Skipas online

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Montafon

Wellicht een domme vraag . Ik heb nog nooit online passen gekocht. Nu scheelt het bij silvretta montafon best wat geld online.
Maar we vertrekken vannacht al…
hoe werkt dat als ik online koop?
Krijg je dan iets op de mail en kun je ter plaatse je pas afhalen?
Ik kan het nergens vinden…

Wellicht een domme vraag . Ik heb nog nooit online passen gekocht. Nu scheelt het bij silvretta montafon best wat geld online.
Maar we vertrekken vannacht al…
hoe werkt dat als ik online koop?
Krijg je dan iets op de mail en kun je ter plaatse je pas afhalen?
Ik kan het nergens vinden…

Jillcrijns op 28 dec 2023 20:36 This is how it works:

Buy your ticket online.
You will receive a voucher
Scan the QR code on the voucher at the Pick Up Box on site (Pick Up Boxes are available at all valley stations).
You will receive your ticket

Great… solved! Thank you

Wat kost een skipas ter plaatse? Wij gaan volgende week een langs weekend. Online kost het nu 222 euro voor 4 dagen.

Wat kost een skipas ter plaatse? Wij gaan volgende week een langs weekend. Online kost het nu 222 euro voor 4 dagen.

EveraersJo op 03 jan 2024 10:01

Men werkt met dynamische prijzen… dus de prijs daar aan de kassa is ook dynamisch… Als ik vandaag een pas voor 4 dagen koop betaal ik 267 euro…

Wat kost een skipas ter plaatse? Wij gaan volgende week een langs weekend. Online kost het nu 222 euro voor 4 dagen.

EveraersJo op 03 jan 2024 10:01

Men werkt met dynamische prijzen… dus de prijs daar aan de kassa is ook dynamisch… Als ik vandaag een pas voor 4 dagen koop betaal ik 267 euro…

Miel op 03 jan 2024 10:51

Bedankt! Gister online gekocht voor 225.50 voor 4 dagen.

Waarschijnlijk is hij online nu net zo duur als aan de kassa/ticketbox. Die dynamische prijzen zijn alleen voor vroegboeken.

@Kevinski
Dat klopt niet helemaal. Wij gaan volgende week do naar Silvretta en ik houd sinds dinsdag de prijzen in de gaten. Ze lopen dagelijks op.

Online altijd goedkoper dan aan de kassa… zelfs de dag zelf online goedkoper…

Vorige week woensdag in Gargellen de Wildpass aan de kassa gekocht voor 325,-- pp voor 5 dagen. Had achteraf online op tijd geboekt voor 295,-- gekund. Nu voor 29 januari 6 dagen toch maar vast online geboekt voor 313,–. Scheelt toch tientjes!

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Plaats een reactie