Wintersport Inside (deel 2)

Volgens mij hebben ze toch enkele eigenschappen van @DrPhil gedeleted.😆😀
Het is zo beknopt.🤔

Born to run. B.S.

We mogen tegenwoordig onze zwarte “PIET” niet meer laten zien,…

Hopelijk mogen we dan tegen Kerst onze “BALLEN” nog in de boom hangen.

bron : somewhere on the internet😉🤔

Born to run. B.S.

Zo de verkiezingen in Amerika zijn ook eindelijk weer een eind achter de rug. Dan heb je een land met bijna 330 miljoen inwoners en kan je kiezen uit een president die de eerste politicus in jaren die precies doet wat hij zegt, met als grote nadeel dat een deel van de dingen die hij zegt gewoon idioot zijn en de andere keus is een seniele oude man waar al jaren zeer dubieuze geluiden over rondzingen en waarmee het niet de vraag is of, maar wanneer Amerika weer ergens een oorlog begint. Waarom deze 2 kandidaten uit zoveel inwoners… is er dan echt geen betere kandidaat te vinden?

*bericht bewerkt door Matthias123 op 07 nov 2020 19:56

Born to Ride

Zo de verkiezingen in Amerika zijn ook eindelijk weer een eind achter de rug. Dan heb je een land met bijna 330 miljoen inwoners en kan je kiezen uit een president die de eerste politicus in jaren die precies doet wat hij zegt, met als grote nadeel dat een deel van de dingen die hij zegt gewoon idioot zijn en de andere keus is een seniele oude man waar al jaren zeer dubieuze geluiden over rondzingen en waarmee het niet de vraag is of, maar wanneer Amerika weer ergens een oorlog begint.

Matthias123 op 07 nov 2020 19:43

Ga je lekker?

Mr. Slow

Zelfs in dit topic. Laten we politiek voor andere websites laten.

Click. Click. Peace

Ach dit topic is toch eigenlijk voor alles wat lachwekkend is en met een knipoog. Maarja dat het nu de Diveded states of America is ipv de United states of America is eigenlijk dieptriest.

Born to Ride

Ik ben het compleet met je eens dat het triest is als een land zo verdeeld raakt. Aan welke kant je ook staat.

De ervaring leert dat dit soort discussies te vaak uit de hand lopen en daar wordt niemand beter van, en een topic als deze ook niet. Er zijn genoeg plekken op het internet waar deze discussies wel gevoerd kunnen worden.

Click. Click. Peace

Ivm het Elan retro-topic: was er vorig winterseizoen niet een periode waarin een specifiek type rechte skis voor de grap aangeprezen werd voor nieuwkomers die in “ik zoek een ski” topic aangaven dat ze op zoek waren naar een ski voor echte snelheid.

Het ging dan over een type lange rechte latten waar veel “anciens” hier ooit hun kunnen op de piste hebben bewezen en die her en der nog op zolder zijn blijven liggen.

Welk type was dit juist?

Glide on!

Ivm het Elan retro-topic: was er vorig winterseizoen niet een periode waarin een specifiek type rechte skis voor de grap aangeprezen werd voor nieuwkomers die in “ik zoek een ski” topic aangaven dat ze op zoek waren naar een ski voor echte snelheid.

Het ging dan over een type lange rechte latten waar veel “anciens” hier ooit hun kunnen op de piste hebben bewezen en die her en der nog op zolder zijn blijven liggen.

Welk type was dit juist?

Vivace op 16 nov 2020 10:36

null

Neen, niet die dingen, het waren echte old-school pistelatten.

Glide on!

Atomic ARC zijn toch niet de minste old-school piste latten hoor. Misschien een iets kortere lengte dan waar de heer Edwards hierboven mee op de foto staat.

Übung macht den meister!!!

Bedoel je de Atomic Beta Carves @Vivace

I can stick uphill ice, on my saucer...

null

Haha, die atomic arcs van Eddy zijn ook giga breed. Ik heb ze wel eens in een winkel zien staan. Ook heel erg dik.
In de Snow show van Innsbruck komt de skischans aan de orde. Ik ben daar ook geweest. Ze hebben een glazen wand gemaakt direct achter de startpositie van de springers. Je ziet dus hetzelfde als de springer. Sindsdien heb ik diep respect voor Eddy. Ik meen dat Jan Douwe Kroeske in het programma Jules Unlimited maar één ding niet heeft gedurfd: schansspringen.

Bedoel je de Atomic Beta Carves @Vivace

Shane op 17 nov 2020 07:52 [@Shane](/profiel/shane)

Eindelijk gevonden: het waren de Blizzard Thermo V20 skis uit de periode 1989

*bericht bewerkt door Vivace op 19 nov 2020 10:59

Glide on!

Ligt het aan mij of klopt het dat er tegenwoordig met waarschuwingen en eventuele ‘bans’ wordt gestrooid…

Zie het in zoveel topics voorbij komen en dat terwijl de winter nog moet beginnen. We zijn pas net aan het warmdraaien 🤪

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Tja dat krijg je er van als de moderator in lockdown zit en de deur niet uit mag. 😋

Übung macht den meister!!!

Tja dat krijg je er van als de moderator in lockdown zit en de deur niet uit mag. 😋

RFKANGOO op 19 nov 2020 22:42

Sssttt, niet off topic raken

Tja dat krijg je er van als de moderator in lockdown zit en de deur niet uit mag. 😋

RFKANGOO op 19 nov 2020 22:42

Sssttt, niet off topic raken

Tiny-M op 19 nov 2020 22:59

Het is toch Wintersport INSIDE?

