Nieuw gear? Show it! (deel 4)

De oudste dochter is de afgelopen 2 jaar flink door gegroeid, dus het ski materiaal waar ze al 2 of 3 jaar mee deed, was nu echt te klein, dus dit jaar compleet in het nieuw gestoken voor alpine skiën. Gelukkig paste al het langlauf material nog (skis, schoenen en stokken voor zowel skate als classic).
Afgezien van allemaal nieuwe kleding, was het ook de hardgoods die vervangen werd:
-all mountain skis (Rustler 9) had ik hier al op gezet.
-toerskis (Faction Agent 2.0) dacht ik ook. (Zie ook foto van mij eerdere post over mijn toerski schoenen)
-Alpine schoenen (Nordica Speedmachine 115W)
-toerski schoenen (Hagan Ultra=Roxa RX buitenschoen).
En als laatste voor kerstmis nog een paar piste ski’s:
-Blizzard Thunderbird R14 Sport Ti (kunnen ze die naam niet langer maken?) https://www.blizzard-tecnica.com/us/en/men/front-side/skis/b…

null

*bericht bewerkt door Slim op 10 jan 2022 16:23

null

Nieuw setje voor mijn vrouw.

Skiing is not a lifestyle, it's life.

null
null

Vorige week een dagje getest in Zauchensee en aan het eind van de dag deze nieuwe speeltjes gekocht voor m’n vrouw en mijzelf.
Zij van de beginner ski’s naar de Redster TI (gelijk aan de S7) en ik van de Atomic Redster DoubleDeck 3.0 SL naar deze S9i’s. Voor mij wat minder hardcore om net wat makkelijker aan de slag te kunnen met gesneden bochten op steilere pistes. Lees: de oude redsters waren boven mijn kunnen, maar daar ben ik wel leuker van gaan skiën 😊
Nu helaas weer een jaartje wachten voor ze weer sneeuw gaan zien…

null

Een nieuwe helm bijpassend bij mijn skibril.

Niet lullen, skiën!!!

Nice jullie spullen op de meeste ben ik echt jaloers!

wat gebruiken jullie buiten ski’s helmen jassen etc voor accessoires.

meestal ski ik met vrienden en gebruiken wij walkietalkies met oortjes voor onderweg er naar toe en op de pistes. hebben jullie nog andere tools die mega makkelijk zijn? ben benieuwd!

De oudste dochter is de afgelopen 2 jaar flink door gegroeid, dus het ski materiaal waar ze al 2 of 3 jaar mee deed, was nu echt te klein, dus dit jaar compleet in het nieuw gestoken voor alpine skiën. Gelukkig paste al het langlauf material nog (skis, schoenen en stokken voor zowel skate als classic).
Afgezien van allemaal nieuwe kleding, was het ook de hardgoods die vervangen werd:
-all mountain skis (Rustler 9) had ik hier al op gezet.
-toerskis (Faction Agent 2.0) dacht ik ook. (Zie ook foto van mij eerdere post over mijn toerski schoenen)
-Alpine schoenen (Nordica Speedmachine 115W)
-toerski schoenen (Hagan Ultra=Roxa RX buitenschoen).
En als laatste voor kerstmis nog een paar piste ski’s:
-Blizzard Thunderbird R14 Sport Ti (kunnen ze die naam niet langer maken?) https://www.blizzard-tecnica.com/us/en/men/front-side/skis/b…

null

Slim op 10 jan 2022 16:17

+1 voor de rustlers. Bijzonder veelzijdig voor de (lichtere) jongedames.

Edwin van Riel

null

Vraagje: mag ik nu Oostenrijk in zonder PCR?

null

Edwin van Riel

Net binnen (2de hands, slechts 3 dagen op geskied), valt ook te zien aan binding, kanten, belag: als nieuw. Model 2020/2021. Straks in de voorjaarsvakantie uittesten.

null

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Mezelf op een nieuwe goggle getrakteerd!

null

@struijlaartmarijn , de Smith Mag XL? Die heb ik. Nu aan z’n derde seizoen, en ben er erg tevreden over,

@struijlaartmarijn , de Smith Mag XL? Die heb ik. Nu aan z’n derde seizoen, en ben er erg tevreden over,

Slim op 04 feb 2022 14:48

Jup, ben benieuwd. Vanaf 12 februari uittesten. Kon deze nu voor een redelijke prijs scoren en hij matcht ook nog met de rest van de outfit

Net binnen (2de hands, slechts 3 dagen op geskied), valt ook te zien aan binding, kanten, belag: als nieuw. Model 2020/2021. Straks in de voorjaarsvakantie uittesten.

