reisgenoten-gezelschap gezocht febr-maart 30-45 jaar

9-13 maart St Anton gaat het worden! wie gaan er nog meer?

Hey, zelfde verhaal… ook bij mij geen bekende die nog naar de wintersport gegaan, Ik ga ook nog een week skien, zou leuk zijn om dit samen met een reisgenoot of met een groepje te doen.
m.u.v. wk.11 ben ik flexibel wat reisperiode betreft.
Frank (49jr)

Hallo, zijn er nog personen die alleen skiën niet leuk vinden en op korte termijn evt met een rustig persoon een weekje van de sneeuw willen genieten. (Bij een groep aansluiten vind ik ook geen probleem) Skinivo vind ik niet zo belangrijk, ik vind het niet erg om te wachten of om snel te gaan. Ik kan vanaf maandag 18 maart of evt de 17e zondagsmiddags vertrekken en wil dan zaterdag of zondag terug rijden.
Kan ook alleen er naartoe komen en dan bij iemand aansluiten als vertrekdata niet past.
Heb vervoer beschikbaar als je dat zelf niet hebt.
Maurice (41 jr)

Ik ben een man, 49, zoek een skireis tussen16/3/2013 en 24/3/2013.
Wie heeft een goede idee ?
Ik ben zeer flexible, behalve voor de periode: vlucht of -mijn- auto, Frankrijk of een andere besteming, hotel/group, etc.
Relax, humour, skiervaring (middel, vooral blauwe en rood), sportief, etc.), après-ski met plezier maar ook avonden rustig zijn ok.
Franstalig maar lust in Nederlands praten.

Een idee ? Dat is dringend, nog twee weken !

Didier

Dag NickyO, zin om naar afsluiting van Ischgl te gaan, dat is rond 30 april.

Groetjes, Hans

Halo allemaal

Al vele jaren ga ik 2x per jaar skién.
In jan. ga ik met vrienden naar Hinterglemm.Normaal ga ik met 'n vaste ski maat maar hij moet geopereerd worden aan zijn heup (nieuwe).Thuis zitten is geen optie ,dus lijkt het me leuk ,om met meerdere m/v.te gaan skién.Waar maakt mij niet uit als het maar 'n groot skigebied is.
Zelf ben ik 69 ,maar jong van binnen en zeer actief (ook met appesski) woon omg. Breda.
Liefst met 'n flink groepje .

Groetjes Rien

Zijn er (Nederlandse) mensen (35-49) die ook in 2014 weer willen afspreken om te gaan skieen?
Gr, Alex

Check mijn post als je 8 maart richting Les Trois Vallees wil :-)
Ik ben 35 en enkele andere mensen hebben gereageerd op de door jou genoemde leeftijdscategorie. .

Groetjes

Hallo Tamara, super aardig dat je reageert echter ik ben vorig jaar naar Trois Valles / Les Menuires geweest en dat vond ik een mega tegenvaller t.o.v. Oostenrijk, zowel gebied als mentaliteit. Het kan een moment opname zijn geweest maar ik werk te hard het hele jaar om weer het risico te lopen een tegenvallende wintersport vakantie in te gaan dus ik speel op safe en zoek de pret zoals vanouds gewoon weer in Oostenrijk. Hartelijk volk, prachtig gebied en alles perfect geregeld. Italie sta ik ook voor open.

Beste forummers,
Zijn er al concretere plannen gemaakt intussen? Ik zie veel verschillende data en gebieden voorbij komen.
Groetjes,

Hallo allemaal, ik ben een vrouw van 54j , ben ook gezelligheidskier vooral rood en blauw. Graag had ik gezelschap voor een skireis tussen 1feb en 30 maart .
Martine

Mijnheer Sasn. Dat Les Menuires qua sfeer kan tegenvallen is natuurlijk persoonlijk. Dat echter een sneeuwzeker gebied met 600 km. uiterst gevarieerde pistes als skigebied tegenvalt hoor ik nu voor het eerst. Zeker nog niet goed opgelet hoe het er momenteel voorstaat in Trois Vallees in vergelijking met vele gebieden in Oostenrijk. Ben toch echt benieuwd waar die slechte ervaringen dan werkelijk op gebaseerd zijn.

@ Gast 138: Ik heb het helemaal niet over sneeuwzekerheid, al ligt er het hele jaar door sneeuw… Er is meer nodig voor een fijn skigebied. Had eerst gedacht dat het niet zou uitmaken waar je gaat skiën, (ik ken de meeste grote skigebieden in Oostenrijk) maar het verschil was ineens gewoon te groot tegenover Oostenrijk. Mijn vorige medereizigers hadden allemaal hetzelfde gevoel na thuiskomst en hebben onlangs ook weer gekozen voor Italie en Oostenrijk. Helaas moest ik toen werken. Ik ga verder helemaal geen gedetailleerde uitleg geven waarom het skigebied juist zo tegenviel aangezien dat niet het topic is. Als jij het wel een leuk gebied vindt dan moet je vooral gaan. Ik heb niet gereageerd om een discussie te starten maar om te bedanken voor de aardige tip van Tamara en enkel aan te geven waarom ik persoonlijk niet naar Trois Vallees wil. Veel skiplezier gewenst!

