GoPro Hero 3 Black Edition

Ik heb zelf de charger en 2 extra batterijen van Wasabi. Kosten vallen mee (49,- ). Te vinden op http://shop.wvm-design.com/index.php/categorieoverzicht/Prod… . Shop ziet er wellicht niet al te professioneel uit, maar heb al aardig wat bij de man besteld en altijd snel geleverd. Weet niet of de kortingscode nog actief is, maar probeer anders eens: 10%

Buiten de 2 losse batterijen heb ik ook nog eens een battery bacpack van GoPro zelf, dus je zal me niet snel met lege batterijen zien staan op de piste :D

Ander GoPro nieuws, er is weer een update voor zowel de GoPro 3 als voor de app. Het is vanuit de app nu ook mogelijk om je foto’s te delen:

Enige probleem is dat ik zo blij ben dat m’n GoPro goed draait nadat ik een nieuwe heb gekregen, dat ik hem eigenlijk niet durf te updaten…

Is er al iets bekend over de opvolger van de black edition ? Ze gaan nu toch bijna een jaar mee + ze passeren soms goedkoper (Groupon)…

Niet dat ik weet, maar ze hebben pas 3 kwart jaar na dato hun product goed op orde. Ik blijf nog even bij m’n werkende Black hangen, ook al komt er een opvolger (al zeg ik tegen die tijd vast wat anders ;) )

Heeft er iemand al ervaringen met de nieuwe update(HD3.03.03.00) ?

Ik heb even getwijfeld om de mijne te update omdat hij eindelijk stabiel liep, maar toch de gok gewaagd. Hij loopt nog steeds super stabiel en vooral het direct terug kunnen kijken van je video’s en foto’s op mobiel is echt zo ongelofelijk handig!

Gisteren directen gebruik van gemaakt; foto knippen van een gezellig momentje, binnen halen via je iPhone en direct op Facebook kunnen zetten. Dit gaat echt heel veel meerwaarde opleveren voor je GoPro!

Iemand nog een webshop waar je de gopro 3 black goedkoop krijgt

Mensen, na wat filmpjes te hebben gemaakt, het terug gekeken, en vervolgens nog een keer wil doen krijg ik de melding wanneer ik de sd kaart en de bestanden wil bekijken(DCIM 101GOPRO); Bestand is beschadigd en onleesbaar. How come!? Wat moet ik doen?

Mensen, na wat filmpjes te hebben gemaakt, het terug gekeken, en vervolgens nog een keer wil doen krijg ik de melding wanneer ik de sd kaart en de bestanden wil bekijken(DCIM 101GOPRO); Bestand is beschadigd en onleesbaar. How come!? Wat moet ik doen?

Gast849 op 11 aug. 2013 02:04

Heb je je sd kaartje in een android apparaat gedaan? Niet doen, das een bug bij de hero 3 en het verneukt alles wat je op je kaartje hebt staan. Voor je het gaat kijken eerst alles op een computer zetten.

waarschijnlijk heb je ook de sos functie in je scherm gezien en die per ongeluk weg geklikt. Nu is de enige mogelijk om een sd kaart restore programma te runnen. Helaas voor de hero 3 files werkt dit vaak nog niet.

Hallo iedereen, ik ben hier nieuw en wil even wat dingen neerschrijven aangaande mijn go pro 3 black edition! Ik verwachte er heel veel van zeker als je ziet hoeveel inspanningen ze leveren om dit toestel te promoten! Mijn ervaring mijn eerste gp3 black ingeruild nadat ik hem speciaal gekocht had om mee te nemen op skivakantie ! Gelijk ook het lcd scherm erbij genomen handig dacht ik! Maar wat me opvalt is dat het toestel via de wifi heel moeilijk connectie maakt, als hij al connectie maakt! Ik gebruik hem vooral bij het skiën maar ook speciaal gekocht om op een afstand van 5 meter actiebeelden en foto’s te maken als ik aan het roofvissen ben vanuit een boot! Zodat ik niet steeds van mijn stoel moet komen als ik een mooie roofvis aan het drillen ben! Dus ik dacht die wifi afstandsbediening is wel handig! Dit werkt dus volgens mij voor geen meter! Thuis aan de tafel wel, maar buiten waar het ding voor,gemaakt is echt niet! Als ik dan een stuk wil filmen, stel ik regelmatig vast dat hij spontaan uitvalt na 5 seconden! Dus dan moet je tijdens eens actiemoment juist wel van die stoel om hem terug op te zetten! Wat mij ook opgevallen is, is dat hij tijdens het opladen dat de de lcd display gloeiend heet wordt!!! Kan toch niet gezond zijn! Dan reageert hij nergens op tot ik eerst de batterij verwijder!!! En dan de batterij … Als ik de wifi afstandsbediening al een connectie probeer te laten maken en de lcd display gelijktijdig aanzet, zelfs in de standby stand, dan kan ik hooguit 40 minuten het toestel levendig houden, niet 40 minuten filmen, 40 minuten standby met af en toe een filmshot! Dit kan toch niet voor zo een toestel! Hoor heel graag jullie reactie, want in de winkel waar ik alles gekocht heb weten ze het ook niet, dit zou niet mogen zeggen ze, maar advies konden ze me niet geven, vandaar dat ik jullie echt om jullie raad vraag! Zijn er ergens echte gopro shops met mensen die er echt alles van weten!!! Zie echt uit naar jullie reactie en opmerkingen… Alvast bedankt dat jullie dit wilde lezen. Met vriendelijke groeten Robbie

