Wintersport Inside (deel 2)

Je hebt het wel tegen de kampioen in zijn klasse @Shane
Ik kan het beamen, was erbij toen hij de overwinning pakte.
Vind trouwens al de disciplines leuk om te kijken, maar merk dat ik er dit jaar minder actief mee ben dit seizoen. Slalom was leuk om te kijken!

Tiny-M op 23 dec 2020 00:07

Hahaha. Ja, ook waar natuurlijk, ik heb de beelden gezien.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Oké @Shane daar heb je gelijk in☃️
Anders gezegd: de slalom en reuzenslalom komt voor mij meer op skiën neer zoals wij dat proberen te doen dan het overleven in de andere disciplines😁
@Tiny-M ik ben blij met jou als fan😍☃️

LA NORMA😍☃️

Marc Girardelli was op de afdaling onovertroffen. Wat die voor capriolen uithaalde (en dan nog winnen!). Zijn winst in Wengen staat nog op netvlies gebrand. En een andere keer kwam zijn ski boven zijn schouder uit en werd bij nog knap tweede. Geweldig om te zien!

Hoe kunnen jullie het nou over alpineskiën hebben, terwijl de IC’s vol liggen, ondernemers failiet gaan en een 32 jarige brandweerman in een ziekenhuis in Heerenveen ligt en zijn vrouw en kinderen 160 kilometer verderop kerst zonder hem moeten vieren? Ik vind dat we het daar ook in dit topic even over moeten hebben. Die alpineskiers zijn trouwens ook niet verzekerd, heb ik op ING.be gelezen.

Annoying skiers since 2003

Hoe kunnen jullie het nou over alpineskiën hebben, terwijl de IC’s vol liggen, ondernemers failiet gaan en een 32 jarige brandweerman in een ziekenhuis in Heerenveen ligt en zijn vrouw en kinderen 160 kilometer verderop kerst zonder hem moeten vieren? Ik vind dat we het daar ook in dit topic even over moeten hebben. Die alpineskiers zijn trouwens ook niet verzekerd, heb ik op ING.be gelezen.

sterko op 24 dec 2020 18:18

Een bekende bijwerking van Corona is gevoelloosheid.

Inderdaad heel gevoelloos van jullie dat jullie het over alpineskiën hebben terwijl een verschrikkelijke pandemie de wereld in zijn greep houdt.

Annoying skiers since 2003

Pandemie?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Hij bedoelt waarschijnlijk pandamie. Mie gemaakt van pandavlees.

Hoe kunnen jullie het nou over alpineskiën hebben, terwijl de IC’s vol liggen, ondernemers failiet gaan en een 32 jarige brandweerman in een ziekenhuis in Heerenveen ligt en zijn vrouw en kinderen 160 kilometer verderop kerst zonder hem moeten vieren? Ik vind dat we het daar ook in dit topic even over moeten hebben. Die alpineskiers zijn trouwens ook niet verzekerd, heb ik op ING.be gelezen.

sterko op 24 dec 2020 18:18

Inderdaad, de mensen in de zorg lopen op hun tandvlees (ergens vinden er heel veel de tijd om leuke dansfilmpjes op te nemen, maar dat terzijde), hoe durf je het over leuke dingen te hebben.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Pandemie?

Jeffvdv op 24 dec 2020 19:59

Ja. Het is je misschien ontgaan. Is ook niet zo vreemd, want je hoort er heel weinig over. Vooral op dit forum waar uitsluitend over wintersport wordt gepraat.
Maar er heerst dus een virus. Sinds deze week ook op Antarctica en daarmee op alle continenten, waardoor we het met recht een pandemie mogen noemen.

Annoying skiers since 2003

Hij bedoelt waarschijnlijk pandamie. Mie gemaakt van pandavlees.

DrPhil op 24 dec 2020 21:10

Dat klinkt lekker. Ik ben sowieso gek op de Aziatische keuken. Vorig jaar op vakantie in China nog een heerlijke vleermuis gegeten.

Annoying skiers since 2003

Pandemie?

Jeffvdv op 24 dec 2020 19:59

Ja. Het is je misschien ontgaan. Is ook niet zo vreemd, want je hoort er heel weinig over. Vooral op dit forum waar uitsluitend over wintersport wordt gepraat.
Maar er heerst dus een virus. Sinds deze week ook op Antarctica en daarmee op alle continenten, waardoor we het met recht een pandemie mogen noemen.

sterko op 24 dec 2020 21:52

Ah oké! Bedankt dat je me even op de hoogte brengt. Ik had er idd nog niets van vernomen…

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Geen dank. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het tot afgelopen week niet zo heel serieus nam, maar nu het zelfs op Antarctica is, komt het wel heel dichtbij.

Annoying skiers since 2003

Ik ben het beu…

Peter007 op 24 dec 2020 22:43

Je bent niet de enige Peter. Het is echt ninormaal meer. Elk topic wordt verziekt door elke keer dezelfde discussie, die niets toevoegt en die ook niemand zijn mening zal veranderen.

sterko op 24 dec 2020 22:53

Idd zelfs dit topic al. Elke keer die Sterko 😜

Hij bedoelt waarschijnlijk pandamie. Mie gemaakt van pandavlees.

DrPhil op 24 dec 2020 21:10

Dat klinkt lekker. Ik ben sowieso gek op de Aziatische keuken. Vorig jaar op vakantie in China nog een heerlijke vleermuis gegeten.

sterko op 24 dec 2020 21:53

En zo is Corona naar Europa gekomen.

