Wintersport Inside (deel 2)

Maar dan krijg je geen Honda sneeuwscooter!
Hooguit een Renault sneeuwstep.

Dubbel

*bericht bewerkt door DrPhil op 02 nov 2018 13:21

@DrPhil. Toch nog even. Kun je ook sneeuwcentimeter worden?

Hulst op 2 nov 2018 13:17

Jahoor ga in de sneeuw buiten staan in je blote kont en voila een sneeuwcentimeter ontstaat 😜😜

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@DrPhil. Toch nog even. Kun je ook sneeuwcentimeter worden?

Hulst op 2 nov 2018 13:17

Haha, die is zo slecht dat hij toch goed is.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik moet in elk geval altijd erg om je droge humor lachen, @hulst.

Nu we hier toch weer bezig zijn… Ik zit er aan te denken om toch maar eens zelf onderhoud te gaan doen, maar zie mezelf echt niet in de weer gaan met strijkwaxen, schrapen en de bijbehorende rotzooi… Dus heeft iemand ervaring met: http://www.optiwax.fi/en/?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Nu we hier toch weer bezig zijn… Ik zit er aan te denken om toch maar eens zelf onderhoud te gaan doen, maar zie mezelf echt niet in de weer gaan met strijkwaxen, schrapen en de bijbehorende rotzooi… Dus heeft iemand ervaring met: http://www.optiwax.fi/en/?

Shane op 2 nov 2018 14:01

@Shane wat voor “zelf onderhoud” ben je van plan te gaan doen met jezelf, dat je die spulletjes nodig hebt 🙈🙈🙈

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ok, over kou in de lucht gesproken: mijn vriendin wil dus haar eigen ski’s hebben. Waarom is er nog niemand in de skiwrap markt gestapt? Ik weet namelijk zeker dat ze in staat is om de perfecte ski te laten liggen als dat ook maar enigszins vloekt met haar jas. Het zou natuurlijk perfect zijn als je je ski’s kon laten bedrukken met je eigen print.

Ok; volgende keer eerst google.nl en dan posten: http://www.norkasports.com/shop-skiwraps.html

En nee, we gaan dit niet serieus doen natuurlijk.

Roy83 op 2 nov 2018 13:16

Ik denk dat dit in NL/BE/EUR toch nog wel enigszins een gaatje in de markt zou kunnen zijn. Volgens mij kijken echt veel mensen (m.n. vrouwen) ook naar de kleur van de ski’s/ board. Vooral ook de recreatieve skiër.
Op Norka $ 65,- en op Squatch industies $50,-. Ik ben ook van mening dat je dit niet los, achteraf, op internet moet bestellen. Maar dat die optie meteen in de winkel er al bij verteld wordt. Het zou zomaar voor velen toch dat laatste zetje kunnen zijn.

Nadeel bij wrappen, denk ik, is dat wanneer je ski’s over elkaar heen gaan, dat de wrap nogal eens slijt. Zal bij snowboards minder zijn. Echter dit probleem kun je natuurlijk ook hebben bij de lift, waar anderen ook over je board of ski’s kunnen lopen krassen.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

@Shane Met zo’n Braziliaanse wax geeft inderdaad een hoop troep, maar wat vind jouw vrouw ervan dan?

@Shane je hebt ook van die wax fleece, hoe je ook niet te schrapen en heb je ook geen troep. Hopelijk valt hier vandaag zo’n doosje op de deurmat en weet ik of t werkt.
@Veenhoorn dat lijkt me ook beter. Werkt overigens wel namaak in de hand natuurlijk. Heeft iemand al eens aliexpress skis besteld?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Getverdorie…ben ik eens een dag niet op 't forum en is 't plots gezellig! 😜😁😝
Zou dit aan mij liggen ?..zelfkennis is 't begin van de

ivm 't onderhoud van @Shane:

ik denk voor 't nieuwe seizoen dat ie weer de blonde lokken moet bijwerken met de krultang, wat wax voor die steeds grijzer wordende borst- haartjes die uit zijn wit hemdje puilen…, bleachen van zijn gebitje…😂

Born to run. B.S.

Zo, de tuin is weer winterklaar. Ben ook nog even langs de markt geweest ( @Veenhoorn), het gaatje wezen zoeken.

Hen48

@Veenhoorn dat lijkt me ook beter. Werkt overigens wel namaak in de hand natuurlijk. Heeft iemand al eens aliexpress skis besteld?

