plaatselijke sneeuwhoogtes in NL

vanmiddag een dik 1,5 meter hoge sneeuwbult gemaakt, en vanavond lekker gezellig met wat vrienden warme chocomel drinken en van de bult af skiën :)
foto’s komen nog!

@ReneS, vergeet jeje LVS niet morgen?!?

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Eindplaatje na ruim 12 uur onafgebroken sneeuwval: 15cm

null

De vierde winter op rij dat ik op meer dan 10cm sneeuw zit, ongehoord zoiets.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Daar ligt meer dan in ‘het hoge noorden’ bij mij… Heeft hier vandaag ook gewoon niet gesneeuwd…

In Eindhoven ligt opzich nog voldoende. Morgenvroeg toch even m’n berg gaan checken of er genoeg ligt om wat NL snowboarding te doen. We zullen het zien!

Mooi pak sneeuw voor Roel!

@Bartus, LVS?

Dubbelpost, maar ik heb vanmorgen in ieder geval een firsttrack kunnen zetten op de Gulberg:

null

Heb wat filmpjes gemaakt, zal eens kijken of ik die snel achter elkaar kan zetten :)

Geen natuursneeuw meer :( Wel even m’n sneeuwkanon laten draaien ;)

null

null

Werd helaas al snel te warm (moet minimaal -1 zijn met dit weer) :(

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Haha geweldig ReneS. Ik zie wel dat je een gesperrte piste hebt betreden :-) Laat maar komen die filmpjes.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Hallo,
Hier in Malden (nijmegen) ligt 14 cm.
Vanaf half 7 in de ochtend begonnen met sneeuwen tot en met 7 uur in de avond, niet altijd even hard maar het bleef sneeuwen.
Groeten.

Hallo,
Hier in Malden (nijmegen) ligt 14 cm.
Vanaf half 7 in de ochtend begonnen met sneeuwen tot en met 7 uur in de avond, niet altijd even hard maar het bleef sneeuwen.
Groeten. (was vergeten inteloggen)

DB

Vanmorgen gewandeld in het bos in zo’n 17 cm sneeuw. Het was heerlijk.

null

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

En nog een foto.

Zeer waarschijnlijk is het morgen allemaal weg. Jammer.

null

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

Haha geweldig ReneS. Ik zie wel dat je een gesperrte piste hebt betreden :-) Laat maar komen die filmpjes.

Roel op 8 dec. 2012 11:16

Niet helemaal. Het is inderdaad verboden om met de auto verder te gaan. De berg zelf is vrij toegankelijk en wordt ook veel gebruikt voor te mountainbiken. Filmpje zal zo verschijnen in het "video 2012/13" topic!

Slacklining krijgt met dit weer toch ook een heel andere dimensie ;)

null

null

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@ ReneS: :D

@ Thijmen: :D

@ Maartje: Mooie plaatjes, ben vandaag in de Ardennen geweest. Dadelijk eens kijken of ik ook wat mooie plaatjes geschoten heb

@ Bartus: Lafaard, nu durf je wel met zo’n zachte ondergrond…:D

null

Ja, ja we hebben weer sneeuw;

Zeeland: 3 cm!
Het sneeuwt nog en er komt nog meer aan!

vannacht in Gemert, Beek en Donk en Lieshout 0,01 cm gevallen, het ziet er een beetje wit uit :)
de rest komt vanaf 0:00u

Hier in zeewolde helemaal nog niks :(
En als ik sneeuwradar moet geloven komt dat er ook niet. Hopenlijk heeft ie een flinke afwijking

3x raden wie er weer op een berg staat in Helmond als het begint te dumpen ;) Op naar NL PA #2 :D

@ReneS, ik ben er ook bij :D

Hier is het wit maar niet noemenswaardig, omgeving Zierikzee

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

@ReneS
Is dat niet op de golfbaan? Tijd voor een nieuwe sport, skolf? Snolfboarden?

Volgens mij moet je in Hellimond nog even wachten op de sneeuw, klein stukje noordelijker is het nog helemaal groen.

0,01 cm is nog aan de optimistische kant, Henri… Op mijn auto lagen drie vlokjes op het ijs.

Uit Den Haag kreeg ik om een uur of drie al een powderalert.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Hier in Puttershoek 1cm ofzo…

Hier boven dat ben ik.

@ ReneSebastian

Haha mooi gemaakt!
Onverspoord terrein, bluebirdday en extreem weinig poederstress, heerlijk lijkt me :)
Het is hier voorlopig wachten op Belgian PoederAlert#2, #1 hebben we in december al gehad.

Hier in zuid Gelderland begint het te komen, ziet er goed uit!

Nog niet zo veel, maar met een beetje mazzel kan ik in Delft gaan boarden ;)

null

Dacht op WePowder gelezen te hebben dat ze dit stuk afzetten met hekken. Maar pin me er niet op vast.

@Frank, inderdaad bij de golfbaan/wandel/fietsterrein :)

@Niels, enige poederstress was of er wel genoeg lach en ik m’n staalkant niet aan gort zou rijden. Maar ging net. Iets meer is voor de volgende PA wel gewenst iig ;)

@Dick Pagie
Naar ik uit betrouwbare bron vernomen heb wordt die helling in besneeuwde toestand met name voor sleedoeleinden gebruikt (en, naar mij verzekerd werd, ook om onder te studeren).

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Plaats een reactie