Hoe kunnen jullie het nou over alpineskiën hebben, terwijl de IC’s vol liggen, ondernemers failiet gaan en een 32 jarige brandweerman in een ziekenhuis in Heerenveen ligt en zijn vrouw en kinderen 160 kilometer verderop kerst zonder hem moeten vieren? Ik vind dat we het daar ook in dit topic even over moeten hebben. Die alpineskiers zijn trouwens ook niet verzekerd, heb ik op ING.be gelezen.

sterko op 24 dec 2020 18:18

Ik sta in de tuin voor helden zoals jij te klappen.

En ik sta in de tuin bladeren te harken. Met klappen schiet het niet op.

En ik sta in de tuin bladeren te harken. Met klappen schiet het niet op.

Hessel op 25 dec 2020 08:13

De mensheid heeft een aantal grote uitvindingen gedaan. De afstandsbediening bijvoorbeeld. Maar toch ook zeker de bladblazer!

Daar worden ik en mijn tuin niet echt zen van @DrPhil
Maar het schiet wel lekker op. De buren zijn nu ook een stuk minder zen. Ik heb ze een vrolijke kerst gewenst.

Ach, zolang het geen doodsverwensing is.
Is het in België gebruikelijk de ander op kerstavond een “spuitje” toe te wensen?

Voor de grond, de vogels en alle insecten is het toch het best de bladeren, althans in de borders, te laten liggen. Bespaard ook nog werk.

Hen48

Voor de grond, de vogels en alle insecten is het toch het best de bladeren, althans in de borders, te laten liggen. Bespaard ook nog werk.

Hulst op 25 dec 2020 11:51

Niet geheel waar. De mineermot overwintert in de bladen van de kastanje. Altijd opruimen!

Gelukkig heb ik geen tuin.
En ook geen ziel.
Wanneer gaan de grenzen open? (zonder quarantaine verplichtingen of negatief testresultaat)

Dit is een wintersport forum en dan heb je het over wintersport.
De rest is off-topic.

Übung macht den meister!!!

Wintersport is zooo last year.
Maar misschien is het volgend jaar wel heel vintage.

Gelukkig heb ik geen tuin.
En ook geen ziel.
Wanneer gaan de grenzen open? (zonder quarantaine verplichtingen of negatief testresultaat)

Dit is een wintersport forum en dan heb je het over wintersport.
De rest is off-topic.

RFKANGOO op 25 dec 2020 12:57

Dus ook niet over de mtb, de Tour, de Giro en de juiste banden? 😜

Gelukkig heb ik geen tuin.
En ook geen ziel.
Wanneer gaan de grenzen open? (zonder quarantaine verplichtingen of negatief testresultaat)

Dit is een wintersport forum en dan heb je het over wintersport.
De rest is off-topic.

RFKANGOO op 25 dec 2020 12:57

Dus ook niet over de mtb, de Tour, de Giro en de juiste banden? 😜

DrPhil op 25 dec 2020 14:01

Dat zijn vrijgestelde topics.

Übung macht den meister!!!

Bladeren ruimen is wintersport. @DrPhil. Dan ga ik de bladeren onder mijn kastanje toch maar weghalen. Het doet overigens wel pijn als ik de webcambeelden van Les Menuires bekijk.

Hen48

Ach, zolang het geen doodsverwensing is.
Is het in België gebruikelijk de ander op kerstavond een “spuitje” toe te wensen?

DrPhil op 25 dec 2020 09:29

Ik vond het ook apart maar Ninormaal heeft wel een ‘spuitje’ gekregen geloof ik. Blijf mij verbazen dat sommige mensen zulke aparte dingen kunnen vermelden zonder dat iemand ingrijpt van de forum-politie.

Sommige boefjes blijken vaak ware recidivisten, alleen is niet altijd duidelijk wie precies het ‘boefje’ is.
Gelukkig dat er tijdens de kerst in ieder geval een goed Bückelpiste filmpje is geplaatst. Ik houd van goede filmpjes en puntjes maken.

Zullen wij eens wedden of over 1,5 week een toename komt in de kans van wintersport openingen of de kans van een toename in het aantal C-gevallen? Oh nee, dat is een beetje vervelend en pesten van mijn zijde.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/12346646/met-honderden-naar-…

Dit boefje wenst iedereen een mooie Kerst toe en gaat lekker nadenken wat er de komende 2 dagen allemaal in dat gourmetpannetje gestopt gaat worden.

null

null

Fijne kerst!

Waarom moeten jullie zo voorover leunen voor de foto, is je kamera niet groter?

Born to run. B.S.

Ach, zolang het geen doodsverwensing is.
Is het in België gebruikelijk de ander op kerstavond een “spuitje” toe te wensen?

DrPhil op 25 dec 2020 09:29

Ik vond het ook apart maar Ninormaal heeft wel een ‘spuitje’ gekregen geloof ik. Blijf mij verbazen dat sommige mensen zulke aparte dingen kunnen vermelden zonder dat iemand ingrijpt van de forum-politie.

Sommige boefjes blijken vaak ware recidivisten, alleen is niet altijd duidelijk wie precies het ‘boefje’ is.
Gelukkig dat er tijdens de kerst in ieder geval een goed Bückelpiste filmpje is geplaatst. Ik houd van goede filmpjes en puntjes maken.

Zullen wij eens wedden of over 1,5 week een toename komt in de kans van wintersport openingen of de kans van een toename in het aantal C-gevallen? Oh nee, dat is een beetje vervelend en pesten van mijn zijde.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/12346646/met-honderden-naar-…

Dit boefje wenst iedereen een mooie Kerst toe en gaat lekker nadenken wat er de komende 2 dagen allemaal in dat gourmetpannetje gestopt gaat worden.

null

null

Fijne kerst!

Gourmetpannetje op 25 dec 2020 15:21

Van hetzelfde 🎄

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie