Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

Tsja @slim het leven is niet altijd eerlijk hè 😂😂. Maar netjes hoor!

Edwin van Riel

Heeft Sinterklaas niemand op het forum voorzien van nieuwe wintersport uitrusting?
Dat lijkt me dan toch wel een teleurstelling.

*bericht bewerkt door Slim op 07 dec 2020 15:56

Heeft Sinterklaas niemand op het forum voorzien van nieuwe wintersport uitrusting?
Dat lijkt me dan toch wel een teleurstelling.

Slim op 07 dec 2020 15:54

Paar leuke nieuwe latjes. Handgemaakt, echt vakmanschap. Zal morgen even een plaatje plaatsen ;)

Edwin van Riel

Heeft Sinterklaas niemand op het forum voorzien van nieuwe wintersport uitrusting?
Dat lijkt me dan toch wel een teleurstelling.

Slim op 07 dec 2020 15:54

Niet perse wintersportuitrusting, maar genoeg geld uitgegeven aan andere zooi :-P

When life gets too complicated.... SKI

Een warme donsjas ontbrak nog in mijn touruitrusting.

null

Leuk @RonaldTD, Ik ben fan van donsjacks! Niets fijners dan op een koude dag uit een heel klein hoekje in de tas iets te voorschijn te trekken dan je ineens heerlijk warm maakt.

Heeft Sinterklaas niemand op het forum voorzien van nieuwe wintersport uitrusting?
Dat lijkt me dan toch wel een teleurstelling.

Slim op 07 dec 2020 15:54

Zolang we toch geen vooruitzichten hebben dat we op wintersport kunnen ben ik heel blij met de MTB spullen die ik heb gekregen. 😊

Übung macht den meister!!!

Sinterklaas is voor de kinderen hoor @Slim

I can stick uphill ice, on my saucer...

@RFKANGO, inderdaad! Het is dat dit een wintersport site is, anders zou ik dat ook wel willen zien. Nou ja, als je het over een week of wat gebruikt, is het winter, mtb is sport, dus is het dan wintersprot, kom maar op ermee dus!

Sinterklaas is voor de kinderen hoor @Slim

Shane op 07 dec 2020 11:00

Dan ben jij zeker erg stout! Bij mijn vrienden en familie bezorgt hij ook voor volwassenen. Maar ja, ik ben ook erg kinderachtig, dus misschien is dat het.

En er zijn toch ook zat forum leden met kinderen? Hebben die dan niets gekregen?

Hier een paar nieuwe classic langlauf skis voor de 13 jarige dochter, en skate skis voor de 10 jarige. Ze blijven maar groeien!

null

null

*bericht bewerkt door Slim op 07 dec 2020 18:13

null

Slim op 07 dec 2020 18:06

Ik zou zelf voor binnen voor pantoffels zijn gegaan 😉.

Sinds Zwarte Piet niet meer mag geeft de Sint er bij ons de brui aan.😤😭

Born to run. B.S.

Sinterklaas is voor de kinderen hoor @Slim

Shane op 07 dec 2020 11:00

Dan ben jij zeker erg stout! Bij mijn vrienden en familie bezorgt hij ook voor volwassenen. Maar ja, ik ben ook erg kinderachtig, dus misschien is dat het.

En er zijn toch ook zat forum leden met kinderen? Hebben die dan niets gekregen?

Slim op 07 dec 2020 18:03

Die van mij zitten nog in de categorie van Lego Mario en Baby Born pakjes 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@RonaldTD
Netjes, ziet er erg mooi uit! Welk type jack is het?
@RFKANGOO
Wat bracht de fiets-Sint?

Het is o zo hard genieten.

@slim inderdaad ideaal. Heerlijk licht en je voelt de warmte direct bij het aantrekken. Was echt verbaasd hoeveel warmte dit genereert hoe dun de jas toch is.
@Hendrik5 thanks! Betreft de Dynafit Radical Down Hooded Jacket M.
https://www.dynafit.com/radical-down-hooded-jacket-m-08-000…

@evr66 ik ben erg benieuwd. Heb je het helemaal zelf gedaan, of middels een clinic/ bouwpakket?

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Eigen maaksel met wat hulp van ervaren mannen. Echt heel gaaf geworden. Nog ff geduld voor een test in de sneeuw ben ik bang ;(

Edwin van Riel

Hier een paar nieuwe classic langlauf skis voor de 13 jarige dochter, en skate skis voor de 10 jarige. Ze blijven maar groeien!

null

null

Slim op 07 dec 2020 18:06 [@slim](/profiel/slim) mooie broek ook!
Edwin van Riel

null

Hier heeft de Sint ook iets nieuws gebracht, gelijk gaan testen in Landgraaf.

@veenhoorn @slim dit zijn ze dan!

null

Edwin van Riel

null

Het heeft even geduurd door wat twijfel over de opgegeven bsl maar mevrouw Piefke heeft nieuwe latten⛷☃️ en is er vooralsnog blij mee🥶

LA NORMA😍☃️

@RonaldTD
Netjes, ziet er erg mooi uit! Welk type jack is het?
@RFKANGOO
Wat bracht de fiets-Sint?

Hendrik5 op 07 dec 2020 21:59

null

Het lijkt niet veel maar ik ben er blij mee. ☺️

Übung macht den meister!!!

@veenhoorn @slim dit zijn ze dan!

null

evr66 op 08 dec 2020 08:55

Het was het wachten waard!!

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Prachtig @evr66 ! Jouw geheimzinnige opmerkingen doen met denken aan een Suske&Wiske, waar Lambic dat ook steeds doet, dan blijkt aan het einde dat hij dat zwarte vlak met een ronde uitsnede er in heeft gemaakt, voor het laatste plaatje!
Maar, alle gekheid op een stokje, ziet er leuk uit, ik zou het zo ophangen.

Lekker en geruststellend om te hebben @RFKANGO !

Ziet er goed uit @Piefke , kun je haar straks nog wel bij houden?

*bericht bewerkt door Slim op 08 dec 2020 14:26

Voor mij had de Goedheiligman ook wat moois in zijn zak:

Blizzard Firebird Race Ti.
Ga me eens wagen aan een piste ski, kijken wat ik daarvan vind. Reizen is dit jaar twijfelachtig, dus zal het veel hier in de buurt skiën zijn (alhoewel het voorlopig met de (kunst)sneeuw niet zo wil vlotten), en dat is bijna 100% puur piste.
.https://www.blizzard-tecnica.com/at/de/men/racing/skis/fire…

null

*bericht bewerkt door Slim op 08 dec 2020 14:22

@slim anders mag @piefke best mijn sl latjes nog een keer lenen. Was vorig jaar genoeg voor de eerste plaats.

*bericht bewerkt door evr66 op 08 dec 2020 14:23

Edwin van Riel

@RonaldTD
Netjes, ziet er erg mooi uit! Welk type jack is het?
@RFKANGOO
Wat bracht de fiets-Sint?

Hendrik5 op 07 dec 2020 21:59

null

Het lijkt niet veel maar ik ben er blij mee. ☺️

RFKANGOO op 08 dec 2020 10:13

Met een multitool kun je soms, ver van huis, blijer zijn dan met een fiets van 6000 euro :-)

Click. Click. Peace

@slim hele mooie pistelat!

Die houten van mij stonden al bijna in de fik (nou ja, de deco begon te smeulen) dus maar even uit gezet. Haal de batterijtjes er maar even uit 😂😂

Edwin van Riel

Met een multitool kun je soms, ver van huis, blijer zijn dan met een fiets van 6000 euro :-)

Rogier op 08 dec 2020 14:57

Copy that :-)

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie