sneeuw-loze maanden

Voor de meesten van ons liggen de skies alweer op de zolder te wachten op het nieuwe seizoen. Ik ben benieuwd of jullie in de sneeuw-loze maanden ook met wintersport bezig zijn? Dit kan zijn door deze site te bezoeken, skien in Nederland?, voorbereidingen vakantie 2013-2014, of op welke manier dan ook! Zelf kijk ik skifilms, plannen van ski-trips, SC spelen of deze site bezoeken.Iemand nog leke tips om in de zomer met skien bezig te zijn?

Ik ski/snowboard elke week indoor met af en toe een privé lesje tussendoor.Ik bezoek deze site elke dag en lees/bekijk veel sites van wintersportgebieden, kijk ski-en snowboardfilmpjes en plan mijn volgende skivakantie die nog veel te ver weg is!

Ik ga een dagje Mamoth skien, als ze nog 4 juli open zijn…

Overweg ik naar Nieuw Zeeland te gaan als de kinderen weer met school beginnen…

Veel trainen is het devies :-)

When life gets too complicated.... SKI

Ik doe eigenlijk hetzelfde als jij. Langzamerhand weer op zoek naar een locatie voor volgend jaar. Beetje de nieuwe skies bekijken en af en toe SC spelen.
En natuurlijk aftellen…

SC, dat is?

SC is een skispel met bestaande afdalingen, zie ergens op het forum hoe je dait verslavende spel gratis kunt downloaden. Pas op!!! VERSLAVEND

Al toerskiënd zal dit jaar de eerste skiloze maand waarschijnlijk juli zijn. En dan is het meteen alpinisme, rotsklimmen en wielrennen. Natuurlijk ben ik de hele zomer met de winter beig (content voor wintersporters maken o.a.)

En dan hopelijk in oktober al weer de eerste bochten…

Click. Click. Peace

Geld verdienen voor de wintersport :D

… maar daarnaast 1 of 2 keer snowworld, foto’s bekijken van de wintersport, filmpjes kijken op internet, iedere dag deze site en andere site’s checken.

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Strand, Bedenken wat we in de zomervakantie gaan doen. ws ergens heen waar bergen zijn.
In oktober kijken of we weer gaan skiën in 2014 :P

Iemand nog leke tips om in de zomer met skien bezig te zijn?

patrick14 op 2 apr. 2013 12:17

Wat dacht je van scoren in de uitverkoop van online winkels? Afgelopen jaren veel topkleding kunnen kopen met 50% korting.

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Ik ga me een maandje even juist NIET bezig houden met wintersport. Ik stap lekker in het vliegtuig naar het warme zuid-oost Azië. Uitrusten voor komend seizoen. ;)

MAND!

Nu bedenken wat we in de zomervakantie gaan doen. Tennissen, tafeltennissen. En in de winter skiën op de borstelbaan. En elke dag deze site bezoeken(spreekt voor zich)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Afentoe de indoorbaan opzoeken en afentoe (als het weer meezit) wakeboarden of waterskieen. Sta ik toch nog op de latten of het board.

Eerst de vrouw een vakantie Ardèche uit het hoofd praten in de bouwvak, daarna snel een reis boeken naar Oostenrijk. Maar moet het me wel lukken, heb de prijzen al gezien wordt ik niet vrolijk van.

@Yo-han ah, je wil me dus direct ontvluchten? :P Haha! Nee, die sneeuwloze maand(en) komen we wel door met het uitzoeken van de volgende wintersport bestemming! En anders hebben we altijd Landgraaf nog :)

Ik ga mooi varen met me boot als die niet verhuurd is. Nog even sparen voor een bijboot met grote buitenboordmotor die ik achter in de takels kan hangen… Dan kan ik nog waterskieën ook :)

Ik zal waarschijnlijk vaak hier te vinden zijn, de winter zit het hele jaar in mijn hoofd :)
Ook zal ik wat skigebieden bekijken voor een 2de skitrip komende winter.

Wie weet ga ik ook nog een dagje naar Landgraaf/Bottrop/Neuss.

Verder ben ik vrij druk bezig met mijn studie, tot 10 Juli gaat het door, dan heb ik mijn laatste toetsen. 5 weken vakantie waarvan ik waarschijnlijk ook 5 weken ga werken, maandag t/m vrijdag van 7 tot 5.