Roy83 op 2 nov 2018 16:28

Het zal best namaak in de hand kunnen werken, maar verwacht het verschil tussen een echte print onder een dik laagje doorzichtige kunststof of een sticker/ wrap nog wel te kunnen zien. Maar als iemand hierdoor wil laten doen lijken dat hij Foil skietjes heeft, prima toch.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Zo, de tuin is weer winterklaar. Ben ook nog even langs de markt geweest ( @Veenhoorn), het gaatje wezen zoeken.

Hulst op 2 nov 2018 16:35

En gevonden?

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Nu we hier toch weer bezig zijn… Ik zit er aan te denken om toch maar eens zelf onderhoud te gaan doen, maar zie mezelf echt niet in de weer gaan met strijkwaxen, schrapen en de bijbehorende rotzooi… Dus heeft iemand ervaring met: http://www.optiwax.fi/en/?

Shane op 2 nov 2018 14:01

Jazeker. Wat wil je weten? @Shane

mama on a mission in the snow

Nu we hier toch weer bezig zijn… Ik zit er aan te denken om toch maar eens zelf onderhoud te gaan doen, maar zie mezelf echt niet in de weer gaan met strijkwaxen, schrapen en de bijbehorende rotzooi… Dus heeft iemand ervaring met: http://www.optiwax.fi/en/?

Shane op 2 nov 2018 14:01

Jazeker. Wat wil je weten? @Shane

Skimams op 2 nov 2018 16:40

Dit in combinatie met de vorige posts…… ik krijg het niet uit mijn gedachten :) :) :)

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

@Veenhoorn. Flauw, maar ik ken de uitdrukking “een gat in de markt”. Wist niet dat daar ook een door jouw gebruikt verkleinwoord voor bestaat. Dat zijn dan kennelijk mogelijkheden met een beperkt perspectief.

Hen48

Nou dat liep snel uit de klauwen… binnen no time vraagt @Marijnt hoe het zit met het haar tussen mijn bilpartij en wat mijn vrouw daar van vindt en heeft @Veenhoorn in zijn gedachten @Skimams tot bilhaarexpert of iets soortgelijks gebombardeerd 😜. Genieten 😁

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik ben benieuwd of het echt zo eenvoudig werkt @Skimams? Even papiertje erop, strijken, beetje borstelen en dan ook nog een goed resultaat. Kijk, het hoeft van mij echt niet super te zijn, als het maar weer een beetje glijdt. Is dat zo?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik ben benieuwd of het echt zo eenvoudig werkt @Skimams? Even papiertje erop, strijken, beetje borstelen en dan ook nog een goed resultaat. Kijk, het hoeft van mij echt niet super te zijn, als het maar weer een beetje glijdt. Is dat zo?

Shane op 2 nov 2018 20:04

@Shane jij weet de woorden wel te kiezen 😂🤣😂🤣

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik ben benieuwd of het echt zo eenvoudig werkt @Skimams? Even papiertje erop, strijken, beetje borstelen en dan ook nog een goed resultaat. Kijk, het hoeft van mij echt niet super te zijn, als het maar weer een beetje glijdt. Is dat zo?

Shane op 2 nov 2018 20:04

@Shane jij weet de woorden wel te kiezen 😂🤣😂🤣

Birdheart op 2 nov 2018 20:11

😜🤷‍♂️😂

I can stick uphill ice, on my saucer...

Heerlijk dit! 😂

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Zou @Skimams de vraag van @Shane nog wel dúrven beantwoorden?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

ik denk dat @Skimams wel wat meer gewend is! 😁

Born to run. B.S.

@DrPhil. Toch nog even. Kun je ook sneeuwcentimeter worden?

Hulst op 2 nov 2018 13:17

Haha dit is goede humor 😂😂😂

Schiheil ⛷🏂🎿

Zit deze dagen ff bij Kids Cup/NJK mannen. Antwoord morgen.
En ja, het werkt fantastisch.

mama on a mission in the snow

Zit deze dagen ff bij Kids Cup/NJK mannen. Antwoord morgen.
En ja, het werkt fantastisch.

Skimams op 3 nov 2018 12:47

En @Skimams, nog wat wijze raad op het gebied van zelf onderhoud plegen? 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

En waar blijven de verslagen uit Sölden?!

Woensdag, heb ik uit betrouwbare bron 😀.

I can stick uphill ice, on my saucer...

In het dorp ligt geen sneeuw. Ik ga mijn geld terugvragen.

Plaats een reactie