*bericht bewerkt door RFKANGOO op 19 nov 2020 23:01

Übung macht den meister!!!

Stilletjes jongens , want ik las pas dat zelfs Defensie N. meekijkt en meeluistert.😁

Born to run. B.S.

null

Yippee op 24 nov 2020 19:17

Dit zou toch een coole manier zijn om de wachtrijen aan de liften af te bakenen (indien nodig met telkens 1.5m aan sneeuwmannetjes)

*bericht bewerkt door Vivace op 25 nov 2020 10:08

Glide on!

Jammer dat deze toezichthouders smelten boven nul 😉.
Hoe had je dat precies gedacht?

Voor elk poppetje een “Freezer Breezer erbij”.😏

Born to run. B.S.

Ik vind dat er te weinig corona-topics zijn. Ik wil me graag mengen in het debat, maar ik weet niet waar.
Ik wil de bestaande discussies niet verstoren en ook niet stoken in andermans internet-ruzie.
Off-topic gaan wil ik al helemaal niet, dus in een topic over of Franse skigebieden open zijn met kerst, kan ik niet beginnen over Oostenrijkse skigebieden in januari.
Ook vraag ik mij af of het in tijden van corona beter is om met een elektrische auto op wintersport te gaan. Zo’n benzinepomp die dagelijks door honderden mensen wordt vastgepakt, is natuurlijk een groot risico, dus kun je beter je eigen stekkers in een laadpaal steken. Dan is wel de vraag wat je tijdens het laden moet gaan doen. Even wat eten en drinken in het wegrestaurant kan niet.
Heb je trouwens een vacinatie nodig als je bij Kufstein de snelweg af gaat en binnendoor naar Kitzbühel rijdt?

Annoying skiers since 2003

Alleen als je onderweg stopt om te wildplassen. Want dan komt het in het grondwater.

Ach het is toch allemaal een groot complot.

Ik vind dat er te weinig corona-topics zijn. Ik wil me graag mengen in het debat, maar ik weet niet waar.
Ik wil de bestaande discussies niet verstoren en ook niet stoken in andermans internet-ruzie.
Off-topic gaan wil ik al helemaal niet, dus in een topic over of Franse skigebieden open zijn met kerst, kan ik niet beginnen over Oostenrijkse skigebieden in januari.
Ook vraag ik mij af of het in tijden van corona beter is om met een elektrische auto op wintersport te gaan. Zo’n benzinepomp die dagelijks door honderden mensen wordt vastgepakt, is natuurlijk een groot risico, dus kun je beter je eigen stekkers in een laadpaal steken. Dan is wel de vraag wat je tijdens het laden moet gaan doen. Even wat eten en drinken in het wegrestaurant kan niet.
Heb je trouwens een vacinatie nodig als je bij Kufstein de snelweg af gaat en binnendoor naar Kitzbühel rijdt?

sterko op 25 nov 2020 13:12 [@sterko](/profiel/sterko) ik zat laatst de intocht te bekijken en gister het Sinterklaasjournaal. 'Zie ginds komt de stoomboot'....is het niet veel beter om die vieze stoomboot te gaan verduurzamen? ;-)

Dan hoeven die smerige kolen niet meer, is de discussie een beetje minder waar die roetvegen vandaan komen. Stoken op hout en de pelletkachels verbieden, alles aan de fantastische waterpomp. Straks alleen nog maar blanke Pieten dan komt daar de diversiteitscommissie die dan zich zal beklagen dat het feestje te wit is.

Op FB worden donkere Pietjes inmiddels al geweigerdhttps://www.geenstijl.nl/5156352/mag-dit-ook-stoppen/…

en blijken zelfs getinte komieken ook al een probleem te ervaren.https://www.geenstijl.nl/5156488/u-wilt-deze-foto-van-roue-…

Tsjonge ik kan er nauwelijks van slapen. Die Stoomboot uit Spanje en dat mag wel in Coronatijd?
Die Pieten en Sinterklaas = 1 gezin? Dat vind ik persoonlijk een beetje raar en eng.

Zal Sinterklaas ook skiën of meer een board type? Zal hij ook een wax en slijppiet hebben?

Kan overigens Sinterklaas straks nog wel over de daken i.v.m. de vele zonnepanelen en het verdwijnen van de traditionele schoorsteen. Moet het Paard oppassen dat het niet zijn benen breekt zo over de verlengsnoeren, panelen etc.

Dilemma’s!

null

Een wax- en slijppiet? Hahaha! Schitterend :D

Het is o zo hard genieten.

Alleen als je onderweg stopt om te wildplassen. Want dan komt het in het grondwater.

DrPhil op 25 nov 2020 13:51

En welke beestjes ga je dan allemaal niet verstoren wanneer je dit doet na zonsondergang?😁

Born to run. B.S.

In de klas bij mijn kleinkinderen zitten 3 “lieve” kindjes met donkere huidskleur.
Hun ouders hebben een actie op touw gezet omdat ze zich gediscrimineerd voelen omdat er bij de Witte Pieten géén quota worden gehanteerd .🙄

*bericht bewerkt door dan58 op 25 nov 2020 15:10

Born to run. B.S.

Plaats een reactie