Heel misschien ga ik een weekje naar het Stubaital. Mijn zus heeft daar namelijk bij de Nürnberger Hütte gesolliciteerd om een hele zomervakantie daar te werken. Een weekje er tussenuit heb ik wel verdiend, maar geld heb ik ook hard nodig voor volgend jaar. :)

De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen starten al meteen na thuiskomst. Kijken waar we volgend jaar heen gaan. Ook gaan we naar de indoorbanen in Zoetermeer en Landgraaf. Moeten natuurlijk wel in vorm blijven.
En als we dan niet met de wintersport bezig zijn, zijn we wel met watersport bezig. Waterskien, wakeboarden en duiken zijn goede vervangers in de zomermaanden.

Sandra

Filmpjes kijken, en nieuwe boardjes.
In heel soms (max 1 keer per 3 maanden) naar snowworld.
en in de zomer skimboarden & skaten om toch lekker bezig te zijn

In plaats van 2 weken Ardeche ingekort naar 1 week, even kijken hoeveel Residence Saalbach kost tijdens de voorjaar vakantie 2014.

Zo te lezen zijn er hier mensen genoeg die liever meer geld uitgeven aan de wintersportvakantie dan aan de zomervakantie en zomervakantie inkorten om meer geld over te houden voor de wintersport. :)

Tja, de familie week is al weer geregeld voor komende februari dat was de “to do” voor Maart. M’n vaste ski maatje alvast een beetje porren wat we met de short ski in januari gaan doen… Bedenken of ik niet eerder kan afhankelijk van de condities in nov of dec.

Maar nu eerst:

Mooi weer in de lage landen
De boot in orde maken
De buitenboel schilderen
Lekker varen en genieten van de tuin en strand.
Hardlopen/fietsen (met de winter in m’n achterhoofd)

En dan, ja dan komt langzaam de "R" in de maand en gaat er dit gebeuren:

https://www.wintersport.nl/forum/topic/65146

Dit jaar rijden we in september via Oostenrijk naar het Gardameer, zodra de alpen in beeld komen gaan de ogen omhoog. Ligt er sneeuw? snel schiet door m’n hoofd kom ik langs een een gletsjer? Nee eerst genieten van 2 weekjes gardameer, lekker eten en goede wijn!

Maar als ik terug ben…

Seriously snow addicted family!

Lekker achter mijn boot waterskiën en wakeboarden. Verder gaan we elke zomer wel een keer naar boven naar de sneeuw al hoewel we nooit zomer skiën / boarden

Komende 2 weken verhuizen voor de komende 3 jaar naar Bielefeld voor mijn PhD.

Verder natuurlijk voorbereiden op het volgende winterseizoen; hardlopen, fietsen, skeeleren, klimmen ( als er in bielefeld een klimhal is) en slacklining. Hopen dat ik daar een groepje ski fanaten kan vinden die in de weekenden af en toe eens naar het Sauerland rijden.

Maar eerst nog naar Obergurgl volgende week, unwind and relax your mind. Vandaag heb ik voor het eerst sinds 1,5 jaar weer geskeelerd. Vorig skeeler seizoen was in het water gevallen door twee keer de zelfde enkel te verzwikken in een half jaar tijd. Dit is ook de eerste keer ooit dat mijn skeeler en ski seizoen in elkaar overlopen. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat bevallen aangezien skeeleren een bijna ideale voorbereiding is, goed voor je evenwicht, je core stability en je gebruikt bijna alle beenspiergroepen die je bij het skien ook gebruikt. 25 km voor een eerste poging viel ook zeker niet tegen.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Ik eerst nog 13 april afsluiten in Livigno. Dan in mei introductiedag Aspirant gaan volgen in Landgraaf. Einde mei met de moto naar de Oostenrijkse Alpen voor een weekje. In juni met de vrienden een dagje landgraaf. Einde augustus aspirant opleiding in Landgraaf. Deze maand ook al de skivakanties plannen. Met de herfstvakantie voor de Anwarter opleiding in Oostenrijk en in december seizoen openen in Livigno. Ja dus, sneeuw-loze maanden met de winter bezig.

RoCo

Plaats een reactie