Hallo wintersporters,

Heeft er iemand zin om een weekje mee te gaan skieen in val thorens, mooi groot skigebied met altijd goede sneeuw, ik ben man van 46, 2 kinderen, Gek op skieen, mountainbiken(door geheel europa), eigen installatie bedrijf, ben flexibel wat betreft reisdatum,

Ik hou dit topic even in de gaten, ga zelf al in feb. een weekje skieen met vrienden in oostenrijk maar indien er in maart nog een mogelijkheid is dan heb ik wellicht ook interesse. Liever niet in de carnavalsweek aangezien het dan overal erg druk is.

Ben zelf 38, single, ervaren skieer, in bezit van auto, voorkeur voor Oostenrijk.

Gerard en seeq! Evt interesse in een week Les Menuires? Weliswaar in Frankrijk… op 8 maart. Verblijf en pas max 500 euro. Er zijn 2 auto’s voor 6 mensen en de rest gaat ws met de bus. Appartement ws voor 12 personen met 6 slaapkamers.

Grote kans dat we nog plekken hebben in het appartement. Stuur me een pb met je mailadres dan kan ik je bijpraten…

Hallo tamara,

ik ben wel geintereseerd, mijn email rikkiebetuwe@live.nl, hoor graag van je.

gr. gerard

Ik hou dit topic even in de gaten, ga zelf al in feb. een weekje skieen met vrienden in oostenrijk maar indien er in maart nog een mogelijkheid is dan heb ik wellicht ook interesse. Liever niet in de carnavalsweek aangezien het dan overal erg druk is.

Ben zelf 38, single, ervaren skieer, in bezit van auto, voorkeur voor Oostenrijk.

SeeQ op 19 jan. 2014 15:31

Hoi, ik ga met mijn gezin (vrouw en kind van 2,5 op 11 maart naar Oostenrijk, Mittersill. skiën ga ik een paar dagen vanuit Hollersbach het Kitzbüheler gebied in. Ik ski alleen maar een mede skiër is altijd leuk.

Greets Roel

@ Gast 138: Ik heb het helemaal niet over sneeuwzekerheid, al ligt er het hele jaar door sneeuw… Er is meer nodig voor een fijn skigebied. Had eerst gedacht dat het niet zou uitmaken waar je gaat skiën, (ik ken de meeste grote skigebieden in Oostenrijk) maar het verschil was ineens gewoon te groot tegenover Oostenrijk. Mijn vorige medereizigers hadden allemaal hetzelfde gevoel na thuiskomst en hebben onlangs ook weer gekozen voor Italie en Oostenrijk. Helaas moest ik toen werken. Ik ga verder helemaal geen gedetailleerde uitleg geven waarom het skigebied juist zo tegenviel aangezien dat niet het topic is. Als jij het wel een leuk gebied vindt dan moet je vooral gaan. Ik heb niet gereageerd om een discussie te starten maar om te bedanken voor de aardige tip van Tamara en enkel aan te geven waarom ik persoonlijk niet naar Trois Vallees wil. Veel skiplezier gewenst!

Sasn op 10 jan. 2014 00:34

Ik heb het bovenstaande niet getypt, denk iets verkeerd gedaan waardoor het bericht(van een ander) is gekopieerd . Weet niet hoe ik het kan verwijderen sorry

Hallo Martine, ik ben ook een alleenstaande vrouw die skigezelschap zoekt.
Zoek jij een hele groep of trekt het je ook om met zijn tweeën te gaan?

Gr. Monique

Hoi allemaal… Ook ik zou nog graag een weekje in maart naar de sneeuw gaan maar kan ook niemand in mijn omgeving vinden die nog heen gaat.
Ben vrijgezel, vrouw van 42! Gek op skiën en natuurlijk apres-ski.
Nicky

Gast202 op 22 feb. 2013 14:30

Kan ik ook mee? Kan de hele maand maart.
Gr.
Frans

hallo,

Ik (39, en kom leuk mee op de piste) heb hier diverse forums gelezen, zo ook deze, maar ik vraag me in de wirwar van suggesties/voorkeuren nu even af of er tussen al deze mensen ook mensen zitten die 7/8 maart of 14/15 maart richting Oostenrijk vertrekken voor een week skiën?

Voor mij geldt dus ook absolute voorkeur voor Oostenrijk. Bij voorkeur gebieden met relatief veel rood/zwart, waarbij ik denk aan St.Anton, Ischgl, Serfaus. Appartement met zelf koken of wat luxer in hotel met ontbijt en wellness etc is me om het even, want het is immers vakantie :). Groet

Plaats een reactie