'Ski probeer dag' in Snowworld, 16 juni 2019

Zodat jullie mij in ieder geval kunnen herkennen: rode jas, blauwe broek, gele skischoenen, zwarte helm.

All Black

Geen live beelden? 😜

Bla, bla, bla.

Had de livestream offline laten zetten.

Übung macht den meister!!!

Tsja mannen, what happens in Zoetermeer, stays in …

Edwin van Riel

Het was gezellig mensen. Er leuk om weer eens wat andere latjes onder te binden. En ook leuk om een aantal mensen eens in levende lijve te ontmoeten. Een geslaagde dag wat mij betreft. Dank allen.

Tsja mannen, what happens in Zoetermeer, stays in …

evr66 op 16 jun 2019 15:42

Of je kijkt mee op de live webcam…

Inderdaad, het was leuk en gezellig. Voor herhaling vatbaar, maar dan neem ik niet zo veel meuk meer mee 😂

When life gets too complicated.... SKI

Wie gaat er dan ook met pinbindingen in Zoetermeer die berg af? Loop dan op zijn minst eerst omhoog… ;)

Wie gaat er dan ook met pinbindingen in Zoetermeer die berg af? Loop dan op zijn minst eerst omhoog… ;)

GiGi op 16 jun 2019 16:10

Daar heb je een punt 🤔🤣

When life gets too complicated.... SKI

Tsja mannen, what happens in Zoetermeer, stays in …

evr66 op 16 jun 2019 15:42

Of je kijkt mee op de live webcam…

GiGi op 16 jun 2019 15:45

afgeplakt, was iets eerder ;)

Edwin van Riel

Dank allen, leuk om eens wat gezichten bij de namen te zien ;)

Edwin van Riel

Dank allen, leuk om eens wat gezichten bij de namen te zien ;)

evr66 op 16 jun 2019 16:44

En ik had m’n gezicht nog wel bedekt. 🙈

Übung macht den meister!!!

Kwestie van een keer scheren, @RFKANGOO

Mensen, bedankt voor deze fantastische dag! 😘

Absoluut geslaagd! Dank jullie voor de gezelligheid en het lenen van de skies!

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Was erg leuk voor herhaling vatbaar. Menno, was leuk jou weer eens in levende lijve te zien. Gera, “bedankt” voor de Buckelclinic 😉.

@pirmin: nog op tijd bij het frietkot?

Edwin van Riel

Ruimschoots Edwin, jij nog gaan windsurfen ?

Zo zo, vrienden ineens. Elkaar bij de echte naam noemen en zo. Daar gaat je gewaande anonimiteit en het schuilen achter wat initialen + je leeftijd of jezelf vernoemen naar die ski-held uit de tijd dat je nog de benen had om de hele dag de Brahma te skiën.

*bericht bewerkt door GiGi op 16 jun 2019 19:03

Leuke dag zo, helaas ook weer een wensenlijst in mijn hoofd zitten. Ook leuk om weer wat namen te kunnen plaatsen en zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen een fijne zomer!

Leuke dag zo, helaas ook weer een wensenlijst in mijn hoofd zitten. Ook leuk om weer wat namen te kunnen plaatsen en zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen een fijne zomer!

Sjaak27 op 16 jun 2019 18:56

Vertel eens, dat lijstje…

Altijd leuk, lijstjes…

Mijn (voorlopige) testlijst voor november…

null

Hmmm, november, brings back memories…

Nice guys. Lekker weer ff op de latten en top dat er nog buckelspoortje lag. Tot in de zomer…#winteriscoming #buckelswaiting

Ruimschoots Edwin, jij nog gaan windsurfen ?

Pirmin op 16 jun 2019 18:43

nope, A4 afgesloten, duurde wat langer, biertje in de tuin was ook prima!

Edwin van Riel

Lekker ff op de skietjes gestaan en leuk om wat andere latten uit te kunnen proberen. Bedankt allemaal! 👍 Hopelijk was de BBQ goed na zo’n wachttijd 😜

Maareh dat buckelspoor ging trouwens voor geen meter… 😕 erg krap

...ski-addict...

@Gigi lijst is misschien wat veel gezegd voor 1 set skies, maar jouw racetigers in 1.70 staat erop.

@Gigi lijst is misschien wat veel gezegd voor 1 set skies, maar jouw racetigers in 1.70 staat erop.

Sjaak27 op 16 jun 2019 19:48

Goede keus. Bedenk wel dat het model dat je vandaag hebt geskied jaargang 2017-2018 is (technisch gelijk aan de twee jaargangen daarvoor). Het model van afgelopen (en komend) seizoen is wat pittiger/minder smooth.

Plaats een reactie