Hoi Robbie,

Ik heb in beginsel ook problemen met de WIFI verbinding gehad. In de winkel hebben ze mij aan een nieuwe GoPro geholpen, daarmee leek het beter te gaan maar nog altijd niet super. Een week later vertelde ze mij dat er (destijds) erg veel klachten waren over de wifi connectie en dat het waarschijnlijk met de op dat moment beschikbare update te maken had. Ik moest mijn GoPro dus resetten en niét updaten, zolang er geen nieuwe update beschikbaar was. Inderdaad was dat bij mij het probleem. Nu met de nieuwste updates heb ik geen last meer. Laatst mijn GoPro onder een drone gehangen, die kon ik een flink eind de lucht in laten vliegen zonder dat de connectie met mijn telefoon verbroken werd.

Verder is mij op wintersport ook opgevallen dat de accu zéér snel leeg was. Heb niet langer dan 10-15 minuten kunnen filmen. Dit kon echter ook met de kou te maken hebben (dan lopen accu’s sneller leeg).
Omdat ik mijn GoPro (nog) niet heel veel gebruik, kan ik niet inschatten of hij nog steeds zo snel leeg loopt, al heb ik het idee dat dat nu wel meevalt.

Succes!

idd, goede update erop zetten. Ik zet mijn gopro bij motor ritten ook bij vrienden op de motor en dan heb ik de afstands bediening op mijn stuur en ik kan gewoon tot wel bijna 200m de gopro nog bedienen. Gaat ie buiten bereik dan maakt dat oook niet uit omdat ie dan gewoon door gaat met je laatste actie (meestal standby of filmen), als ik dan weer in de buurt kom verbind ie automatisch weer binnen 3 a 4 sec. Ding werkt perfect imo.

Moet trouwens zeggen dat die update van paar weken terug echt top is. Dat meteen terug kiijken op je telefoon is echt super!!!

Robert5 en Justinos bedankt voor jullie reactie, blijft toch vreemd dat het toestel gloeiend heet wordt bij het opladen van de accu, doe ik de lcd eraf dan heeft ie dit probleem niet! En dan het verhaal van de effectieve gebruiksduur van e batterij!!! Pfff Robert als jij met de motor je gopro op standby zet en via de wifi opnames maakt, hoelang trekt je batterij dit! Want idd Justinos, op ski vakantie 10 minuten einde verhaal! Dit in combinatie van wifi afstandsbediening en het lcd scherm, dit is toch veeeel te kort voor zo een toestel! Koude zal hoer zeker een rol bij spelen, ook de batterij van de iPhone gaat langer mee, maar deze laatste wordt dan ook niet verkocht als action gsm voor extreme condities, de gopro daarentegen wel! Kijk weer uit naar jullie reacties! Mvg Robbie

lcd moet je alleen gebruiken voor terugkijken en mikken. Niet aanzetten tijdens het filmen. DIt zuipt stroom. Ik heb geen lcd dus weet ook niet hoelang ie uit zou moeten houden.

Met wifi aan op motor haalt ie op 1080 60fps ongeveer een uur als ik hem constant laat lopen. Zet ik hem alleen aan als ik iets leuks zie (met de remote) en de rest van de tijd standby dan haal ik makkelijk 3 uur. Maar heb iig een extra accu, een 12v acculader op mijn motor, en 2 powerbanks (1 solar 1800mAh en 1 7200mAh). Op die manier houd ik het makkelijk een dag uit op de motor of op de piste zonder dat ik niet meer kan filmen

Heeft 1 van jullie toevallig ervaring met de app voor Android? Ik ben van plan komende week een BE te bestellen. Werken de functies van de app een beetje naar behoren?!

