Skiën van Lech naar St Anton of de bus?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ski Arlberg

Is het met kleine kinderen( 6 en 9 jaar) te doen om te skiën van Lech naar St Anton, of kun je beter de bus nemen en hoelang doet de bus erover?

Ik zou de bus nemen van Lech naar Zurs (Flexenbahn) en dan met de Flexenbahn naar Alpe Rauz (mooie lift, prachtig uitzicht, vaak berggeiten onder de lift). Vandaar de Valfegeher lift omhoog en dan kun je in keer met een blauwe piste St. Anton in skieën. Dit zal, afhankelijk van hoe goed je kinderen kunnen skiën waarschijnlijk ongeveer 1,5 uur duren. Helemaal de bus van Lech naar St. Anton nemen zou ik niet doen, want via de lift is veel mooier. Hoelang de bus erover doet weet ik niet.

Je kunt vanuit Lech met de gondel Rüfikopfbahn omhoog. Vandaar kun je makkelijk via blauwe pistes naar Zürs. Vanuit Zürs kun je de route die Martijn suggereert vervolgen. Ik ben zelf niet verder dan Zürs gegaan, maar ben weer via Zug terug naar Lech geskied (Weisse Runde). Van Zürs naar Zug moet je ook een rode skiroute nemen en is mogelijk lastiger voor jonge en minder ervaren kinderen, maar zo te lezen zijn jullie dat niet van plan. Dit is wel de enige route als je op de skies terug naar Lech wilt. Alternatief is om met kinderen vanuit Zürs de bus terug naar Lech te nemen.

Plaats een reactie