Wielrentopic

Wie is Maarten ducr… ;-)

Rogier op 26 jul 2019 17:12

Die dus. 🙈😁😁

Übung macht den meister!!!

Misschien onnodig om te zeggen. Maar omdat ze het zovaak (meer dan terechte) kritiek krijgen. Mag het ook eens gezegd worden.

De jury heeft nu de enige juiste keuze gemaakt. Chapeau

Birdheart op 26 jul 2019 17:06

Idd. Al denkt Maarten Ducrot er anders over. 🙈

RFKANGOO op 26 jul 2019 17:11

Als dat waar is wordt het hoog tijd dat ze afscheid van hem nemen als omroeper. Iedereen met maar een beetje inzicht snapt dat het lastig koersen is in een ijsrivier en modderstromen.
Ga dat toch eens terugkijken wat hij precies zegt

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

De tour doet er dit jaar wel veel aan om op de giro te lijken

Click. Click. Peace

De tour doet er dit jaar wel veel aan om op de giro te lijken

Rogier op 26 jul 2019 17:30

Lol. 😁

Bla, bla, bla.

De tour doet er dit jaar wel veel aan om op de giro te lijken

Rogier op 26 jul 2019 17:30

JA, een ECHTE koers, dat wil elk land wel. Zelfs de Fransen willen dat (al doen ze jaar op jaar hun best ons anders te doen geloven). ;)

@Rogier, is het gebruikelijk dat ze met een shovel op deze manier het water, ijs, sneeuw etc van de weg halen?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Rogier, konden ze die hagel en sneeuw niet vroeger gezien hebben op de radar, en dan mss het parcour aangepast hebben

Ook de etappe van morgen wordt ingekort: https://www.ad.nl/tour-de-france/etappe-naar-val-thorens-ing…

Wat zal ducrout daarvan vinden? Hij zal wel weer niet akkoord zijn zeker 😝

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Belachelijk.
Was het eindelijk een leuke verassende tour, stoppen ze ermee of rijden ze maar een sprintetappe…🙄
Hadden makkelijk fff kunnen klunen dat stukkie🥶

LA NORMA😍☃️

Ook de etappe van morgen wordt ingekort: https://www.ad.nl/tour-de-france/etappe-naar-val-thorens-ing…

GiGi op 26 jul 2019 21:26

Dan kunnen we nu wel echt stellen dat kruijswijk is genaaid door het weer. Die gaat nu geen podium meer rijden. Ineos geluk, als enige aangevallen op de col de l’Iseran. Wel lekker dat het Bernal geworden is en niet Thomas.

Freeride = Life

Beetje veldrijder was toch gewoon doorgereden?

Precies, fff die fiets in je nek en door💪

LA NORMA😍☃️

Zou wel lachen zijn dat een site zoals de speld nu komt met een bericht: piet paulusma aangetrokken bij jumbo/visma😂

LA NORMA😍☃️

59km knallen dus vandaag.
12km op het vlakke al de renners gebruiken die niet voor de top 10 gaan.
En dan er één lange sprint bergop van maken.
Dan zou er nog best wat mogelijk kunnen zijn in het klassement.
Kruijswijk kan Thomas voor blijven en wat boni meepakken en er zo met 12 seconden overheen gaan.
Alaphillipe heeft door de korte rit met slotkilometer in zijn voordeel in combi met zijn explosiefiteit een kans om tijd te pakken op bernal. En misschien wel voldoende voor totale winst. Als hij niet opgeeft door vermoeidheid en de koers niet te hard is bergop. Anders duikelt hij er zelfs nog vanaf.

De verschillen zijn nog niet zo groot dat er niets kan gebeuren, renners met ambities krijgen een mooi parcours voor een alles of niets poging.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Rogier, is het gebruikelijk dat ze met een shovel op deze manier het water, ijs, sneeuw etc van de weg halen?

