Wintersportgezin gezocht met kinderen

Gezocht een leuk sportief gezin met kinderen om samen mee op wintersport te gaan. Wij hebben 2 kinderen van 2 en 4 jaar en zouden het leuk vinden om met een ander gezin met kinderen op wintersport te gaan. Wij zijn snowboarders, al kan ik ook goed skiën. Verder heeft ons zoontje vorige jaar voor het eerst les gehad (hij was toen 3 jaar). Periode en bestemming natuurlijk in overleg!
Groetjes Lise, Werner en kinderen Allan & Ella

Een kleine tip: maak een account aan (gratis en makkelijk) en reageer even in je eigen topic. Met een account kan je namelijk ook privéberichten versturen en ontvangen. Waar het gaat om elkaar beter leren kennen van anderen of het uitwisselen van (privacygevoelige) informatie - wat op een gegeven moment toch echt moet - wil je dat niet op het forum zetten, lijkt me.

Ik heb een account aangemaakt. Bedankt voor de tip Gigi!

Hoi Lise en Werner, kon niet zien of jullie mijn berichtje hadden ontvangen, dus ik dacht: ik check het hier maar even…:)

Hoi,

Leuke oproep! Wij gaan de laatste week van januari naar Plagne, wij zouden met twee gezinnen. Eentje laat het nu afweten dus wij staan min of meer alleen (schoonouders gaan wel mee). Erg handig voor zowel gezelschap, nieuwe mensen leren kennen en natuurlijk oppas!

Ons zoontje is dan 15 maanden.

Wij gaan vrij binnenkort al boeken, kiezen voor luxe en het is nu in de aanbieding, rond de 400 euro inclusief skipas. Super accommodatie, vorig jaar ook geweest, voor Franse begrippen bijna niet Frans meer :)

Gr,

Erwin

Bij toeval kom ik bij jullie oproep uit!
Ik ben al enige tijd op zoek naar een stel met kinderen met dezelfde gedachten.
Wij zijn Liesbeth (31) , Dick (34) en Menno (1) Allebij boarders en zouden dolgraag met een ander gezin (als het klikt natuurlijk ;-) ) een weekje op wintersport willen. Oostenrijk is toch wel onze bestemming.
Lijkt het jullie leuk om in contact te komen, indien jullie nog niet voorzien zijn ;-)
Groetjes Liesbeth

Hier idem dito. Zijn een gezin met 2 kinderen ( dochters ).

Wij gaan met de wintersport naar spindleruv mlyn tsjechie.
Hebben twee meisjes 3 en 6 jaar.

Groeten Marcel.

Hoi Liesbeth, Phil,

Bij ons is nog plek, ons zoontje is ook net 1 jaar. Wij gaan naar Plagne, ben je Oostenrijk snel vergeten (tenzij je van Apres ski houd). Ik ben zelf ook een boarder!

Stuur mij maar een persoonlijk berichtje als je interesse hebt!

Gr,

Erwin

Plaats een reactie