null

Chonn op 04 feb 2022 14:06

Top ski. Als de prijs er ook naar was heb je een goede deal☃️

LA NORMA😍☃️

Tja toch nog maar eens een setje ski’s op de kop getikt. Had dynastars speedzone 14s in een korte maat (1m74), maar wou ook een langere ski (ben zelf 1m91), en na wat testen de Fischer RC4 The Curv GT op de kop getikt. Vanaf de eerste piste direct een goed gevoel, geen gewenning nodig.

null
null

Net binnen (2de hands, slechts 3 dagen op geskied), valt ook te zien aan binding, kanten, belag: als nieuw. Model 2020/2021. Straks in de voorjaarsvakantie uittesten.

null

Chonn op 04 feb 2022 14:06

Nice ! Waar heb je ze op de kop getikt ?

null

Een klassieke schoonheid. Nieuw in de verzameling!

Date your skis but marry your boots

null

Een klassieke schoonheid. Nieuw in de verzameling!

Marco-Paul op 07 feb 2022 21:30

Wauw, wat een tof design! Geniet ervan!

APO Apocalypse Swallowtail - 186

null

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

null

Een klassieke schoonheid. Nieuw in de verzameling!

Marco-Paul op 07 feb 2022 21:30

Wauw, wat een tof design! Geniet ervan!

Bennie op 07 feb 2022 21:51

Die is cool Bernard ! Brings back memories

null

Een klassieke schoonheid. Nieuw in de verzameling!

Marco-Paul op 07 feb 2022 21:30

Wauw, wat een tof design! Geniet ervan!

Bennie op 07 feb 2022 21:51

Die is cool Bernard ! Brings back memories

Pirmin op 09 feb 2022 08:17

Correctie, ik bedoel Marco Paul….

Yes! Mijn nieuwe skitracker is binnen.

null

Volgens de verkoper kun je er nog veel meer mee doen, maar dat is denk ik gewoon verkooppraat.

In Ischgl nieuwe skischoenen gekocht en laten fitten. Na 2,5u passen en laten fitten zijn het de volgende geworden:

Dalbello Veloce 120 - model 2022/2023.

4 dagen getest in combinatie met mijn nieuwe Faction Dictator 2.0 in 187cm.

Conclusie: one happy camper!

null

null

Tja toch nog maar eens een setje ski’s op de kop getikt. Had dynastars speedzone 14s in een korte maat (1m74), maar wou ook een langere ski (ben zelf 1m91), en na wat testen de Fischer RC4 The Curv GT op de kop getikt. Vanaf de eerste piste direct een goed gevoel, geen gewenning nodig.

null
null

Asterino op 04 feb 2022 22:39

Heeft in Januari niet veel gescheeld of ik had me ook verwend met deze jongens. In de verhuur het model van vorig jaar getest, maar da’s blijkbaar enkel een visuele update en die skiede ook echt wel top inderdaad.

Nieuw glaasje, 1 gesloopt in een “Jerry of the day” actie ;) Gelukkig een oude goggle, dus betaalbaar kijkglas gevonden

null

*bericht bewerkt door evr66 op 09 mrt 2022 10:44

Edwin van Riel

Mezelf verwend met nieuwe salomon S Max W10 ski’s. Een heerlijke week mee geskied en geen seconden spijt gehad.

null

*bericht bewerkt door Daphne76 op 09 mrt 2022 14:42

null

nieuwe LibTech skietjes, bevallen prima.

Niet heel sexy, maar comfort is ook wat waard! Sidas 3d; koopje op amazon.de

null

In november bij van den Berg in Driebergen een paar Atomic’s Hawx Prime 130 S GW laten aanmeten inclusief een zooltje en schaal wat aangepast is. Foamen van de binnenschoen was niet nodig ik schijn gemiddelde voeten te hebben.

Daarnaast nieuwe handschoenen aangezien mijn 10 Peaks in Saalbach kapot gegaan zijn, volgend jaar staan nieuwe ski’s op de planning. Heb een aantal maanden de tijd om mij te orienteren.

Ik had al een nieuwe skipak (CMP) deze had ik vorig jaar al maar dit seizoen voor het eerst mee geskied.

null
null
null
null

null
null

Zoon had hem tijdens wintersport alvast gekregen, maar vandaag met z’n verjaardag uitgepakt als officieel kado 🥳 🎁
Dat hij er maar veel plezier van mag hebben de komende jaren 😊

❄️

null

Nieuw setje in 160cm voor m’n zoontje gekocht. Voor deze prijs vind je ze in Nederland niet. En verzenden naar NL kostte maar €5,95

*bericht bewerkt door LouisDice op 15 mrt 2022 17:18

Plaats een reactie