Let it snow

@JurrianvanLoo Werkt bij mij perfect. Vóór de laatste update had ik nog wel is geen beeld (zwart scherm) of duurde het even voordat het beeld verscheen, maar dit is met de laatste update al wat minder. Laatste update is geweldig, je kan direct je foto’s en video’s terugzien, eventueel opslaan (in lage of hoge kwaliteit) en delen. Ik heb een Sony Xperia S. Op soms een zwarte scherm na heb ik geen problemen. Ik herstart de app of wifi verbinding dan even en dan werkt het beeld weer.
@RobbieSmeets Ik heb geen lcd dus daar kan ik je niks over vertellen. De accuduur ga ik de komende winter ook eens goed in de gaten houden en het exacte aantal minuten meten dat ik kan filmen of in standby stand staat. Bij mij was ie na 10-15 minuten leeg zónder lcd scherm. Maar heb wel de indruk dat de accuduur veel langer is bij normale temperaturen (ik heb 'm tot nu toe alleen met wintersport gebruikt). Zal binnenkort ook is in normale temperaturen meten.

@justinos 10-15min op wintersport? Dat klopt echt niet hoor. Ik haalde bij de wintersport in de kou makkelijk 45min constant filmen op 1 accu. Dus ongeveer een kwartier minder als in de zomer op mijn motor.

App werkt top. Voor de laatste update werkte ie al foutloos bij mij (android 4.1) en nu is het helemaal mooi met de terug kijk functie!!!

@justinos Ik ben erg benieuwd. Komende winter kan ik hem elke dag gaan gebruiken, dus ik denk geen slechte investering! Ik heb zelf een HTC Desire X, ook met adriod 4.1 erop. Moet wel gaan lukken denk ik.

Let it snow

ja dat werkt prima, ik heb een htc sensation xe

Knoop doorgehakt, net vanmiddag de Black besteld bij cameranu.nl! Als het goed is moet ie morgen in huis zijn! Het betreft de Adventure edition. Na wat googlen ben ik er niet echt veel wijzer van geworden wat er nou zo speciaal is aan deze versie.

Ik hoop dat het komend weekend nog een beetje zonnig blijft, dan kan ik mooi wat opnames gaan schieten! Can’t wait!

Let it snow

Knoop doorgehakt, net vanmiddag de Black besteld bij cameranu.nl! Als het goed is moet ie morgen in huis zijn! Het betreft de Adventure edition. Na wat googlen ben ik er niet echt veel wijzer van geworden wat er nou zo speciaal is aan deze versie.

Ik hoop dat het komend weekend nog een beetje zonnig blijft, dan kan ik mooi wat opnames gaan schieten! Can’t wait!

JurrianvanLoo op 28 aug. 2013 17:17

Je hebt een goede aankoop gedaan! ;) Maandje geleden ook een Black Edition aangeschaft en gebruikt vorige week bij het fietsen in Oostenrijk. Echt heel erg leuk om 's avonds de (mooie!) beelden terug te kijken!

Je kan nu ook de GoPro Hero 3 Black Edition kopen bij de Saturn, zag een hoop liggen vandaag met een hoop accessoires.

Sorry dat ik even als Gast een vraag stel, zit achter werk pc en kan niet inloggen.
Hebben jullie ook ervaringen met filmen in een betere resolutie dan de 1080 in combinatie met snelle bewegende beelden? Ik wil een haarscherp beeld, en hoef niet perse slow motion toe te passen. Is dat bijvoorbeeld 2.7K beter of is dat meer geschikt voor steady shots?

zo ff compilatie van 2 jaar gopro gebruik in elkaar gebakken. Ben vast nog heel veel epic beelden vergeten maar anders word ie een beetje lang… :P

Leuke compilatie! Welke track heb je eronder gezet?

Btw, heb vandaag ook een 3 Black besteld… :D

Hopelijk vanaf eind van de week nieuw speelgoed in huis…

Leuke compilatie! Welke track heb je eronder gezet?

Harm op 8 sep. 2013 20:52

Thanks

Dat is mascotte van hauk 'n baum

Kan mijn oude post niet meer editten helaas, maar video van hierboven kan je nu hier zien iig. andere is verwijderd

http://wideopencamera.com/cameras/gopro-hero-4-what-we-might…

hoor de laatste maand al wel meer geruchten maar denk dat we officieel aankomende maand toch wel wat gaan horen

Dat gaat me weer geld kosten ;)

Eerst maar eens lekker spelen met de 3 Black komende winter. Daarna zien we we weer verder… :D

Plaats een reactie