Wielrentopic

@Quick het ad op wielergebied een topkrant
@rfkangoo op een gegeven moment waren ze zowat de helft als die van Dumoulin… ze waren veel te laag voor de snelheid die hij reed. Ging helemaal nergens over.

Click. Click. Peace

Wielerflits op Youtube @Quick

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Quick ik heb ze op wielerflits.nl gezien. Misschien zijn ze ook bij de nos voorbij gekomen.

Born to Ride

“However, a urine sample taken from Landis immediately after his Stage 17 win has twice tested positive for banned synthetic testosterone as well as a ratio of testosterone to epitestosterone nearly three times the limit allowed by World Anti-Doping Agency rules.”

Het zou verplicht moeten worden dat we realtime alle wattages te zien krijgen van geijkte apparaten. En de jury ook.

Click. Click. Peace
Click. Click. Peace

Nota bene op de officiële pagina van lotto jumbo dat zegt genoeg denk ik…

Click. Click. Peace

Check even het interview met bennett op de fb van Lotto jumbo. Die zegt gewoon froome did a landis…

Born to Ride

We waren tegelijk ;-) Bennet stijgt meteen in mijn achting! Goede gast!

Froome verliest alle respect van andere wielrenners op deze manier. Gaat hem duur komen te staan. Als het niet nu is, in de nabije toekomst.

Click. Click. Peace

Wat mij verbaasd aan dat interview is dat hij het niet eens wist van froome. Dat kan je toch niet missen als renner als je aankomt.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Sorry guys, maar dat vind ik echt een hele verkeerde interpretatie van dit interview. En ja, Bennet weet dat Froome gebruikt en ja deze ontsnapping en tijdwinst was bizar, maar Bennet reageert ook alleen daar op.

Laten we wel wezen, had Dumoulin niet gewacht op de afdaling en eigen tempo gedraaid op het vlak, dan was de schade max 2 minuten geweest. Wat zegt dat dan?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Insinueer je nu dat Tom ook doping gebruikt?

Mr. Slow

Dat doen ze allemaal.

LA NORMA😍☃️

@Quick als je aan froome twijfelt dan zou je ook aan dumoulin moeten twijfelen.
En ergens is wat dumoulin deed nog imposanter dan froome. Alleen lijkt dat niet zo omdat froome won.
Maar voor beide is er geen bewijs. Ja het lijkt enkel verdacht. Maar als rechters zo zouden oordelen zaten onze gevangenis over vol

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Het zou verplicht moeten worden dat we realtime alle wattages te zien krijgen van geijkte apparaten. En de jury ook.

Rogier op 25 mei 2018 23:12

Maar wat zegt dat dan??
Vind het zelf leuk om te zien hoor maar denk dat je er verder weinig mee kan. Het vermogen wat iemand trapt is ook maar een getal. Heb zelf nog nooit met zo’n meter gereden maar als ik op tv kijk zie ik die waardes zoveel schommelen dat je daar toch geen oordeel uit kan trekken?? En misschien geeft het ovale tandwiel van Froome ook wel een vertekenend beeld op zo’n meter.

Übung macht den meister!!!

@Quick als je aan froome twijfelt dan zou je ook aan dumoulin moeten twijfelen.
En ergens is wat dumoulin deed nog imposanter dan froome. Alleen lijkt dat niet zo omdat froome won.
Maar voor beide is er geen bewijs. Ja het lijkt enkel verdacht. Maar als rechters zo zouden oordelen zaten onze gevangenis over vol

Birdheart op 26 mei 2018 07:45

Tom is een volksheld dus daar word niet aan getwijfeld. ;)

Maar als je zijn lichaam vergelijkt met dat van de “echte” klimmers zou het haast onmogelijk moeten zijn wat hij doet. En toch doet ie het.

Übung macht den meister!!!

@RFKANGOO ik snap dat als je kleiner en lichter de berg makkelijker op kan. Maar ze hebben dan ook minder body om kracht uit te putten. Dumoulin is groter daardoor zwaarder maar meer body en een grotere motor daardoor wat resulteert in meer wattages. Ter compensatie. En door die wattages pakt ie weer tijd in de tijdritten.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Froome rijdt iets harder dan een kibbelende groep achtervolgers die naar elkaar kijken (behalve Dumoulin). Weinig verdachts aan. Als Dumoulin zo had gereden was er alleen maar lof geweest en was “geweldige tijdrijder “ de verklaring geweest.

Froome rijdt iets harder dan een kibbelende groep achtervolgers die naar elkaar kijken (behalve Dumoulin). Weinig verdachts aan. Als Dumoulin zo had gereden was er alleen maar lof geweest en was “geweldige tijdrijder “ de verklaring geweest.

Pino op 26 mei 2018 08:55

Froome rijdt een groep met hardrijders/klimmers die samenwerken op ruim 8 minuten. Dumoulin heeft regelmatig wat rust kunnen pakken achter pinot reichenbach en kwam volledig gesloopt over de finish. Froome leek ook degene die het minst kapot zat aan de finish.

Born to Ride

Zonder Pinot, Reichenbach of 1 van die andere homo’s had Tom zeker minder dan 2 minuten verloren.

Op een talentvollere klimmer…

*bericht bewerkt door Shane op 26 mei 2018 09:08

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik denk dat Froome een motortje in zijn linker trapper had zitten. Daar, of in zijn buitenband.
Waarom krijgt hij anders steeds een nieuwe bidon? De accu was natuurlijk steeds op.

*bericht bewerkt door DrPhil_backup op 26 mei 2018 09:13

Dumoulin is naar de klote, maar er zijn plannen. Hoe of waar zo hij Froome en Sky eraf kunnen rijden? Ik hoop zo dat hij nog een klein beetje over heeft!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Even naar Thomas Dekker luisteren in “in het wiel” vandaag jongens. Die legt het wat mij betreft heel erg goed uit.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Is het te mooi weer vandaag? Of heeft niemand er nog vertrouwen in?

*bericht bewerkt door Shane op 26 mei 2018 15:40

I can stick uphill ice, on my saucer...

Dumoulin is weer heldhaftig bezig hoor!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Mooi gestreden… Dumoulin is voor mij de kampioen! Net als oomen! maar hou hele bittere nasmaak. Ik geloof niet dat dit kan…

Click. Click. Peace

Hij had zelfs niet mogen starten… en wat weinig sjiek hoe ze het eindsprintje doen…

Click. Click. Peace

Inderdaad te mooi weer shane. Wil niet zeggen dat ik het niet gevolgd had. Mooi commentaar/ interview ook net op Eurosport. De meest stabiele renner en trotst op een tweede plaats.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Wielrennen is nooit sjiek en hij had inderdaad nooit mogen starten. Jammer voor Tom, maar desalniettemin gaat hij zeker de allergrootste ronderenner uit de Nederlandse wielergeschiedenis worden. Wat een ongelooflijk doorzettingsvermogen en wat een kunde: hij eindigt op luttele seconden van Christopher Froome in een ongekend slopende koers!

Ik hoop stiekem op een nieuw duel in de Tour ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Rogier Drie grote rondes achter elkaar ook… wel absurd.

Ik hoop stiekem op een nieuw duel in de Tour ;).

Shane op 26 mei 2018 16:20

Zou zomaar kunnen toch? Zit een ploegentijdrit in en een gewone tijdrit. En ook een stuk minder bergritten en aankomsten bergop dan deze zware Giro. Maar veel hangt natuurlijk af van hoe beiden herstellen. En het niveau van de andere klassementsmannen in de Tour!

Mr. Slow

Plaats een reactie