GoPro Hero 3 Black Edition

Vorige week stond daar dat bestellen niet meer mogelijk was…

Nu overigens ook, als we het tenminste over hetzelfde forum (kitehigh) hebben…

Als het goed is kunnen de mensen van deze actie vandaag gaan pre-orderen.
Ik ben benieuwd!

Hoeveel mensen zijn er hier concreet geïnteresseerd dan? Zullen we daar iets voor proberen op te zetten? Als het voor een soortgelijke prijs kan ben ik wel bereid om hem hier te kopen, anders laat ik hem tweede week van december uit de VS komen… :)

Heb wel interesse. Moet em alleen wel voor week 2 hebben.

Hier ook interesse

Ik heb ook interesse! Wel voor einde van het jaar als het kan…

Ik heb ook interesse! Wel voor einde van het jaar als het kan…

Gast292 op 22 nov. 2012 11:06

Nu met mijn eigen account

Ik heb ook interesse.

Ik ben ook geinteresseerd.

Zat al even te zoeken of hij vanuit Amerika te bestellen is en toen kwam ik op de site bestbuy uit. De reviews zijn echter niet zo positief…

http://www.bestbuy.com/site/GoPro±+HERO3+HD+Flash+Memory+Ca…

klinkt idd niet echt best

zit door die slechte reviews wel een beetje te twijvelen. Heb weinig zin om met een half werkende gopro mijn wintersport vast te leggen. Dan kan ik beter nog ff bij mijn hero 2 blijven. Heb vorig jaar al van een 3 daagse wintersport 90% van mijn beeldmateriaal weg kunnen gooien door verkeerde firmware in de hero 2 (de verwarming werkte niet goed waardoor de lens half bevroren (paarse, rode, groene beelden) was bij -20)

Heeft iemand hier op wintersporters er al 1? Ben namelijk wel benieuwd hoe mensen hier de hero 3 ervaren.

Mail rene bastians eff. Die zou hem de 22e binnen krijgen! Of ??? al eff niks gehoord eigenlijk???
Rene…kom r maar in!

Pre-Order geplaatst!
Als het goed is, begin December is hij in mijn bezit!

Heb gisteren nog met Apple gebeld, maar ziet er naar uit dat ik hem binnen het lever termijn van 22-29 november ook pas echt morgen geleverd krijg. Als ik hem binnen heb zal ik er uiteraard uitgebreid iets over schrijven :)

Overigens kwam ik dit filmpje gisteren tegen:

( embedden helaas niet mogelijk). Het laat heel sterk de verschillen zien tussen de GoPro 2, GoPro 3 Silver en de Gopro 3 Black. Wat mij in ieder geval duidelijk werd is als je een GoPro wilt kopen en er niet zoveel geld aan uit wilt geven voor de Black Edition, je beter af bent met een GoPro 2. De Silver en de GoPro 2 zijn vrijwel identiek en ik denk dat je de GP2 voor veel goedkopere prijzen zal vinden dan de Silver op dit moment.

bij de apple site staat nu een levertijd van 6-8weken.
dat is dus mooi niet op tijd voor mijn wintersport eind december

Genoeg andere shops toch? Versusshop? V-nix? noem maar op.
De meeste shops hebben het over begin of half December.

Ik klop het af, maar er staat gelukkig nog steeds bij mn order dat ie uiterlijk morgen verzonden wordt. Ik krijg wel signalen binnen van dealers in NL dat het mogelijk is dat ze hem pas halverwege januari gaan leveren in Nederland. Als dat waar is zou dat zuur zijn voor vele zeg!

Ik hem mijn bestelling uit de VS voorlopig afgezegd. Wil toch even wachten want heb het idee dat hij nog niet helemaal zonder kinderziektes is. Dan maar komende wintersport nog met een goed werkende HD2.

En ja hoor, wat denk je? Mailtje van Apple dat ze pas gaan leveren op 19 december. Er gaat morgen in ieder geval een niet zo vrolijk telefoontje die kant uit. Eerst verzetten ze levering van 1-3 dagen naar 22-29 november en nu verzetten ze het weer…

En ja hoor, wat denk je? Mailtje van Apple dat ze pas gaan leveren op 19 december. Er gaat morgen in ieder geval een niet zo vrolijk telefoontje die kant uit. Eerst verzetten ze levering van 1-3 dagen naar 22-29 november en nu verzetten ze het weer…

ReneS op 28 nov. 2012 21:36

Dat is balen! Hoop voor je dat ze hem 19/12 kunnen leveren. Mijn eerdere toonzetting was beetje cynisch maar met vleugje humor bedoeld. Ik geloof er nl niet in dat ze een levertijd weten.

"De uitlevering van de GoPro black editions staat gepland voor begin December, een exacte leverdatum weet helaas GoPro Nederland ook nog niet. Dit is de laatste informatie van vanochtend 11.00 uur."

Dit is wat ik hoorde vanuit versusshop afgelopen Dinsdag.

is er een verschil tussen die black edition en black edition surf?

is er een verschil tussen die black edition en black edition surf?

Gast803 op 29 nov. 2012 20:54

Ander bevestigingsmateriaal,specifiek voor op je surfboard.

to ski or not to ski, thats no question

*Doet toch even een dansje door de kamer. Zojuist bericht van Apple dat m’n GoPro Black is verzonden en hem maandag binnenkrijg!

Hoera van harte @ReneS!!! En terecht ook, als ik zo de berichten lees!!

Toch rare gang van zaken als je het mij vraagt. Vind de verspreiding van GoPro op z’n zachtst gezegd niet erg handig… Maar goed, mooi als je hem binnenkort krijgt… :)

*Doet toch even een dansje door de kamer. Zojuist bericht van Apple dat m’n GoPro Black is verzonden en hem maandag binnenkrijg!

ReneS op 30 nov. 2012 22:14

Is je gegund. Veel plezier gewenst. Horen en zien graag de bevindingen en resultaten.

Sodeju, dat was even graven in het forum archief, maar ik heb hem binnen! Natuurlijk even een unboxing video gemaakt voor jullie:

Normaal ben ik niet zo van de boekjes doorbladeren, maar er zitten me toch even wat teveel functies op om er zomaar mee aan de slag te gaan. Zou zonde zijn van alle topfuncties die dan ongebruikt blijven. *duikt weer verder in manual…

Plaats een reactie