Test Stockli GS, SX & CX

Piefke13 februari 2020 · 01:20

Bedankt voor je beschrijving @dokteruk
Geen paniek ik snap dat dit jouw oordeel is en niet gelijk hoeft te staan aan die van mij of een ander😉
Ging ervan uit dat de AR in alle opzichten beter zou scoren dan de AX, ook op de piste. Gewoon meer ski de AR, die je wel meer moet skiën dan de AX had ik verwacht.
Daarom een interessante review van jou dat de AX (wellicht) beter is voor de piste skiërs dan de AR☃️

Zijn je knieën je lief, rodel dan altijd zonder skischoenen maar met je snowboots!¡!
phma13 februari 2020 · 11:29

Ik ben juist benieuwd naar de SC. Iemand daar ervaring mee?

*bericht bewerkt door phma op 13 feb 2020 11:30

Joostjm20 februari 2020 · 15:23

@JackE Een maand geleden geskied op de CX. Wat een geweldige ski. Ik ben gewend te skiën op de Atomic S9. Maar wat een verschil, korte bochten rammen tot de met. Echt een ski die aan te raden is voor de krachtige skiër die houdt van zijn korte bochten. Over een maand heb ik de SX bij me in Sölden, heel benieuwd hoe die gaat zijn.

*bericht bewerkt door Joostjm op 20 feb 2020 15:24

spurtbom15 september 2020 · 15:31

Weet er iemand hoe deze laser wrt zich verhoudt tot de Head wcr i.speed pro?
de sweet spot vinden in een ski om makkelijk over te schakelen van korte naar midden en lange bochten aan een aardig tempo is immers niet zo simpel maar deze laser wrt lijkt deze sweet spot gevonden te hebben dan?
Verder beschik ik nog over een blizzard src 160 (voor de korte bochtjes dus en ik ben geen al te zware skiër, pakweg 74kg voor 172cm) en een blizzard brahma 188 als all-mountain en als het wat slushy sneeuw is bv.
de atomic sl fis raak ik bijna niet meer aan maar misschien moet ik dat nog een kans geven

Plaats een reactie