Met welke auto naar wintersport??? (deel 2)

Wij gaan lekker met een 4 grand coupé, is ook helemaal geen straf

null

Dit jaar met een Lynk&co geweest!

null

Perox op 09 jan 2024 17:37

Ik vorig jaar 3 keer en dit seizoen ook weer! Gewoon een hele prettige reisauto in mijn beleving.

Danny076 op 10 jan 2024 13:10

Rijdt inderdaad erg lekker. Zonder winterbanden in de sneeuw ging eigenlijk verrassend goed. Hij gaat er komende maand wel uit.

Ik had bij Sixt in München een BMW gehuurd om een paar dagen mee naar Zwitserland te gaan en kreeg tot mn verbazing deze mee:

null

Je kan het slechter treffen

Meestal krijg je een slechtere keuze voorgeschoteld, want alles is weg. Maar de Maserati zal zeker een leuke verrassing zijn geweest!

Ik had bij Sixt in München een BMW gehuurd om een paar dagen mee naar Zwitserland te gaan en kreeg tot mn verbazing deze mee:

null

Des op 11 jan 2024 23:49

Dat is nu eens mooie reclame 😀

Dit jaar met een Lynk&co geweest!

null

Perox op 09 jan 2024 17:37

Ik vorig jaar 3 keer en dit seizoen ook weer! Gewoon een hele prettige reisauto in mijn beleving.

Danny076 op 10 jan 2024 13:10

Rijdt inderdaad erg lekker. Zonder winterbanden in de sneeuw ging eigenlijk verrassend goed. Hij gaat er komende maand wel uit.

Perox op 10 jan 2024 20:42

🫨 Zonder winterbanden?? Bijzonder op z’n minst.

*bericht bewerkt door Geraertshoven op 12 jan 2024 15:19

null

VW-Golf, je zou denken dat je voor Flachau geen kettingen nodig hebt😂

@Marijnt : wordt een B5 GT Touring. Levering gepland in maart. Zin in!

VDG_1979 op 10 jan 2024 17:52

Hoe gaat het samenstellen en bestellen van zo’n auto in zijn werk? Hebben zij ook garagesalons? De configurator op de site vond ik nu niet meteen de meest handige/gebruiksvriendelijke tool…

*bericht bewerkt door Tand op 13 jan 2024 11:09

Vorig seizoen met onze (eigen) Skoda Kodiaq, dit jaar met de nieuwe bedrijfswagen van vrouwlief, Mazda CX-60.

null
null

@Marijnt : wordt een B5 GT Touring. Levering gepland in maart. Zin in!

VDG_1979 op 10 jan 2024 17:52

Hoe gaat het samenstellen en bestellen van zo’n auto in zijn werk? Hebben zij ook garagesalons? De configurator op de site vond ik nu niet meteen de meest handige/gebruiksvriendelijke tool…

Tand op 13 jan 2024 11:08

De BMW dealer in onze buurt is ook Alpina dealer. Je kan dus gewoon bij hen binnenstappen en je wagen configureren en bestellen.
Levering en service wordt ook door hen gedaan. Piece of cake 🤭.

Plaats een reactie