Wielrentopic

Iemand vd Poel zien winnen in Nove Mesto?
Wat een held, echt een multitalent!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Iemand vd Poel zien winnen in Nove Mesto?
Wat een held, echt een multitalent!

Ferdinand op 26 mei 2019 20:12

Alleen in de herhaling… Maar wat een held inderdaad Schurter wegrijden is niet zomaar iets ;-)

Click. Click. Peace

Helemaal, indrukwekkend. Ook Anne Tauber die de laatste ronde als eerste inging en wat “pech” had. 2 vrouwen bij de eerste 10 weer.

@Rogier ga jij ook zo de berg af op je mountainbike?
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=335097923827413&…

*bericht bewerkt door Matthias123 op 27 mei 2019 06:51

Born to Ride

Zelfs zonder karretje niet ;-)

Click. Click. Peace

Op tijd plassen vandaag !

Want gisteren was je te laat en nu is de bank onherstelbaar bevuild? 😉

Plassen in een bidon en dan een slachtoffer zoeken om aan uit te reiken.

Hen48

@Hulst aan hem bedoel je:

Click. Click. Peace

En gaat carapaz het volhouden of doet hij een yates’je?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Rogier. Juist, die verdient wel een warm drankje. Voor de bibberende renners gisteren op die onmogelijke col was het ook een oplossing geweest.

Hen48

En gaat carapaz het volhouden of doet hij een yates’je?

Birdheart op 29 mei 2019 21:35

Hij houdt het vol.

Voorspellen is lastig. Zeker als het om de toekomst gaat.

Liever carapaz dan Nibali. Maar nog liever pakt Roglic het gewoon weer terug…

Click. Click. Peace

Roglic zal de Giro niet winnen, voor de kenners was dat al duidelijk vóór de start.

In het moderne wielrennen kan je eenvoudigweg niet langer dan 2, maximaal 3 weken echt top zijn. Roglic was vóór de Giro al duidelijk in zijn topvorm dus lag het in de lijn verwachting dat hij in week 3 minder zou worden.

Zou overigens niet durven zeggen of het Carapaz of Nibali wordt. In principe zeg je Carapaz maar één mindere dag en je krijgt zo 5" aan je broek of meer. Ook kunnen valpartijen of mechanische pech nog roet in het eten gooien. Verona is nog ver…

*bericht bewerkt door havana op 30 mei 2019 11:08

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

@havana Mee eens… maar wat hij de eerste weken liet zien… en die laatste tijdrit…

Enne voor kenners was het vroig jaar ook duidelijk dat Froome de Giro niet ging winnen… :-)

Click. Click. Peace

Ploeg van Mobistar is veel sterker dan die van Roglic en Nibali. Ze hebben bovendien nog een sterke 2e man achter de hand. Bij de laatste zware bergrit zou Roglic zijn teruggekomen bij Nibali en co., maar terugzakkende ploeggenoten verhinderden dat. Het is al uiterst knap wat Roglic in zijn eentje doet. En dan was er als 1e oorzaak nog het “plasincident” waarmee de “ellende” in feite toch is begonnen. Als Roglic top 3 eindigt is dat nog uiterst knap.

Hen48

En weer een aardige etappe.

@Pino heel mooi… Bij zo’n winst moet ik altijd aan Jack Bauer denken helemaal kapot en huilend nadat hij een meter voor de finish door het monsterlijke peleton werd opgeslokt in de tour…

https://www.ad.nl/dossier-giro-d-italia/als-je-de-laatste-tw…

Click. Click. Peace

Ik hoop zo dat Mollema morgen een Froompje doet! De etappe leent zich er in ieder geval voor, maar invulling is aan de renners.

Bizar om te zien weer al die stormschade!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bizar om te zien weer al die stormschade!

Shane op 1 jun 2019 13:44

Zeker. Gigantisch eigenlijk.
Maar nog steeds mooie beelden. Nog aardig wat sneeuw nabij Passo Rolle.

Aftellen maar!

Toch wat tegenvallend vandaag. Wel inspirerend voor eigen fietsplannen.

Toch wat tegenvallend vandaag. Wel inspirerend voor eigen fietsplannen.

Pino op 1 jun 2019 22:01

Wat viel er tegen dan?

Übung macht den meister!!!

Ik hoopte op heroïsche alles of niets aanvallen, grote verschillen.

Het is eigenlijk wel een van de aller saaiste giro's van de afgelopen decennia. De eerste anderhalve week gebeurde is sowieso nagenoeg niets. De vluchters kregen veel te vaak de kans omdat de favorieten elkaar niet het vuur aan de schenen wilden leggen.

*bericht bewerkt door Matthias123 op 02 jun 2019 11:45

Born to Ride

Ben benieuwd wat de laatste tt nog kan betekenen. Verwachten jullie nog wisselingen in de top5 of staat het al redelijk vast?

Übung macht den meister!!!

Ben benieuwd wat de laatste tt nog kan betekenen. Verwachten jullie nog wisselingen in de top5 of staat het al redelijk vast?

RFKANGOO op 2 jun 2019 12:14

Rogliç zal Landa nog wel voorbij gaan. Voor de rest verwacht ik geen wijzigingen.

Born to Ride

Dat Campenaerts niet wint is voor mij verrassend.

Wat gun ik het Sunweb en die Haga! Geweldig!

Niet echt wielrennen, maar wat een 'carnage'

https://singletrackworld.com/2019/06/crash-carnage-at-fort-w…

*bericht bewerkt door Rogier op 03 jun 2019 09:49

Click. Click. Peace

Plaats een reactie