Nieuwe website: feedback en bugs

Mensen die ze niet zien, kunnen jullie het nog eens checken. Is het nu gefixed voor jullie?

MAND!

Mensen die ze niet zien, kunnen jullie het nog eens checken. Is het nu gefixed voor jullie?

Yo-han op 23 dec 2021 13:23

We kunnen ze terug zien :)

Mensen die ze niet zien, kunnen jullie het nog eens checken. Is het nu gefixed voor jullie?

Yo-han op 23 dec 2021 13:23

Yep, is ok, thx. 👍

Bla, bla, bla.

Th @Yo-han😎

Born to run. B.S.

Ik kan nog altijd geen filmpje zien in Club Wintersport , de aflevering van de 21ste (Vervoer).

Getest op:

W10 + Edge
W10 + Edge + Incognito mode
Android telefoon + Chome

Ik zie wel de tekst maar verder geen venster/window waar een filmpje moet komen te staan.
Ja, ik ben ingelogd.

Pray for Snow!

@nickcolaris de Club Wintersporters video komt er aan, we moesten even wat brandjes blussen door de drukte op de site!

@nickcolaris Staat erop!

MAND!

https://www.wintersport.nl/skigebieden/breuil/forum/topic/19…

Bij mij werken linkjes niet altijd goed. -edit: in eerste instantie wel, maar misschien na de edit niet meer?


Hier dus wel, maar in https://www.wintersport.nl/forum/topic/526121 is mijn linkje naar de reviews van Hochkonig volgens mij niet goed gegaan…


En kan ik ergens de syntax voor forumposts vinden? — leidt blijkbaar tot een mooie lijn

Dit is een quote, maar verder?

*bericht bewerkt door Roy83 op 27 dec 2021 14:05

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

het lukt mij niet om een privé bericht te sturen. Kan iemand mij verder helpen?

WimE

Mensen die ze niet zien, kunnen jullie het nog eens checken. Is het nu gefixed voor jullie?

Yo-han op 23 dec 2021 13:23

Yohan, ik zou graag een prvé bericht sturen naar iemand uit het forum maar blijkbaar werkt het hier niet. Kan je mij verder helpen?
groeten

WimE

(Had ook al gemaild, dus misschien dubbel) Het dorp Meransen in Zuid-Tirol is op de site ‘gekoppeld’ aan het skigebied Plose-Brixen ipv Gitschberg-Jochtal. Daardoor het verkeerde vodeoverslag, webcams, etc.

Bij alle Vimeo videos in jullie eigen player krijg ik een zwart scherm als ik fullscreen ga. Bijvoorbeeld bij: https://www.wintersport.nl/skigebieden/zillertalarena…

ik heb dit op meerdere devices zowel mobiel als op de laptop.

Bij de weerberichten is alleen de header in de uitgebreide weersverwachting (dagnaam) 1 dag verschoven met de overige data.

Check bijvoorbeeld Het zoncijfer 7 op de ‘Vrijdag’ in 6-daagse is in de uitgebreide het zoncijfer op de ‘Donderdag’

6-daagse weersverwachting:

null

Uitgebreide weersverachting:

null

*bericht bewerkt door sneeuwzeker op 30 dec 2021 13:18

Bij alle Vimeo videos in jullie eigen player krijg ik een zwart scherm als ik fullscreen ga. Bijvoorbeeld bij: https://www.wintersport.nl/skigebieden/zillertalarena…

ik heb dit op meerdere devices zowel mobiel als op de laptop.

JWWietsma op 30 dec 2021 11:47

Ja, hier ook! Ik dacht dat dit aan mij lag, maar hier gebeurt exact hetzelfde. Zowel in Firefox als Chrome op de laptop. Dus ik moet ze òf in het klein kijken of zelf op YouTube vinden (en dat lukt helaas niet altijd)

@Boule_de_neige als je een beetje handig bent kan jet met de inspector tool ctrl+shift+I de Vimeo url eruit halen, als je die opent kan je wel groot scherm.

null

Krijg je zo’n link:

Maar goed vooral irritant dat het niet standaard werkt. Snap ook niet zo goed waarom Wintersport niet gewoon de standaard Vimeo embed gebruikt.

Hier ook al een tijdje geen mogelijkheid meer om een video af te spelen op de Android smartphone. Het balkje begint te “lopen” (rood/wit), maar de video start nooit. Op andere sites heb ik normaal geen problemen op video’s te bekijken. Ik heb mijn toestel redelijk ”dichtgetimmerd”, en dacht dat het daaraan lag, maar nu lees ik dat ik niet alleen ben. Het zou mooi zijn mocht dat kunnen aangepast worden.
Op de iPad lukt het wel…

Hier ook al een tijdje geen mogelijkheid meer om een video af te spelen op de Android smartphone. Het balkje begint te “lopen” (rood/wit), maar de video start nooit. Op andere sites heb ik normaal geen problemen op video’s te bekijken. Ik heb mijn toestel redelijk ”dichtgetimmerd”, en dacht dat het daaraan lag, maar nu lees ik dat ik niet alleen ben. Het zou mooi zijn mocht dat kunnen aangepast worden.
Op de iPad lukt het wel…

Videast op 30 dec 2021 19:49

Op de laptop begint het balkje ook te lopen, blijft de rest zwart, maar hoor ik wel geluid. Welke browser gebruik je op Android? Indien Firefox (of fork), zou je eens kunnen kijken of het uitzetten van tracking (‘verbeterde bescherming tegen volgen’) helpt. Die bescherming zorgt er bij mij namelijk voor dat het helemaal zwart blijft en er niets gebeurt.

