Hebben jullie een plan B?

Afwachten en hopen dat het kan, medio januari. We hebben dan beiden de booster. Tot die tijd, goed oppassen, thuiswerken, geen drukke kerst etc. De omikron trachten ter vermijden, want anders is de booster geen optie. Ter plekke: gewoon lekker skiën, we zijn met z’n tweeën en ook in ‘normale ‘ jaren zitten we vaak in de niet drukke uithoeken van het gebied. Na het skiën naar ‘huis’, appartementje gehuurd, met niemand wat te maken. Lastig tot die tijd: collega’s uitleggen dat je waarschijnlijk veiliger bent op een piste dan in een Nederlandse buurtsuper…’Ischgl’ heeft veel verpest.

Life is what happens while you were checking your phone

Ik hoop ook natuurlijk dat mijn reis doorgaat
Maar als het niet doorgaat, dan blijf ik thuis
En bel het ziekenhuis op, met de mededeling: als er iemand uitvalt voor een operatie zet mij er dan maar tussen.

De kans dat wij daar besmet raken is klein. Ben namelijk nog aan het genezen van infectie vorige week, mijn zoontje ook. Dochter van 14 valt buiten test regeling en is gevaccineerd. Man is 6 weken geleden genezen. Maar man en ik moeten voor de terugweg wel testen in Zwitserland of op dag 6 vertrekken. Ik denk dat we gaan testen. Kans dat we positief zijn is wel heel klein dan. Plan B mocht het gebeuren: boek wel een weekje bij. Plek zat in de week van 8-1. Laptop gaat mee, werken kunnen wij overal en kinderen kunnen online les volgen. Het kan mij eigenlijk al niks meer schelen dat we dan stranden. Werken en leren kan tegenwoordig overal haha

Voor de heenreis verwacht ik gezien onze genezen status geen probleem. Antigeen test doen en gaan! en anders…plan B = uithuilen en de kosten accepteren van annuleren.

Michelle13 op 15 dec 2021 15:29

Kans is wel vrij groot dat je nog enkele weken positief test na een besmetting. Heb je hier aan gedacht? Daar zit ik nu een beetje mee met de regels in Italië. Ik vrees voor reisgenoten die nog positief testen omdat die 2-3 weken geleden besmet en nu genezen zijn.

De kans dat wij daar besmet raken is klein. Ben namelijk nog aan het genezen van infectie vorige week, mijn zoontje ook. Dochter van 14 valt buiten test regeling en is gevaccineerd. Man is 6 weken geleden genezen. Maar man en ik moeten voor de terugweg wel testen in Zwitserland of op dag 6 vertrekken. Ik denk dat we gaan testen. Kans dat we positief zijn is wel heel klein dan. Plan B mocht het gebeuren: boek wel een weekje bij. Plek zat in de week van 8-1. Laptop gaat mee, werken kunnen wij overal en kinderen kunnen online les volgen. Het kan mij eigenlijk al niks meer schelen dat we dan stranden. Werken en leren kan tegenwoordig overal haha

Voor de heenreis verwacht ik gezien onze genezen status geen probleem. Antigeen test doen en gaan! en anders…plan B = uithuilen en de kosten accepteren van annuleren.

Michelle13 op 15 dec 2021 15:29

Kans is wel vrij groot dat je nog enkele weken positief test na een besmetting. Heb je hier aan gedacht? Daar zit ik nu een beetje mee met de regels in Italië. Ik vrees voor reisgenoten die nog positief testen omdat die 2-3 weken geleden besmet en nu genezen zijn.

brakes op 15 dec 2021 21:27

Ja snap.ik en ook de nodige stres hierover gehad maar je kan Zwitserland nu in met een genezen verklaring en negatieve antigeentest. Dus dat js daar alweer veranderd gelukkig. Zelftest is alweer negatief dus na 3 weken zal de antigeen test officieel afgenomen ook wel in orde zijn. En anders idd plan B…uithuilen…of misschien gaat de rest van het gezin gewoon wel. Zou vervelend zijn als iedereen thuis moet blijven als ik met die domme pech zit

Ik ga ook met de bus en ja nja ik zie t wel. Ga er gewoon vanuit dat het goed gaat en anders is dr altijd een oplossing 😗✌🏼

Ik zou heel veel zelftesters meenemen. Ik ken ondertss al veel gevallen waarvan 1 iemand besmet was in een gezin en de rest gewoon niet. Kameraad laatst nog, 1 iemand besmet, met 5 in de wagen naar Parijs en achteraf bleek dat de andere 4 niets hadden, dus soms is dit heel besmettelijk virus ook niet echt besmettelijk. Zelf test nemen in de vroege ochtend, negatief en hup skiën.

Plaats een reactie