Bagage Liften Logistiek gezemel

Dit onderwerp gaat over de bestemming Aletsch Arena

null
Oja voordat je definitief parkeert gooi je je familia met bagage en zakken pattattes uit de auto, zij laden trolly karretje in. Ik schat capaciteit 1 mud

*bericht bewerkt door chandler op 30 dec 2017 17:51

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

Alles echte knijterige hollanders met puree poeder kozen wij er voor om lorry niet mee de gondel in te nemen. Het is dan all you can carry. We konden meteen mee, enige was dat gondola over betten dorf gaat en dan moet je 1tel over stappen. We hadden 2stuks bagage de man

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

De bagage van personen de echte zaltsz kartoffeln mee nemen checken de lorry in en deze wordt onder de gondola in open bak gelift. Ergo niet vorstvrije patatten gaan er dan aan

null

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

In dorp wordt je op die of der Hauptstasse platgereden door schnee apparetskis taxi en transport

null

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

De bagage van personen de echte zaltsz kartoffeln mee nemen checken de lorry in en deze wordt onder de gondola in open bak gelift. Ergo niet vorstvrije patatten gaan er dan aan

null

chandler op 30 dec 2017 17:54

Dat zelfgebrouwen spul van je is volgens mij best sterk.

PS. Niet het aardappelpoeder met dat spul aanlengen hoor.

Maar je bent er en het zier er fantastisch uit! Veel plezier.

Hoho zeker bedankt, dikke sneeuw. We zijn al in de wei geweest nu eten en slapen.

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

Vandaag toch in blinde paniek terug naar dal gegaan naar auto. Deze in overdekte garage gezet. Sneeuw in dal was nu gering maar ivm voorspelling toch maar effe binnen gezet. Opvallend veel personeel en erg hulpvaardig! Op terug weg was ik niet alleen… Dat was wel even schrikken

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/04b5e301adf79d2a092eab8d...

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

gebeurd wel vaker, vorig jaar ook al wat foto’s met bussen voorbij zien komen

May the ski force be with you !!

Hangt daar nou een vuilniswagen onder de gondel?

Aardappel auto. Wat is het nut van een bus?

*bericht bewerkt door chandler op 02 jan 2018 19:52

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

Plaats een reactie