Prive skileraar / Skilerares gezocht in Chatel

Dit onderwerp gaat over de bestemming Portes du Soleil

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een ervaren prive skileraar voor een groepje van 6 kinderen in leeftijd van 6 tot 8 met 2-3 jaar ski ervaring. Het gaat om 4-5 hele dagen incl. lunch (±10-15hrs) in Chatel, Portes du Soleil. Taal Nederlands of Engels. Indien mogelijk, met referenties.

Gr.

Jip

Heb je de lokale skischolen al benaderd?

Hoi Jip, om welke periode gaat het?

30 dec - 6 januari

Let met het ‘meenemen’ van eigen skileraar wel op. Dit mag en kan niet zomaar in Frankrijk (en Oostenrijk trouwens ook niet) en hier wordt best wel eens op gecontroleerd. Zeker als de locale skileraren het zien.

In Châtel zijn genoeg skileraren die prima Engels spreken en volgens mij ook enkelen die een woordje Nederlands spreken. Ik zou de lokale skischolen even aanschrijven.

Click. Click. Peace

Dank rogier. Lastige met esf is dat het een all or nothing scenario is (5 dagen 900-1630). Inmiddels ook met lokale skileraren in contact. Hoe stel ik vast dat iemand licensed is?

Ook al bij ESI gekeken?

Even googlen leverde me dit op: https://nl.chatel.com/ski-lessen-scholen.html en hier evt. doorklikken naar deze link: https://nl.chatel.com/onafhankelijke-skileraren.html….

Hoe je een onafhankelijke skileraar wordt weet ik niet. Je zult dan op de een of andere manier geaccepteerd moeten worden ofzo.

Heb je al eens op Maison sport gekeken?

FULL SEND

Die week is het nog wel schoolvakantie voor de Franse kinderen. Een drukke week dus.

Ik kan me voorstellen dat geen enkele skileraar, onafhankelijk of bij een grote skischool, zin heeft om zijn verdienpotentieel in zo’n week te beperken tot 5 uurtjes per dag (waarvan dan ook een uur lunch of zo, wil je hem ook zijn skileraarstarief betalen om met kinderen uit eten te gaan?). Zeker omdat de dagen in de periode heel kort zijn, kan hij/zij niets productief met die uurtjes ervoor/erna.

Dus ik vrees dat het moeilijk gaat worden. Ik denk dat je meer kans hebt als je 4 of 5 dagen de ochtend OF de middag wilt boeken (evt met lunch).

Of je moet de de hele dag boeken (en betalen) en maar deels gebruiken, daar zullen ze ook geen bezwaar tegen hebben, maar ja, geld…

Plaats een reactie