Snowworld 05-01 iemand interesse

@evr66. Je zal me wel herkennen aan me gekleurde jas en hippe ski’s

Mnom mnom apfelstrudel😉

Mnom mnom apfelstrudel😉

franky82 op 4 jan 2020 20:37

die is pas in 2050 ontdooid ;)

Edwin van Riel

Maar als je me morgen ziet. Spreek me gerust aan. 😉

@evr66 prachtige aktiefoto’s weer van jouw skitrip. 👍👌
Ik moet getverdrie nog 2mnd wachten dit jaar en er zijn er hier die al voor de tweede of derde keer genoten.😥😣

Born to run. B.S.

Maar als je me morgen ziet. Spreek me gerust aan. 😉

franky82 op 4 jan 2020 20:43

felle jas als in filmpje?

Edwin van Riel

@evr66 prachtige aktiefoto’s weer van jouw skitrip. 👍👌
Ik moet getverdrie nog 2mnd wachten dit jaar en er zijn er hier die al voor de tweede of derde keer genoten.😥😣

dan58 op 4 jan 2020 20:46 @dan58, dank je wel! Nu weer ff geduld hebben. Februari naar Nendaz/Verbier met mijn dochtertje. Hopelijk maart nog paar daagjes Davos/Kloosters.
Edwin van Riel

Maar als je me morgen ziet. Spreek me gerust aan. 😉

franky82 op 4 jan 2020 20:43

felle jas als in filmpje?

evr66 op 4 jan 2020 20:50

Yep

Maar als je me morgen ziet. Spreek me gerust aan. 😉

franky82 op 4 jan 2020 20:43

felle jas als in filmpje?

evr66 op 4 jan 2020 20:50

Je kunt ook gewoon kijken naar die ene gast die geen bochten maakt @evr66…

Seriously @Franky82, dit is het filmpje (of de andere in je kanaal) waarmee je @DrPhil wil uitdagen voor een potje “wie is de beste”? Of is het gewoon bedoeld als dit ben ik, laat jij het ook zien…? Gezien je eerdere posts neig ik naar het eerste, maar goed.

Zo zie je maar, zoals ik al eerder zei, skiën is altijd ontzettend leuk ongeacht je niveau. Laten we elkaar dan ook allemaal in waarde laten en in geval van discussie gewoon lekker mee proberen te discussiëren op inhoud en niet op de man te spelen.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Maar als je me morgen ziet. Spreek me gerust aan. 😉

franky82 op 4 jan 2020 20:43

felle jas als in filmpje?

evr66 op 4 jan 2020 20:50

Je kunt ook gewoon kijken naar die ene gast die geen bochten maakt @evr66…

Seriously @Franky82, dit is het filmpje (of de andere in je kanaal) waarmee je @DrPhil wil uitdagen voor een potje “wie is de beste”? Of is het gewoon bedoeld als dit ben ik, laat jij het ook zien…? Gezien je eerdere posts neig ik naar het eerste, maar goed.

Zo zie je maar, zoals ik al eerder zei, skiën is altijd ontzettend leuk ongeacht je niveau. Laten we elkaar dan ook allemaal in waarde laten en in geval van discussie gewoon lekker mee proberen te discussiëren op inhoud en niet op de man te spelen.

Shane op 4 jan 2020 23:14

Het is meer een filmpje om te zeggen laate eens maaar zien dat je skiet

Ik ski zelf op freestyle latten en af en toe op all mountain twintips. Heb een flex van 90 en ski laidback

Kan wel wat aanvallend skieen en heb ook op andere geskiet (atomic x7 widebody) die skieen super maar. Het is geen filmpie van kijk mijn techniek

Want ik board beter dan dat ik ski

Voor het boarden kan je hier terecht @franky82🤟
https://www.wintersport.nl/forum/topic/478500

@Franky82
Je kunt ook gewoon kijken naar die ene gast die geen bochten maakt @evr66…

Dat is ook t eerste wat mij opviel. Nu ben ik wel de laatste om iemands techniek te evalueren. Maar ZO skie ik ook wanneer mijn rug me weer zuur opbreekt en vermoeid de berg afglijd. Vooral zie ik hier dat je veel achterover hangt. Benieuwd wat de echte kenners hier van vinden.
Ik zelf ben ervan overtuigd dat je beter kan maar Philly hier wil uitdagen( wat trouwens plezant kan zijn) . Voor SW Landgraaf houd ik me beschikbaar om bij te leren van anderen.

Born to run. B.S.

.

*bericht bewerkt door dan58 op 05 jan 2020 11:00

Born to run. B.S.

Plaats een reactie