Foto’s uit de skigebieden 2021-2022

Sneeuw weinig zicht privé gondel en uitgestorven pistes, veel mooier wordt het niet.

null

.

@Geenen: hoe bevallen de nieuwe Falginjochbahn en Weisseejochbahn?

@Geenen: hoe bevallen de nieuwe Falginjochbahn en Weisseejochbahn?

Mathijs! op 26 apr 2022 16:25

Het zijn schitterende machines, ik heb persoonlijk wel de voorkeur voor liften waar ik niet mijn ski’s voor hoef uit te doen maar dat ter zijde.
De grote gondel gaat echt snel en leuk goed detail is dat er voor de mensen met een zitski banen zijn gemaakt waar ze overheen kunnen glijden de lift in (materiaal van de borstelbaan)
De cabine lift oversteeg mijn ervaring met de nieuwe FlyingMotzard met als topper dat er binnen vakken zijn om ski’s in te plaatsen. Al met al top. Ook alle nieuwe of vernieuwende pistes zijn echt geweldig. Kaunertal in deze tijd van het jaar is echt een winterwonderland.

.

null
null
null
null
null

Ischgl, Galtür en See vorige week. Condities waren heerlijk tot een uur of 14:00 en daarna lekker in het zonnetje op het balkon met een biertje.

null

Goeie morgen Tignes val claret

Diavolezza vandaag. Vanaf het bergstation is er prachtig uitzicht op Piz Palü en Piz Bernina. De stoeltjeslift boven is dicht, dus alleen de dalafdaling is open, maar dat is genoeg 😀

null
null
null

null

Tignes les brevieres

null
null

Laatste dag Kaunertal

.

null

Grande motte tignes

@Geenen: hoe bevallen de nieuwe Falginjochbahn en Weisseejochbahn?

Mathijs! op 26 apr 2022 16:25

Het zijn schitterende machines, ik heb persoonlijk wel de voorkeur voor liften waar ik niet mijn ski’s voor hoef uit te doen maar dat ter zijde.
De grote gondel gaat echt snel en leuk goed detail is dat er voor de mensen met een zitski banen zijn gemaakt waar ze overheen kunnen glijden de lift in (materiaal van de borstelbaan)
De cabine lift oversteeg mijn ervaring met de nieuwe FlyingMotzard met als topper dat er binnen vakken zijn om ski’s in te plaatsen. Al met al top. Ook alle nieuwe of vernieuwende pistes zijn echt geweldig. Kaunertal in deze tijd van het jaar is echt een winterwonderland.

Geenen op 26 apr 2022 19:16

Bedankt voor de uitgebreide reactie!

De bouw van deze twee liften en de uitbreiding tout court van de Kaunertaler Gletscher wekte mijn interesse voor het tweede gedeelte van het winterseizoen. Eventueel een optie in combinatie met Fendels, Pitztaler Gletscher, Rifflsee en Hochzeiger

null

Tignes le lac

null

null

Tignes double m piste aan het einde van de dag

*bericht bewerkt door rik2 op 28 apr 2022 17:20

@Geenen: hoe bevallen de nieuwe Falginjochbahn en Weisseejochbahn?

Mathijs! op 26 apr 2022 16:25

Het zijn schitterende machines, ik heb persoonlijk wel de voorkeur voor liften waar ik niet mijn ski’s voor hoef uit te doen maar dat ter zijde.
De grote gondel gaat echt snel en leuk goed detail is dat er voor de mensen met een zitski banen zijn gemaakt waar ze overheen kunnen glijden de lift in (materiaal van de borstelbaan)
De cabine lift oversteeg mijn ervaring met de nieuwe FlyingMotzard met als topper dat er binnen vakken zijn om ski’s in te plaatsen. Al met al top. Ook alle nieuwe of vernieuwende pistes zijn echt geweldig. Kaunertal in deze tijd van het jaar is echt een winterwonderland.

Geenen op 26 apr 2022 19:16

Bedankt voor de uitgebreide reactie!

De bouw van deze twee liften en de uitbreiding tout court van de Kaunertaler Gletscher wekte mijn interesse voor het tweede gedeelte van het winterseizoen. Eventueel een optie in combinatie met Fendels, Pitztaler Gletscher, Rifflsee en Hochzeiger

Mathijs! op 27 apr 2022 17:54

null
null

De foto’s

.

null

Valdisere Le bellevarde

null

Valdisere solaise

null

Tignes val claret
Einde seizoen voor ons ⛷️⛷️
Laden voor de terugreis💼🛅

null

Ischgl sluiting dit jaar. Waar iedereen denkt aan de gletsjers was er in ischgl ca. 200 km open. Tuurlijk hard maar grip in de morgen, naar boterzacht en zoooooo lekker rond 11.00 tot 14.00 uur en slush in de middag (vind ik geweldig). 3 dagen zon en laatste dag sneeuw. Afgetopt met de 14a met boven 20 cm vers, onderin spoorzoeken door de stenen maar heel vet. Ischgl maakt t jaar na jaar weer waar… volwaardig skiën eind april… de place to be

Live vanuit Serra de Estrella; het enige skigebied in Portugal 🇵🇹

null
null
null

null
null
null

Val Thorens ! Vanochtend wakker worden met sneeuw

null

Het was heerlijk rustig in Val Thorens, op de piste en in de lift dan…

linda

null

Seizoen aan het afronden in Kaprun

Edwin van Riel

Gisteren op de Kitz nog even echt winters

null

Edwin van Riel

Ardennen zojuist ;)

null
null

evr66 op 08 jan 2022 11:25

Ardennen zojuist ;)

null
null

evr66 op 08 jan 2022 11:25

null

Begin van de ochtend in de Ardennen

CJAHulskamp op 09 jan 2022 19:11

Met de e61

Met de e61

Nick1982 op 30 mei 2022 19:26

yup, hoe zie jij dat op deze foto’s?

Edwin van Riel

null

De ‘achterkant’ van Sölden, afgelopen dinsdag.

null

Ondertussen in de koelkast 😂

Edwin van Riel

null

Ondertussen in de koelkast 😂

evr66 op 20 jun 2022 17:30 Charmant
.

Plaats een reactie