Wintersport Inside

“Alpecin” helpt. Geen dikke haardos maar nog wel redelijk wat haar op hele hoofd en dat ondanks de inmiddels 7 die ervoor staat. @Phil. Wel een goeie “alleen heb ik wel opgelet op school”. Of is de Duitse schrijfwijze ook akkoord binnen dit forum.

Hen48

alleen
als woordenboektrefwoord:
alleen:bn. bw. zonder gezelschap ; enkel.
als trefwoord met bijbehorende synoniemen:
alleen (ww):afzonderlijk, allenig, eendelijk, enig, eniglijk, enkel, solo
alleen (ww):slechts, uitsluitend
<b>alleen (ww):maar</b>
alleen (bn):in zijn uppie, op zichzelf
alleen (bn):eenzaam, verlaten

@Hulst, hij snapt 't blijkbaar niet, misschien toch niet lang genoeg naar school geweest dan. :)

Born to run. B.S.

Haar voor zijn ogen.

Hen48

Hij keek om zich heen voor hulp. Alleen was er niemand.

Hij keek achter zich maar zag niemand. Alleen liep hij verder.

Help. Kan deze teksten in het dagboek niet vinden.

Hen48

Sorry @ Hulst maar op dit moment luistert er géén “hond” naar ons denk ik . :)

Born to run. B.S.

@DrPhil https://www.kwadraad.nl/doe-een-test/eenzaamheidstest/… wellicht muziekje van Ciske erbij voor de juiste stemming.

@mirel020: Quiz | Jouw geslacht is bekend, maar wat is jouw ware sekse?
http://www.upcoming.nl/pim/12272/jouw-geslacht-is-bekend-maa…

@mirel020: Heb je een mannelijk of een vrouwelijk brein? Doe de test.
http://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/446940/heb-je…

*bericht bewerkt door DrPhil op 26 feb 2018 15:10

@DrPhil: Jij bent vrouwelijk!
Of je nou een aanhangsel hebt of een foef, jij bent ongetwijfeld vrouwelijk! Jij weet wat een clutch is, gereedschap is gewoon gereedschap, maar bordeaux rood is geen gewoon rood. Heerlijke vrouw dat je bent! ;-)

@mirel020: heerlijke man die je bent 😁

*bericht bewerkt door DrPhil op 26 feb 2018 15:11

@DrPhil: Bevallen de Flair ski’s? De rechterduim blijkt dominant, zelfs met de juiste antwoorden onder de bliktest geen idee maar heb dan ook teveel van dit gekeken…

Die vingertest is niet representatief en zelfs eng.

Linkerzijde:
Hand open, wijsvinger langer.
Hand omgedraaid (dicht) kom ik net tot de schokkende conclusie dat de ringvinger ineens langer is geworden?
Rechterzijde:
Hand open, wijsvinger langer.
Hand omgedraaid ringvinger even lang als wijsvinger.

Hoe kan dit? Niet goed opgelet op school wellicht de reden.

Ik heb geen Flair ski’s maar de F18. De meest waardeloze ski volgens jou.

@DrPhil Speelt gewicht dan géén rol? Hoe zit 't met de rebound? Gerockte camber of gecamberder rocker, :)

Born to run. B.S.

Ik krijg het gevoel dat ze je proberen te plagen @DrPhil 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

En niet verzaakt vandaag @Tiny-M?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Zeker niet! Gesnowboard met een skistok vandaag op een baan waar ze bij aerials jaloers op zijn. Zo maar eens mn bedje opzoeken.

En hoe voelt het lichaam bij jou de day after @Tiny-M?

mama on a mission in the snow

Ik heb geen Flair ski’s maar de F18. De meest waardeloze ski volgens jou.

DrPhil op 26 feb 2018 15:22

Samengevat, je hebt de F18 en overweegt de Flairs te kopen/testen echter bent bang voor je mannelijkheid?

Ik heb mij even ingelezen de F18, kwam ik uit bij zaken als stealth mode dubbele motor etc. bleek ik een straaljager review te lezen.
Strijd tussen welke is beter vindt kennelijk ook plaats in de lucht: http://www.wearethemighty.com/articles/6-differences-between…

Als jij de F18 hebt die laat ik aannemen zo fantastisch is mede omdat jij ze hebt aangeschaft, snap ik niet dat je overweegt een paar dames ski’s te willen proberen. 😉

Overigens heb ik nog nooit een ski waardeloos genoemd.

Na het zien van het liftfilmpje geplaatst door Rogier blijkt dat de autonome ski nog een paar jaar op zich laat wachten. Zal die camera bewuste dame uiteindelijk de schuld hebben gegeven aan de te gerockerde camber?

