iSki (Austria) App

Wie heeft er allemaal de iSki (Austria) App? Ik gebruik hem zelf al 3 jaar nu en dit jaar is ie beter dan ooit!

Sta momenteel op plaats #52 :)

Dit is mijn skidagje van vandaag, met foto’s!

http://share.iski.cc/tracks/shared/xRi3FVSbtSSdXPh5TAJN…

Hoop dat jullie allemaal snel weer net zo kunnen genieten als ik iedere dag doe!

null

Vraagje

Heb je tijdens tracking Internet aan of uit. Ik ga binnenkort ook op pad maar heb geen internet in het buitenland.

Kan gewoon zonder internet.

En dat werkt dan dus prima?

Ik heb hem inderdaad ook maar dan wel op mn ipad dus die gaat niet mee de piste op

Vraagje

Heb je tijdens tracking Internet aan of uit. Ik ga binnenkort ook op pad maar heb geen internet in het buitenland.

ThomasH op 15 dec. 2013 20:08

Heeft geen internet connectie nodig, alleen GPS. En dan 's avonds in Hotel ff via WIFI uploaden :)

En dat werkt dan dus prima?

ThomasH op 15 dec. 2013 20:14

Ja werkt onderhand meer dan prima, vorige versies lieten nog af en toe eens wel eens wat te wensen over, maar deze 3e jaars versie werkt super! je kunt nu zelfs foto’s maken onderweg en dan laat ie op je dagstaatje precies zien waar die gemaakt zijn. Verder alle data die je wilt zien, km op de ski, km in lift, hoogtemeters, snelheid etc. :)

Ik heb hem inderdaad ook maar dan wel op mn ipad dus die gaat niet mee de piste op

Ricardo op 15 dec. 2013 20:15

Nee, dat lijkt me ook beter! Hoewel ik toch veel mensen zie hoor met rugzakje en dan tijdens de lunch komt de pad eruit :)

De App is er trouwens voor bijna ieder land wat ski-resorten heeft:

http://www.iski.cc

Top dank u. Ik zal het dan wel zien met iski en skiline!

Ik gebruik zelf ook al jaren Iski Austria en Iski Tracker

Vraagje

Heb je tijdens tracking Internet aan of uit. Ik ga binnenkort ook op pad maar heb geen internet in het buitenland.

ThomasH op 15 dec. 2013 20:08

tip: download iski tracker. van dezelfde maker maar dan alleen gericht op het tracken.

Certified ski-boy, glijbewijs

Plaats een reactie