Birdheart op 26 jul 2019 18:06

Ja dit gebeurt wel vaker!

Click. Click. Peace

@Rogier, konden ze die hagel en sneeuw niet vroeger gezien hebben op de radar, en dan mss het parcour aangepast hebben

Pieter230976 op 26 jul 2019 20:31

Met onweer is dat heel moeilijk maar @roel kan hier misschien beter antwoord op geven.

Click. Click. Peace

Eens benieuwd wie er eerst(e) wordt (neergebliksemd) straks. 🙄🥴🌩

*bericht bewerkt door bartvwg op 27 jul 2019 13:26

Bla, bla, bla.

@Roel@Rogier. Jullie hebben kennelijk te weinig kaarsjes laten branden. Het zier er voor deze namiddag wel heel erg beroerd uit, al lijkt er wel enige adempauze te zijn als ik de buienradar bekijk. de 2 hoogstgelegen wintersportplaatsen die kennelijk beter “schoenmaker blijft bij je leest” kunnen toepassen.

Hen48

@Rogier, konden ze die hagel en sneeuw niet vroeger gezien hebben op de radar, en dan mss het parcour aangepast hebben

Pieter230976 op 26 jul 2019 20:31

Met onweer is dat heel moeilijk maar @roel kan hier misschien beter antwoord op geven.

Rogier op 27 jul 2019 08:33

Dat gaat niet, omdat buien altijd lokaal zijn en spontaan kunnen ontstaan. Waar precies is van te voren nooit te zeggen. (Daar kwam trouwens geen sneeuw uit maar hagel). En dan heb ik het nog niet over de organisatorische kant van het verleggen van het parcours.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Kruijswijk op podium!!! Netjes! Eindelijk eer voor z n harde werken (fietsen)

Click. Click. Peace

Mooi podium, goede uitslag.

Mooi podium, goede uitslag.

Pino op 27 jul 2019 16:46

Toch zou ik graag zien dat Ineos een keer weggereden wordt. Maar prima podium inderdaad en allermooiste tour in jaren. En wat een vechter die alaphillipe. Knap hoor!

Click. Click. Peace

Effe een klein stokje in 't hoenderhok!!!

Waarom rijdt onze Laurents Deplus zich 't wit uit zijn ogen gedurende 1 uur als Kruiswijk toch niet aanvalt???🤔🤔🤔

Born to run. B.S.

Om Alaphilippe pijn te doen, en eventueel erachter te komen of Thomas of Bernal een slechte dag hebben. Maar dat Kruijswijk zelf niks deed vind ik ook saai en tekenend. Ik vind het maar een degelijke, saaie renner. Wel een knappe prestatie uiteraard, maar als je maar twaalf seconden achter Thomas staat moet je gewoon wat proberen…

Mr. Slow

Waarom rijdt onze Laurents Deplus zich 't wit uit zijn ogen gedurende 1 uur als Kruiswijk toch niet aanvalt???🤔🤔🤔

dan58 op 27 jul 2019 17:42

Tsja. Kruiswijk gaat het gewoonweg nooit kunnen, dat is duidelijk. Veel te passief. 😈
Dat Bernal wint vind ik super, dat Ineos wint vind ik k*t en dat Alaphilippe buiten podium valt vind ik heel jammer. 😣
Leuke tour met een stom einde.
Om het effe samen te vatten. 🤓

Bla, bla, bla.

Kruiswijk kon niet aanvallen omdat hij niet significant beter was dan de renners om hem heen. En dan heeft hij er nu het meeste uit gehaald.

Een veelbelovende Tour, die helaas door het weer stuk gemaakt is. Niets aan te doen… jammer…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ging idd helaas uit als een nachtkaars. Had van vandaag ook veel meer verwacht. Maar Kruiswijk kon duidelijk niet harder. Zou de uitslag dus anders zijn geweest als de volle ritten waren gereden?

Plaats een reactie