@mirel020: De Flair is een unisex ski (een Racetiger SCe UVO) die als damesski in de markt wordt gezet. Hij is 200g lichter dan de F18. Ik vind lichte ski’s prettig. Kun je leuk mee springen op een blauwe buckelpiste. En met stenen til je gewoon je ski op.

@DrPhil bedankt voor je serieuze uitleg. 2 ons lichter, is dat merkbaar?

Ik zit nu aan de lunch en het pakje kipfilet zegt mij 1,5 ons te bevatten.
Als ik dat optil kost dat volgens mij heel weinig inspanning laat staan als ik het onder mijn voeten zou binden en optillen. Echt benieuwd naar 😄

Ik probeer de wintersport zo af te stemmen dat er sneeuw ligt en ik geen stenen tegenkom.

Springen op blauwe bückelpistes?

Je bedoelt op het einde van de dag als er sneeuwhoopjes zijn ontstaan, of de kleine uitstapjes op blauw aan de zijkanten.

Bückelpistes, die ik vermijd, zijn doorgaans volgens mij voorzien van rode en zwarte markeringen.

Kan mij vergissen natuurlijk.

En hoe voelt het lichaam bij jou de day after @Tiny-M?

Skimams op 27 feb 2018 07:27

Zoals meestal na het snowboarden

Het gaat meer om het totaalplaatje, schoenen en ski’s. Ik weet niet of je 200g direct merkt. Vermoedelijk niet. Maar mijn huidige schoenen zijn ook al 700g lichter dan mijn oude. Samen ga je dan richting een kilo lichter. Dat merk je zeker. Verder ben ik benieuwd of de Völkls anders skiën (toch meer grip?). Nu in elk geval nog geen reden om ze te kopen. Mijn F18’s bevallen zeer goed.

*bericht bewerkt door DrPhil op 27 feb 2018 12:59

Overigens zit de gewichtsbesparing bij ski’s niet recht onder je voet maar in de lengte. Daarom krijg je een hefboomeffect. Je kunt het dus niet vergelijken met twee ons kipfilet in de verpakking. Je moet het eerder vergelijken met racefietswielen. Daar scheelt 200g ook veel meer dan je denkt omdat het draaiend gewicht is aan de rand van het wiel. Op de vlakke weg merk je dat niet, maar met klimmen wel (vooral met mtb, waar je veel snelheidswisselingen hebt en je de wielmassa steeds weer in beweging moet zetten). Het zit natuurlijk wel allemaal in de marge. En deels tussen de oren 😁.

*bericht bewerkt door DrPhil op 27 feb 2018 13:34

@DrPhil bedankt voor je uitleg.
Iets zegt mij dat de gelijkenis, racefietswielen/ski’s met de bijbehorende krachten niet geheel opgaan.
Jij hebt goed opgelet op school ;-)

Wel fijn natuurlijk dat de F18’s goed bevallen.
De gerookte kipfilet van Zwagerman (Lidl) smaakt verrassend goed dus bevalt mij ook prima. Ratio kosten/kwaliteit/smaak mijn oordeel, top.

Ander puntje mijn ski’s verzamelen op de bovenlaag doorgaans flink wat sneeuw.
De sneeuwkwaliteit en weersomstandigheden zijn zeker van enige invloed dus eigenlijk is mijn gewichtsbeleving van mijn ski’s variabel.

null

De ontwikkelingen van lichte ski’s is natuurlijk fijn en ik ben benieuwd naar je test.

Ander puntje mijn ski’s verzamelen op de bovenlaag doorgaans flink wat sneeuw.
De sneeuwkwaliteit en weersomstandigheden zijn zeker van enige invloed dus eigenlijk is mijn gewichtsbeleving van mijn ski’s variabel.

null

Mirel020 op 27 feb 2018 23:37

Na de 1E run even de ski’s schoonvegen en de sneeuw plakt er niet meer aan

Übung macht den meister!!!

En hoe voelt het lichaam bij jou de day after @Tiny-M?

Skimams op 27 feb 2018 07:27

Zoals meestal na het snowboarden

Tiny-M op 27 feb 2018 12:26

De stok heeft dus geen invloed gehad👍🏼

mama on a mission in the snow

Nee mijn houding was al vrij goed. Was vooral voor de hardbooters wat moeilijker deze keer, die moesten iets meer dwars staan ipv naar voren gedraaid op het board. Als softbooter sta ik al meer dwars.
Wel de bovenbenen flink aan het werk gezet op de buckels, dat mag zeker nog wat dynamischer.

Plaats een reactie