Skidepot zell am see nord

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zell am See

Beste allemaal,

Binnenkort verblijven wij in zell am see voor een weekje in de sneeuw, nu stuit ik echter op het probleem dat ik nergens informatie kan vinden over of er wel / geen skidepot is. We zitten het dichtst bij de cityxpress en zie alleen wat staan bij brundl. Maar daar staat verder niet bij over beschikbaarheid etc. Wie heeft er tips :) hoor het graag!

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 12 feb 2022 16:59

Ben er in de kerstvakantie geweest en toen hadden ze bij die Bründl voor de ski’s nog plaats in het depot, met een kleine locker voor één paar schoenen. Ze hadden ook grote lockers voor al je spullen (voor 2 personen, dacht ik), maar die waren allemaal al verhuurd.

Uitrusten doen we thuis wel!

Als je je spullen huurt bij Bründl, dan kun je de ski’s & stokken elke avond gratis stallen. Als er plek is accepteren ze ook eigen ski’s of ski’s van andere bedrijven à € 2 per paar per dag. Heb je idd alleen de bootlocker nodig die Lotte noemt (€ 2,50 per dag) en die reserveer ik altijd vooraf door ze 'n mailtje te sturen. Vaak is ie op de dag van aankomst niet (direct) beschikbaar maar door 1 mailtje voorkom je dat.
Ook kun je bij online reserveren bij Bründl een grote locker reserveren voor ski’s en schoenen, ik geloof voor 2 maar ook voor 4 personen (prijs weet ik niet). Ik neem aan dat die optie alleen verschijnt als 'ie beschikbaar is. En anders ze ff mailen.
Als je je spullen elders huurt zou je daar kunnen navragen. Meeste verhuurbedrijven hebben wel eigen depot, maar is een stukje lopen (daarom kies ik voor Bründl bij de gondel). En tot slot heeft elke accommodatie toch ook wel een skidepot?

Plaats een reactie