Gezocht: theorieboeken Anwärter Snowboard - TSLV

Heb je onlangs je Snowboard Anwärter gedaan via het Tiroler Verband (TSLV) en doe je niks meer met de Lesstof? In dat geval kun je mij er blij mee maken, indien het een redelijk recente versie is.

Stuur me een PM !

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

Als iemand er toevallig ook nog 1 heeft voor ski? Kan ik me ook vast voorbereiden:)

Let it snow

+1 vvoor het skien graag. 10-19 december cursus in zell am ziller.Daarna als alles goed gaat naar Fugen.

Voor mij is het ook puur om mezelf wat beter voor te bereiden! Hele dag skiën, of in mijn geval boarden, theorielessen volgen en dan ook nog alle lesstof uit je kop stampen. Beetje krap aan in 10 dagen vooral omdat het allemaal in het Duits is! Dus "WIE OH WIE"??? Theorieboeken TSLV Anwärter Snowboard… voor Hendrik en Jurrian de Ski variant!

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

heb nog anwarter ski theorieboeken+dvd, pm me maar met een bod

Pm naar mij, dacht dat ik ingelogd was

als je op de site van de Tiroler kijkt, kun je de boeken, dvd’s zo bestellen. Overigen vind ik het niet “handig” wanneer je de opleiding hebt gedaan afscheid neemt van je leerboeken.
Trouwens wanneer je de opleiding doet dan zitten de boeken er soms al bij; in ieder geval bij de anwärter, bij je Landes moet je ze zelf verzorgen. Beetje afhankelijk bij wie je de opleiding doet

Als het wit is kun je er over naar beneden...

^ hier ben ik het niet helemaal mee eens, de anwarter theorieboek(en) kan je niet op TSLV webshop bestellen, alleen het kleine boekje van 5EU welke je tijdens de opleiding ook voor 5EU moet kopen…

De boeken zitten sowieso bij de opleiding in maar het is begrijpelijk dat mensen die de opleiding gaan volgen deze van te voren willen doornemen ivm leren van te voren voor theorietoetsing.
Met van 8 tot 4 praktijk en dan 6 tot 8 theorie-lezing vond ik dat er persoonlijk weinig tijd overbleef om te leren, vooral als duits niet je sterkste taal is.

Ook voor skileraren die net hun anwarter hebben gehaald is het erg handig om alles terug te lezen etc, ik gebruik het zelf niet meer na een seizoen lesgeven ken ik het wel uit mijn hoofd… wellicht handig voor vakantieleraren / net geslaagden.

Heb overigens geen financieel belang bij het aanprijzen van de theorieboeken, ze liggen er en ik gebruik ze niet. Wie ze wil hebben hit me up met een bod!

Niemand met recente TSLV Snowboard theorie boeken?

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

Plaats een reactie