Wintersport Inside (deel 2)

@bartvwg. Dat beeld van Vlamingen op jacht naar wc papier had je gisteren bij ons in de supermarkten echt kunnen zien. Het was kennelijk een kettingreactie op een bonusactie van AH. Gevolg dat er de hele afgelopen nacht vrachtwagens hebben rondgereden met nauwelijks gewicht aan boord, vol met rollen wc papier.

Hulst op 14 mrt 2020 21:58

Afgelopen vrijdag 11:30

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/7b8ac63a161d9b3556e370b3...

Wel geen bloedsporen gezien of zo, ofwel hadden ze die opgeruimd met de keukenrollen (oei, die waren ook op, waarschijnlijk voor degenen met een accut gebrek aan wc papier)

Glide on!

@bartvwg. Nergens voor nodig. Structureel zijn zowat de helft van onze bezoekers Vlamingen, vooral bij de supermarkten. Hulst was de eerste gemeente in Nederland met de zondagsopening van winkels. Dat is al langer dan 50 jaar. Gevolg was dat Vlamingen naar Hulst en Sluis kwamen omdat in de België de winkels sowieso gesloten waren. Het is dus voor ons een natuurlijk proces. Zoals wij boodschappen moeten kunnen doen is dat voor Vlamingen hier ook een natuurlijk proces. Hulst is ook zwaar overbewinkeld als de Vlamingen weg zouden blijven. Daar komt nog bij dat Morres in Hulst is gevestigd, als een van de grootste meubel- en woninginrichtingszaken van het land. Dat levert in het weekend ook een stroom bezoekers op uit Belgie, maar ook uit de rest van Nederland. E.e.a. is momenteel nauwelijks te sturen.

Hen48

@Hulst

Ik herinner mij nog de tijd dat Vlamingen voor andere dingen naar Hulst gingen…en dat waren géén mosselen…of toch?😋

Born to run. B.S.

@dan58. Eerst het banktoerisme met winkel- en horecabezoek, toen het s…toetisme (Hulst en Sluis waren koplopers in Nederland), nu het supermarkttoerisme en het coronatoerisme.

Hen48

Toetisme/toerisme.

Hen48

Toeternietoe @Hulst
Beetje gewend van jou😁 stand?😉

Born to run. B.S.

@dan58. Wordt beter. Krijg nu meer tijd om even terug te lezen. Mijn vrouw heeft inmiddels ook enkele sanseveria’s gekocht. Kan ik de komende week achterzitten. Heb net nog een bericht in het Italiaans verzonden. Moest in 5 regels 10 maal corrigeren. Die intelligente i-pads toch.

Hen48

Ongelofelijk hè @Hulst ik voel plaatsvervangende schaamte. 😮🤢🙄

bartvwg op 15 mrt 2020 08:48

Het zijn niet alleen de Belgen hoor. Overal is het wc-papier uitverkocht. Ik snap daar echt helemaal niks van. Dat mensen een voorraadje houdbaar voedsel inslaan, kan ik me nog voorstellen, maar waar die angst voor het opraken van wc-papier vandaan komt, begrijp ik echt niet.

Annoying skiers since 2003

@sterko. Het gaat natuurlijk niet alleen om wc papier, maar om het feit dat Vlamingen massaal de grens overtrekken en hier o.a. op de terrassen zitten. Zelfs vanmiddag was het niet anders. Er schijnt nu een horecaverbod te komen in Zeeland.

Hen48

@sterko. Het gaat natuurlijk niet alleen om wc papier, maar om het feit dat Vlamingen massaal de grens overtrekken en hier o.a. op de terrassen zitten. Zelfs vanmiddag was het niet anders. Er schijnt nu een horecaverbod te komen in Zeeland.

Hulst op 15 mrt 2020 17:59

Het horeca verbod gaat nu om exact 18:00 Al in.

Born to Ride

Er schijnt nu een horecaverbod te komen in Zeeland.

Hulst op 15 mrt 2020 17:59

Niet alleen in Zeeland, maar heel NL.

Ben wel blij dat wij gisteravond nog even uit eten zijn geweest. In een klein restaurantje met ca. 40 plaatsen waarvan er misschien 15 bezet waren. Ik vind het voor die restaurantjes wel een beetje overdreven.

*bericht bewerkt door sterko op 15 mrt 2020 18:11

Annoying skiers since 2003

“Ook sauna’s, seksclubs en coffeeshops moeten dicht.”
Geen wintersport, geen Formule 1, geen voetbal, geen horeca en nu kan ik ook niet meer naar de seksclub. Wat moet ik nu met mijn vrije tijd gaan doen?

