Pistenbully fans!

Ik voel een nieuw topic aankomen: Welke pistenbully…

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Hieronder nog een filmpje van in Valfréjus!

En hieronder een foto van de nieuwste PistenBully: De PistenBully 600 E+

null

Ik moet zeggen dat ik altijd weer met vol ontzag de berg op kijk na het eten en ik die mannen weer bezig zie!!

Morgen vertrek ik naar Wildshönau, gegarandeerd volgen er daarna foto’s van die mooie machines :-)
En vanaf de eerste dag ga ik opnieuw vragen in de bureau van de skiliften of ik mee mag rijden!!!

En hebben jullie veel Pistenbullys gespot tijdens jullie reizen?

ik ben ook erg techniek gek(vliegtuigen,pistenbullys!)
ik raad jullie aan om het computer spel ski region simulator 2012 te kopen kan je je eigen wintersport gebied beheren(pistenbully rijden,Wegen vrijmaken,strooien en nog veel meer!!!

ben benieuwd naar je fotos/filmpjes nathan

Klinkt wel tof!
Ik ben jammergenoeg niet bij de bullys geraakt… We zaten op een kwartiertje rijden van het gebied zelf dus was wel moeilijk… Maar met Pasen ga ik zowiezo mee!

Eentje zelfs naar huis gehaald :-)

null
null
null

Heb ik ook thuis:D

Certified ski-boy, glijbewijs

Ik ook :-) is de 300w :-) heb ook de 300!

We hebben een keer met 4 man achter in het bakje mee gereden, machtig mooi, wat een vermogen heeft dat ding. Trouwens meegereden om dat de liften al gesloten waren en wij weer eens te laat aan kwamen bij de lift.

Sjansaar:-) ben ook zo eens meegeweest. Het had gestormt en ben dan meegeweest langs een gesloten piste om bomen weg te doen :-) echt zot als je die bully een boom van 1,5m dik ziet wegduwen!

Leuk artikeltje om te lezen als je pistenbully fan bent en Duits kunt lezen:

http://www.spiegel.de/reise/europa/zermatt-in-der-schweiz-bl…

Pistenbullyfahrer… een bijzonder glamorous beroep ;-)

Te gekke dingen doen met leuke kleine internationale groepen in de bergen! crazycamp.org

Haha :p Dat taaltje ook, niks van te maken :D

pfoeee best lastig te verstaan ja

Ook een mooi filmpje uit Sölden over Pistenbully’s.

null

Skiën. What else.

idd leuke game ski region simulator!

null

ik kwam deze tegen in LA Joue Du Loup op onze vakantie afgelopen januari, met een ruime cabine achterin voor eventuele gasten :D

vond hem de moeite waard om even op de gevoelige plaat vast te leggen

don't count the days, make the days count !

Plaats een reactie