Skilessen Meribel Les 3 Vallées

Dit onderwerp gaat over de bestemming Méribel

dag iedereen
Ik ben op zoek naar skilessen (groep) voor mijn vrouw in Meribel. Zij is een beginner, met eerste ervaring.
Hebben jullie ervaringen met de verschillende skischolen? Ik vind onder andere “Oxygene” bv, een britse school.
Lessen zouden wel in Engels moeten zijn (Of NL)
ESF lees ik veel klachten, dus lijkt me best te vermijden.
Dank!

Best eens navragen aan @skifan of @robertski

Ik heb geen ervaring met skilessen in Meribel dus daar kan ik je niet veel verder mee helpen.
Wel weet ik dat - onder andere - Martin Hemsley (www.mh2ski.co.uk) daar actief is. Dat is een Engelse privé leraar, dus wellicht niet wat je zoekt maar misschien kan hij je verder helpen.

Ik heb geen slechte ervaringen met de ESF. Jaren geleden zijn onze kinderen daar prima opgevangen. In het algemeen denk ik dat je qua vaardigheden de beste leraren bij de ESF of als privé leraar vindt. Van meerdere NL-ers hoor ik dat ze tevreden zijn over Prosneige. Deze organisatie zit ook in Meribel: https://fr.prosneige.fr/info-ecole-de-ski-meribel/

bon ski

Jaren geleden in Les Menuires ook nog gelest bij Prosneige in Les Menuires. Ze hadden toen ook Nederlandstalige leraren. Ook waren de groepen veel kleiner. Ook in Val Thorens trof ik vrij recent in de skilift nog een Nederlandse skileraar van die organisatie. Ook met ESF had ik toen overigens goede ervaringen. Ik denk dat de taal minder belangrijk is, maar wellicht is navraag bij Prosneige een optie.

Hen48