Tips voor Schruns

Dit onderwerp gaat over de bestemming Schruns-Tschagguns

Medio maart ga ik met een paar collega’s een paar dagen skiën in Montafon met Schruns als uitvalsbasis. Ik ben al meermaals in Montafon geweest maar nog nooit in Schruns.
Eentje van de groep moet nog materiaal huren. Er zijn legio mogelijkheden in Schruns maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen (goed of slecht) met de verschillende verhuurders;

's Avonds gaan we in het dorp iets eten, als je restaurantjes kan aanraden, graag!!

Alvast bedankt!!

Ooit eens bij Rudigier (centrum Schruns) gehuurd naar tevredenheid. Verder grote intersport bij het station was ook prima.

Qua eten in Schruns; st Josefsheim is nieuw (was vorige week helaas dicht kon niet uitproberen maar zag er goed uit. Gasthaus zum Kreuz is een aanrader. Litz heeft een simpele kaart maar was oke. Restaurant Krone is helaas dicht en de vervanger en naast gelegen toko moet je vermijden (azzurro & astoria) herkenbaar aan oost Europese proppers aan de deur, zal je de details besparen, is niet aan te bevelen.

Ik huur ook altijd lokaal bij Rüdiger. Jozefsheim / taube / litz stobli zijn prima

Zou ik hier heel even mijn wagonnetje mogen aanhangen maar dan dorp Gaschurn? Gelijkaardige vraag nr restaurants voor ‘s avonds en eventueel ook iets op de pistes voor ‘s middags. (ik heb mijn eigen materiaal, dus geen info nodig naar verhuur).
Ik vertrek zondag…

*bericht bewerkt door Videast op 19 jan 2024 18:40

Zou ik hier heel even mijn wagonnetje mogen aanhangen maar dan dorp Gaschurn? Gelijkaardige vraag nr restaurants voor ‘s avonds en eventueel ook iets op de pistes voor ‘s middags. (ik heb mijn eigen materiaal, dus geen info nodig naar verhuur).
Ik vertrek zondag…

Videast op 19 jan 2024 18:39

Wij zijn net terug uit Gaschurn. Verschillende restaurants/pizzeria. Bij geen één slechte ervaringen. Aanrader voor gezellige apres ski is de Heuboda bar. Personeel was overal zeer vriendelijk. Restaurant Alt-Montafon en pizzeria LaTaverna. Aanrader op de piste 20c is Alpenhotel Garfrescha. In het gebied van Schruns op de piste vonden wij Kapellrestaurant minder sfeervol. Gasthaus Kropfen was gezelliger en kleinschaliger.

Litz prima eten, er zit ook een goede Italiaan waar ik de naam niet meer van weet.

@Robertlovesgreece

Il Bel Paese? Die was in mijn beleving idd goed.

Net terug van enkele dagen Gaschurn. . Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb er enkel vreet-schuren gezien.

Wat een verschil t.o.v. Italië of zelfs Tirol.

Zelfs een simpele Wiener was er niet echt lekker te vinden.

Mühle heuriger in gaschurn, andere topic goede Italiaan was ik inderdaad vergeten. Dat is il bel paese lijkt klein maar is groot en toch knus.

Plaats een reactie