Wanneer komt er eens CSRF token bij alle formulieren? Ik zie zo vaak een double post omdat leden de submit knop een paar keer aanklikken.

Op de laptop begint het balkje ook te lopen, blijft de rest zwart, maar hoor ik wel geluid. Welke browser gebruik je op Android? Indien Firefox (of fork), zou je eens kunnen kijken of het uitzetten van tracking (‘verbeterde bescherming tegen volgen’) helpt. Die bescherming zorgt er bij mij namelijk voor dat het helemaal zwart blijft en er niets gebeurt.

Boule_de_neige op 30 dec 2021 23:13

Ik gebruik DuckDuckGo als browser. Heb eens geprobeerd om de tracking af te zetten, maar helaas. Moet wel zeggen dat het in Chrome wel werkt (maar dat is nu net wat ik niet wil gebruiken)
EDIT: zonet even Firefox geïnstalleerd en daar werkt het ook (met standaard instellingen na install).

*bericht bewerkt door Videast op 31 dec 2021 09:24

Kunnen de duimpjes wellicht ook een x-tijd bewerkbaar worden. Het is natuurlijk geen halszaak, maar ik deel regelmatig een duimpje uit, dat ik liever niet had gegeven ;) .

I can stick uphill ice, on my saucer...

Wanner je een duimpje wil geven reageert 't dikwijls niet en door opnieuw te klikken komen er 2 duimpjes…dit is van 't goede teveel.😉

Born to run. B.S.

De site is de laatste tijd erg traag bij mij, krijg ook vaak een http error. Hebben meer mensen dit?

Is er trouwens geen zoekfunctie in het forum?

@Yo-han Sinds een aantal dagen kan ik webblog artikels uit de backlog niet meer lezen. Als ik bijvoorbeeld naar pagina 250 op de webblogs ga en een artikel aanklik dan krijg ik: weblog-slug-01 als error. Hebben andere mensen dit ook?

Enkele voorbeelden: https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/3140/fotoreport-op…
https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/3137/ergernis-stil…

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee!

De video player heeft een update gehad en moet het nu aanzienlijk beter doen. Overige meldingen staan genoteerd en worden binnenkort een keer bekeken.

MAND!

null

In de DuckDuckGo browser blijven de video’s nog steeds steken (grijze balk onderaan blijft laden, de video komt er niet door).

Wanner je een duimpje wil geven reageert 't dikwijls niet en door opnieuw te klikken komen er 2 duimpjes…dit is van 't goede teveel.😉

dan58 op 08 jan 2022 10:58

Wij krijgen dit niet voor elkaar. Welke browser gebruik je precies en kan je het eens proberen zonder (als je chrome of safari gebruikt) zonder adblock plugins oid die hier de oorzaak van zouden kunnen zijn.

MAND!

@Legidstyle We hebben een fix gemaakt en die komt snel live te staan staat live.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 10 jan 2022 20:31

MAND!

De video player heeft een update gehad en moet het nu aanzienlijk beter doen. Overige meldingen staan genoteerd en worden binnenkort een keer bekeken.

Yo-han op 10 jan 2022 11:13

Dank! Bij mij werkt het zowel op mijn android apparaten als Firefox op de laptop weer. Het probleem van zwart beeld (en wel geluid) wanneer ik hem op full-screen zette is voor mij in ieder geval opgelost.

Verder vraag ik me af hoe je een in berichten een quote kunt maken, of vet/onderstreept/cursief. De enige optie die ik zie is een foto invoegen. Ik meen me te herinneren dat ik eerder daarnaast wel andere opmaakknoppen zag. Of herinner ik me dit niet goed?

Is er iets veranderd aan jullie hosting? Ik krijg de laatste tijd heel regelmatig de “oeps, er ging iets mis” pagina. Vroeger gebeurde dat occasioneel eens, maar nu dagelijks meerdere keren.

Is er iets veranderd aan jullie hosting? Ik krijg de laatste tijd heel regelmatig de “oeps, er ging iets mis” pagina. Vroeger gebeurde dat occasioneel eens, maar nu dagelijks meerdere keren.

Videast op 15 jan 2022 09:59

We zijn van dit probleem op de hoogte, en er wordt hard aan gewerkt!

Click. Click. Peace

Plaats een reactie