Annoying skiers since 2003

“Ook sauna’s, seksclubs en coffeeshops moeten dicht.”
Geen wintersport, geen Formule 1, geen voetbal, geen horeca en nu kan ik ook niet meer naar de seksclub. Wat moet ik nu met mijn vrije tijd gaan doen?

sterko op 15 mrt 2020 18:14

Met je vrouw praten ;) ik ben er een hoop wijzer van geworden. Ze blijkt ontslagen te zijn bij de V&D ;)

Born to Ride

“Ook sauna’s, seksclubs en coffeeshops moeten dicht.”
Geen wintersport, geen Formule 1, geen voetbal, geen horeca en nu kan ik ook niet meer naar de seksclub. Wat moet ik nu met mijn vrije tijd gaan doen?

sterko op 15 mrt 2020 18:14

@sterko

Kijk effe naar 't topic hieromtrent.😋

Born to run. B.S.

"Ook sauna's, seksclubs en coffeeshops moeten dicht."

Geen wintersport, geen Formule 1, geen voetbal, geen horeca en nu kan ik ook niet meer naar de seksclub. Wat moet ik nu met mijn vrije tijd gaan doen?

sterko op 15 mrt 2020 18:14

Met je vrouw praten ;) ik ben er een hoop wijzer van geworden. Ze blijkt ontslagen te zijn bij de V&D ;)

Matthias123 op 15 mrt 2020 18:21

@Matthias123

Heb jij met Sterko zijn vrouw gepraat? 😆

*bericht bewerkt door dan58 op 15 mrt 2020 18:28

Born to run. B.S.

“Ook sauna’s, seksclubs en coffeeshops moeten dicht.”

Geen wintersport, geen Formule 1, geen voetbal, geen horeca en nu kan ik ook niet meer naar de seksclub. Wat moet ik nu met mijn vrije tijd gaan doen?

sterko op 15 mrt 2020 18:14

Met je vrouw praten ;) ik ben er een hoop wijzer van geworden. Ze blijkt ontslagen te zijn bij de V&D ;)

Matthias123 op 15 mrt 2020 18:21

Heb jij met Sterko zijn vrouw gepraat? 😆

dan58 op 15 mrt 2020 18:27

🤣

Born to Ride

Het lijkt wel de drooglegging. 😮🙄

Bla, bla, bla.

Het lijkt wel de drooglegging. 😮🙄

bartvwg op 15 mrt 2020 18:44

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/bc38dd086cd0fd47f3207ac2...

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/0bb99841817925eee5a18cee...

Bier en brood helpt de hongerige mens uit den nood.

Drooglegging? Het zijn wel volle flesjes.

Hen48

Dat bedoel ik. Hier zijn ze op alles voorbereid.

Wat is dat voor vieze limonade? 🤢

Bla, bla, bla.

Ik vroeg even wat dat kostte. Toen zei hij: per krat of per pallet?

Zakenman. Die voelde natuurlijk al aankomen dat hij met zijn handel zou blijven zitten.

Hen48

Hoe is het met @dsvier, was het Corona of toch gewone griep?

Hoe is het met @dsvier, was het Corona of toch gewone griep?

DrPhil op 17 mrt 2020 07:19

Geen van beiden.

Topfit.

Ik heb ergens gelezen dat Tesla-rijders minder vatbaar zijn voor virussen.
Waarschijnlijk statisch geladen…ik kan effe de wetenschappelijke link niet vinden.😉

@DSvier en @DrPhil

Born to run. B.S.

Ik heb ergens gelezen dat Tesla-rijders minder vatbaar zijn voor virussen.
Waarschijnlijk statisch geladen…ik kan effe de wetenschappelijke link niet vinden.😉

@DSvier en @DrPhil

dan58 op 17 mrt 2020 09:28

Tesla heeft bio defense. ;)

(De Model 3 overigens niet, maar die van mij heeft aftermarket hepa filters)

Ik verwacht overigens dat ik de dans ook niet ga ontspringen, net als het merendeel van de Nederlanders.

Hepa filters

Ooooh dat heb ik ook…in mijn stofzuiger.😉 😄😅😆

Born to run. B.S.

Technisch vraagje :

Ik heb een jasje overgenomen van @Alex.

Hij gaat het opsturen naar mij.

Is dit niet gevaarlijk voor virusverspreiding van N. naar B. 😁 ( zwarte humor, ik weet het, maar moet kunnen?)

Born to run. B.S.

Wie weet heeft hij het als zakdoek gebruikt. 🤔😈

Bla, bla, bla.

Plaats een reactie