Nieuwe website: feedback en bugs

Bij mij lijkt de inbox ook leeg te zijn, echter zit er nu wel een zoekfunctie in de inbox. Wanneer ik in die zoekfunctie een gebruiker opzoek waarvan ik weet dat ik berichten heb gestuurd en ontvangen en ik klik op die gebruiker krijg ik wel de volledige conversatie te zien. Ik gebruik de nieuwste versie van Chrome op dit moment op een desktop. Ook op mijn mobiel heb ik op chrome hetzelfde probleem.

Een ander punt is dat ik geen emails meer krijg van notificaties.

Born to Ride

Voor de mensen met inbox issues. Kunnen jullie eens proberen of het wel werkt na een “harde refresh” van de site? Voor de mensen die niet weten hoe je dit doet hieronder een korte handleiding per browser/OS.

null

MAND!

Het begint steeds beter te werken (meldingen van t forum zijn nu al beter dan ze eerst waren). Toch linkt de knop naar het laatste bericht nog altijd niet naar het laatste bericht. Ga zo door met kleine aanpassingen en de website wordt een stuk gebruiksvriendelijker. :)

@Yo-han ook na een harde refresh is mijn inbox nog steeds leeg.

Born to Ride

@Matthias123 Ok bedankt voor het testen. We krijgen het zelf hier niet nagespeeld, maar we blijven kijken of we de oorzaak van het probleem kunnen vinden.

MAND!

@Matthias123 Kan je misschien een screenshot maken van de lege inbox pagina? Dan begrijpen we beter wat precies het probleem is. Vergeet niet alle eventuele gevoelige info even te maskeren voor je het hier post of stuur hem via een privebericht.

MAND!
Born to Ride

Mijn inbox leek eerst ook leeg te zijn maar na in inbox te zijn en dan te klikken op de drie streepjes, de menu functie, linksboven naast de tekst inbox dan kom je in het menu van inbox en zie je alle berichten per persoon, het werkt nu op het eerste oog beter dan voorheen☃️ (Op een iphone)

LA NORMA😍☃️

Ik heb nu de melding dat ik een nieuw bericht in mijn inbox zou hebben. Echter kan ik dit bericht ook niet zien. Nieuwe berichten in de inbox blijven dus ook onzichtbaar.

Born to Ride

@Matthias123 Zoek even op mijn naam in je inbox, klik erop en lees het bericht. Zou een oplossing kunnen zijn.

MAND!

@Yo-han

The same here for me, 1 bericht … en NIETS te zien ( printscreen van Matthias is ook mijn scherm😥😤

Harde refresh zonder resultaat@

Ik gebruik CHROME op desktop, zal dadelijk ook smartphone met Android proberen.

*bericht bewerkt door dan58 op 18 aug 2020 19:22

Born to run. B.S.

Ook op Smartphone lege inbox🤔

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 19 aug 2020 09:35: hele woorden met hoofdletters is nergens voor nodig.

Born to run. B.S.

@dan58 Omdat het maar bij een paar gebruikers voorkomt denk ik dat we wel iets moeten kunnen ontdekken. Stuur net als @matthias123 even een privebericht naar mij. Gaan we er morgen even verder induiken.

MAND!

En hoe ga ik een PB sturen als inbox niet werkt? 🤔

Born to run. B.S.

@Matthias123 Zoek even op mijn naam in je inbox, klik erop en lees het bericht. Zou een oplossing kunnen zijn.

Yo-han op 19 aug 2020 09:28

@dan58 Zie bovenstaand bericht. Werkte voor Matthias ook.

*bericht bewerkt door Yo-han op 19 aug 2020 09:29

MAND!

Indien ik een naam intik vindt hij die wel maar bij het aanklikken ervan floep je weer naar een vorig scherm met “niets” 😥😲😖

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 19 aug 2020 10:19

Born to run. B.S.

Ook de notificatie dat er 1 nieuw bericht is in mijn inbox verdwijnt na deze handeling.

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 19 aug 2020 10:18: Stop eens met het in caps-lock schrijven van hele woorden.

Born to run. B.S.

We hebben het probleem waarschijnlijk gevonden. Het gebeurt bij mensen die een gesprek hebben gevoerd met iemand die geen account meer heeft op de site. Doordat dat gesprek niet opgehaald kan worden crashed te inbox. We werken aan een fix. Zodra deze live staat laat ik nog even wat weten.

MAND!

Thx @Yo-han, zou het misschien onze mysterieuze Gigi kunnen zijn? 😉🤔

Born to run. B.S.

We hebben het probleem waarschijnlijk gevonden. Het gebeurt bij mensen die een gesprek hebben gevoerd met iemand die geen account meer heeft op de site. Doordat dat gesprek niet opgehaald kan worden crashed te inbox. We werken aan een fix. Zodra deze live staat laat ik nog even wat weten.

Yo-han op 19 aug 2020 10:33

Net even gekeken maar ik heb gewoon berichten in mijn inbox staan van verwijderde leden.

Übung macht den meister!!!

@dan58 Je inbox zou nu weer moeten werken zoals het hoort.

Verder zijn er in deze release een hoop kleine bugjes opgelost. Mocht je er toch nog tegenkomen, meld ze hier.

*bericht bewerkt door Yo-han op 19 aug 2020 13:47

MAND!

Wanneer je naar het kopje skigebieden gaat is het onmogelijk om selecties aan te klikken op bijvoorbeeld land of grote van het skigebied. Hij blijft standaard alles weergeven.

Born to Ride

Sorry hoor @Yo-han probleem blijft hetzelfde zowel desktop als smartphone.

Born to run. B.S.

Sorry hoor @Yo-han probleem blijft hetzelfde zowel desktop als smartphone.

dan58 op 19 aug 2020 20:05

Heb je incognito mode al eens geprobeerd @Dan58?

*bericht bewerkt door Shane op 19 aug 2020 20:06

I can stick uphill ice, on my saucer...

Sorry hoor @Yo-han probleem blijft hetzelfde zowel desktop als smartphone.

dan58 op 19 aug 2020 20:05

Heb je incognito mode al eens geprobeerd @Dan58?

Shane op 19 aug 2020 20:58

Of even uit en inloggen?

MAND!

In en uitloggen…géén resultaat

Incognitomodus…géén resultaat

😣😫😝☹😲😭😨😱😡👿

Born to run. B.S.

In en uitloggen…géén resultaat

Incognitomodus…géén resultaat

😣😫😝☹😲😭😨😱😡👿

dan58 op 19 aug 2020 23:05

Je eigen laten verbannen een idee?🥶

LA NORMA😍☃️

@Piefke

Verbannen? Toch niet naar Holland hoop ik.👴👵

Born to run. B.S.

@Yo-Han

Jij mag altijd mijn scherm even overnemen…laat maar iets horen…ik wordt er ondertussen CRAZY👴🤘 van

Born to run. B.S.

Is er nu echt niemand die ook problemen heeft met de “inbox”.🤨

Zoniet, is er dan misschien iemand die mij kan helpen???🤔

Sinds de laatste release werkt inbox totaal NIET meer , ik kan wel namen intypen bij de zoekfunctie op die pagina maar bij het aanklikken van de gevonden naam doet hij NIETS meer.

Born to run. B.S.

Plaats een reactie