Prijzen ski's enorm verschillend online?

Top! Disruption besteld? Betaling met creditcard gedaan?

Edwin van Riel

Top! Disruption besteld? Betaling met creditcard gedaan?

evr66 op 06 dec 2023 13:16

Is inderdaad de disruption 76x geworden. Nee niet met creditcard, was alleen mogelijkheid tot bankoverschrijving. Had ik misschien beter wel nog even kunnen vragen, maar goed… Gedane zaken. Ik ga ervan uit dat het goed komt. Kan desnoods anders altijd nog langs gaan als we in feb in de buurt zijn daar als er iets mis mee is.

Top! Disruption besteld? Betaling met creditcard gedaan?

evr66 op 06 dec 2023 13:16

Is inderdaad de disruption 76x geworden. Nee niet met creditcard, was alleen mogelijkheid tot bankoverschrijving. Had ik misschien beter wel nog even kunnen vragen, maar goed… Gedane zaken. Ik ga ervan uit dat het goed komt. Kan desnoods anders altijd nog langs gaan als we in feb in de buurt zijn daar als er iets mis mee is.

Seb135 op 06 dec 2023 14:16

Mooie aankoop! Ik heb vandaag dit setje besteld bij Robl en zal nog even berichten wanneer het in goede staat (hopelijk) binnen is. https://www.sport-robl.at/de/ski-sets/fischer/fischer-rc4-su…

Vijftienhonderd is het nieuwe duizend

Vandaag de ski’s binnengekregen. Verpakking was basic, maar voldoende en levering verliep prima. De ski’s zien er top uit. Bedankt allemaal!

Mooi, veel plezier!

Edwin van Riel

@krisweer dat zijn mooie skies voor een leuke prijs.

Heel veel plezier er mee allebei!

Top! Disruption besteld? Betaling met creditcard gedaan?

evr66 op 06 dec 2023 13:16

Is inderdaad de disruption 76x geworden. Nee niet met creditcard, was alleen mogelijkheid tot bankoverschrijving. Had ik misschien beter wel nog even kunnen vragen, maar goed… Gedane zaken. Ik ga ervan uit dat het goed komt. Kan desnoods anders altijd nog langs gaan als we in feb in de buurt zijn daar als er iets mis mee is.

Seb135 op 06 dec 2023 14:16

Mooie aankoop! Ik heb vandaag dit setje besteld bij Robl en zal nog even berichten wanneer het in goede staat (hopelijk) binnen is. https://www.sport-robl.at/de/ski-sets/fischer/fischer-rc4-su…

KrisWeer op 06 dec 2023 14:28

Gisteren ook mijn ski’s ontvangen van Robl, zien er top uit. Nu nog even langs de sportzaak om de binding in te stellen en dan snel naar Snowworld.

Vijftienhonderd is het nieuwe duizend

Plaats een reactie