Appartement gezocht loopafstand lift/piste

Hoi allemaal!

Na een aantal jaren met heel veel plezier vlakbij Heiligenblut te hebben overnacht zijn we voor komend jaar op zoek naar iets anders. Het gemoedelijke en vertrouwde Landhaus Schober gaan we echt wel missen, echter is de gezinssamenstelling dusdanig gewijzigd dat we andere kriteria hanteren om in een gebied/appartement te verblijven. We zoeken iets waar we weer meerdere jaren achtereen wellicht gebruik van kunnen gaan maken.

Kriteria in de volgorde van belangrijkheid;

Periode: Voorjaarsvakantie 2015; 21-2 tm 1-3

Appartement(en) voor minimaal 6volwassenen en 2 kleine kids(volgend jaar bijna 3 en 7mnd).

Appartement(en) op loopafstand van de lift of piste. Hier zit het grootste verschil met wat we hadden. We willen de mogelijkheid hebben om met diegene die oppast op de kleinsten, te kunnen lunchen of te kunnen wisselen.

Skigebied; sneeuwzeker, hoeft niet groot. Wel met oog op de toekomst goede skischoolmogelijkheden voor de kids. Heiligenblut was best ver rijden. We willen niet langer reizen. Maar gezien de afstand/tijd met kids mag dichterbij uiteraard altijd! Oostenrijk heeft de voorkeur. Verder zijn we verwend een gebied waar het zelfs in de voorjaarsvakantie zeer ongebruikelijk was/is dat je voor een lift moet wachten… Files zoals in het Zillertal hebben we echt geen behoefte meer aan, dat hebben we al meegemaakt!

Kosten: afgelopen wintersport hebben we voor enkel alleen het appartement (2 stuks) totaal €1200,- betaald voor een week. Dit budget zal ongeveer zo blijven.

We zijn dus echt op zoek naar 1 of meerdere appartementen bij elkaar of een chalet, huis. Het skigebied moet op loopafstand zijn, echter welk gebied heeft minder de voorkeur.

Wie heeft de gouden tip? We zijn momenteel ‘vaste gasten’ en genieten de voorkeur van 1e keus. Dit zullen we elders weer moeten opbouwen vandaar de vraag hier!

Ik ben benieuwd!

ik eigenlijk ook wel,

Seriously snow addicted family!

Ik denk dat Aparthotel Kleinwalsertal wel iets voor jullie is als ik dat zo lees!

Ik ga gelijk kijken!

Heb je voor 2 appartementen in totaal 1200 euro betaald? Of per stuk 1200
Ik heb ook even gekeken bij Aparthotel Kleinwalsertal, maar dan zie ik 297 euro per nacht voor type 5. Keer 7 dagen is 2100, exculsief schoonmaak, toeristenbelasting

Beide appartementen samen 1200,-

Dat is wel iets anders ja dan 2100…

We waren nu voor die €1200 wel met 5volwassenen en 1kind ipv 6+2. Maar dat had in onze situatie niks uitgemaakt qua budget vanwege een vaste prijs per appartement en de kinderen zijn zo jong nog gratis.

Beste,
Ast’n Hutten Konigsleiten eens bekijken…
Appartementen voor 4,6,8 en 10 personen. Super gelegen aan Marchenwald piste, van daaruit kan je alle kanten uit.

Ziet er zeer goed uit!

Ik vraag me af hoe de drukte is in de krokusvakantie? We kennen het zillertal wel (fugen/kaltenbach/mayrhofen) van eerdere wintersportweken en vonden dat wel ontzettend druk met veel wachten bij de liften en drukte OP de pistes… Königsleiten ligt wat verder weg dus wellicht dat dat iets scheelt?

Ben aan het kijken of er al te boeken is voor februari 2015…

Hoi,
Wij zijn al een paar jaar met de Belgische krokus vakantie geweest, drukte valt echt mee !
Is ook groot genoeg daar. De skipistes van Krimml zijn echt prachtig. De echte drukte zit niet aan die kant van het Zillertal denk ik.
Succes

Plaats een reactie