom op de borstels vraagt om een lat met stevige rebound. Mijn oude latten wilden echt niet meer.
De dynastars zijn gewoon voor de sneeuw.

Hessel op 10 dec 2019 19:09

mijn dochter had de intense 10, heerlijke latjes.

Edwin van Riel

@Marije77 Ik mocht van Sandra een paar weken geleden mijn nieuwe MTB niet naast ons bed zetten want anders…

ik ken het idee :-) heerlijk toch!

Rogier op 10 dec 2019 19:58

Het nieuwe snowboard van mijn man staat naast ons bed 😂

❄️

Tja je moet wat he om een beetje opgewonden te raken als na een jarenlange relatie de sleur er in begint te komen 😅

Born to Ride

want anders…

Rogier op 10 dec 2019 19:58

…zou ze in de schuur moeten slapen? 😂

*bericht bewerkt door Hessel op 10 dec 2019 20:30

null

Huami Amazfit stratos 3 smartwatch. Ook met ski modus.

Heerlijk leesvoer.

null
null
null

Edwin van Riel

Vooral Off Piste gerichte inhoud Edwin ?

@evr66 Ik had hem gisteren ook binnen. Heb er alleen de hele dag mee rond gelopen op mijn werk. Het is met 2 kilo niet echt wat je noemt een ‘boekje’ 🥴

When life gets too complicated.... SKI

@Pirmin het is de opvolger van de WePowder-gids: de bijbel voor freeriders met enòrm veel info waar je de fijnste poeder kan scoren en de rest vd info die voor freeriders praktisch en interessant is.
Ik kan niet wachten die doos te openen, maar mijn exemplaar mag ik kerstavond pas uitpakken😅

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/8748d8feb171807594cb4e8f...

mama on a mission in the snow

Vooral Off Piste gerichte inhoud Edwin ?

Pirmin op 14 dec 2019 07:32

yup, alhoewel de liften er ook in staan ;). Waanzinnig mooi boek gewoon, ook als je op de piste skiet.

Edwin van Riel

Waanzinnig mooi boek gewoon, ook als je op de piste skiet.

evr66 op 14 dec 2019 10:47

Ik lees doorgaans geen boeken tijdens het skiën. 🙂

Bla, bla, bla.

;) valt me tegen van je ;)

Edwin van Riel

null

Fischer RC4 The Curv TI Allride in 150 :)

En ook toch maar een rugbeschermer (POC Sports Spine VPD Air Vest Rugbeschermer), nooit eerder gebruikt, ben benieuwd!

@Pirmin het is de opvolger van de WePowder-gids: de bijbel voor freeriders met enòrm veel info waar je de fijnste poeder kan scoren en de rest vd info die voor freeriders praktisch en interessant is.
Ik kan niet wachten die doos te openen, maar mijn exemplaar mag ik kerstavond pas uitpakken😅

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/8748d8feb171807594cb4e8f...

Skimams op 14 dec 2019 10:37

Wat is dat toch, met dat freeriden😬

Tijd voor een uitpakparty?!

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/475368108f4120d9343aec27...

When life gets too complicated.... SKI

null

null

Nieuw board aangeschaft: Jones mountain twin! Zeer content mee en een parel voor het oog.
Ook mijzelf een nieuwe helm cadeau gedaan voor een schappelijk prijsje: Smith Holt 2.

Klaar voor de eerste week wintersport!

Mooi board @AW__!

Bergen + Sneeuw = ❤

null
null

Vorig jaar aangeschaft:)

null
null

Vorig jaar aangeschaft:)

Jarron op 18 dec 2019 10:01

Wauw, prachtige latten!

Voor mijn 12 jarige dochter:

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/421f47e6cc7eec3346fbbc33...

@slim, mag toch aannemen dat daar niet op getourd wordt dan ;)

Vind de framebinding van m'n dochter al op het randje daarvoor. Touren met alpine binding is gewoon echt echt helemaal niks.

evr66 op 18 dec 2019 19:12

Met Alpine trekkers bedoel je?Haha, nee hoor, die Ripstick 94w zijn puur voor inbounds.

Oorspronkelijk wilde ik ze multifunctioneel doen, voor beetje toeren en vooral inbounds.

Maar ik wilde inderdaaad geen framebindingen doen, Shift gaat niet laag genoeg met DIN, dus wilde ik er Tecton op zetten, maar mijn vrouw was tegen (half)tech bindingen voor dagelijks gebruik, lastiger instappen en zo, moet je wat beter opletten.

Maar toen stelde ze zelf voor dat we dan een paar dedicated toerski’s voor haar en mijn dochter om te delen zouden nemen.
Meer ski’s? Dat hoef je mij geen twee keer te zeggen!
Dus Fischer Hannibal 96 erbij! Komen Vipec’s op.

*bericht bewerkt door Slim op 18 dec 2019 19:40

Haha, @slim, weet niet wat er gebeurd is, maar deze discussie liep in een ander topic ;)

Edwin van Riel

Haha, @slim, weet niet wat er gebeurd is, maar deze discussie liep in een ander topic ;)

evr66 op 18 dec 2019 19:37

Ja dat heb ik gedaan, het werdt een beetje erg off-topic dacht ik

En voor de jongste dochter:

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/18632851400ae3b9f7d1b064...

Ze heeft al een set K2 Pinnacle 84jr, breed en super tapered en diepe rocker, dus hopelijk helpt dit om wat gevoel te krijgen voor directer carven.
Pas 1 middagje gebruikt, we zullen zien, maar voor $60 kan ik me er geen buil aan vallen denk ik dan.

*bericht bewerkt door Slim op 18 dec 2019 19:48

Ik zeg niks, de kleine hier gaat volgende week ook spelen met een paar nieuwe knallers. Houd ik t helemaal niet meer bij

null

Papa duikt de poeder wel in ;)
null

Edwin van Riel

Zijn dat nu ski’s van 1 meter 88 met een radius groter dan 30 meter?? En je noemt haar nog steeds liefkozend “de kleine” @evr66? Heerlijk, die vaderliefde! En supergaaf dat jullie een passie delen, ook al moet ze altijd op je wachten :).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie