Websitezaken - bugjes en suggesties

@ray-boers bij deze screenshots, hoe hou je de ipad vast? Als in rechtop of liggend?

iPad liggend

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

In mijn inbox zie ik mijn laatste verstuurde bericht niet meer. De hele conversatie staat niet in de lijst. Is er een beperking aan het aantal conversaties dat je kan hebben? Want dan heb ik een probleem… ;)

@GiGi Is dat het eerste bericht dat je aan iemand stuurde? Want dat is een bekend issue.

MAND!

@Yo-han, inderdaad het eerste bericht dat ik aan iemand stuurde.

Blijf het ingezoomde scherm houden op mijn IPad 4, ook na browsegeschiedenis wissen en opnieuw opstarten. Op de iPad Air op mijn werk krijg ik wel het normale beeld. Iemand een idee waar dit door komt en wat hier aan te doen is?

Blijf het ingezoomde scherm houden op mijn IPad 4, ook na browsegeschiedenis wissen en opnieuw opstarten. Op de iPad Air op mijn werk krijg ik wel het normale beeld. Iemand een idee waar dit door komt en wat hier aan te doen is?

Matis op 2 dec 2015 07:51

Lijkt mij hetzelfde probleem als wat @ray-boers en ikzelf ondervinden. Volgens @René zou het in landscape modus goed moeten zijn maar dat is het (vooralsnog) niet

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Welke iPad gebruik jij @Peter30 ?

Op de iPad Air heb ik juist last van het ingezoomde scherm.

Welke iPad gebruik jij @Peter30 ?

Rene op 2 dec 2015 12:37

@Rene, IPad2

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Dank, dat verklaard al iets , zouden jullie als allerlaatste nog aan kunnen geven welke iOS versie jullie zitten @Peter30 , @Ronald16 en @ray-boers ? Dit kun je zien in Instellingen -> Algemeen -> Info -> Versie .

Het komt doordat Safari een update heeft gekregen in iOS 9 waar we ook de aanpassingen op hebben gemaakt. Zover ik weet kan het merendeel van de ipads nog updaten naar iOS9.

Wanneer komt er een edit knop op de frontpage?

Not all who wander are lost

Dank, dat verklaard al iets , zouden jullie als allerlaatste nog aan kunnen geven welke iOS versie jullie zitten @Peter30 , @Ronald16 en @ray-boers ? Dit kun je zien in Instellingen -> Algemeen -> Info -> Versie .

Het komt doordat Safari een update heeft gekregen in iOS 9 waar we ook de aanpassingen op hebben gemaakt. Zover ik weet kan het merendeel van de ipads nog updaten naar iOS9.

Rene op 3 dec 2015 12:10

iOS versie 9.1

@Rene

Versie 7.04. Ik moet dus updaten!

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Probleem (bij mij in ieder geval) opgelost, het zat 'm inderdaad in de IOS versie.

Probleem opgelost door de update uit te voeren

Waaromheeftnederlandgeenbergen:-)

Is het misschien mogelijk om bij het zoeken naar skigebieden ipv. vinkjes schuifjes te gebruiken. Als ik nu bijv. max 900km vanaf Utrecht zoek dan komen daar ook de gebieden dicht bij huis bij te staan. Het zelfde voor de hoogte zodat je een gebied kunt zoeken met een hoogste punt tussen bijv. 1000m en 2500m.

Übung macht den meister!!!

De hele eerste pagina van dit topic lijkt te ontbreken… https://www.wintersport.nl/forum/topic/212952

@GiGi Fixed.

MAND!

Komt er een edit knop bij berichten op de frontpage?

Not all who wander are lost

https://www.wintersport.nl/forum/topic/124688
Deze is zeer slecht bereikbaar!

❄️

En ik kriig ook een foutmelding bij het plaatsen van een reactie hier.

❄️

Dank, dat verklaard al iets , zouden jullie als allerlaatste nog aan kunnen geven welke iOS versie jullie zitten @Peter30 , @Ronald16 en @ray-boers ? Dit kun je zien in Instellingen -> Algemeen -> Info -> Versie .

Het komt doordat Safari een update heeft gekregen in iOS 9 waar we ook de aanpassingen op hebben gemaakt. Zover ik weet kan het merendeel van de ipads nog updaten naar iOS9.

Rene op 3 dec 2015 12:10

@Rene, update uitgevoerd! Ziet er weer goed uit

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Het lijkt erop dat gegeven groene duimpjes verdwijnen. Ik snap dat iemand mijn groene duimpje met een rood duimpje teniet kan doen, maar ik kan het groene duimpje (bij sommige reacties) wat later nogmaals of opnieuw geven.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Er verdwijnen uit mijn mailbox de hele tijd berichten, klopt dat?

Zo kan ik niet zien als ik iemand een bericht heb gestuurd tot diegene reageert oid.

@Pvdh Je bericht is pas zichtbaar als degene aan wie je het stuurt heeft gereageerd. Bekend probleem waar we als we het berichten systeem vernieuwen nog eens naar gaan kijken.

MAND!

Klein foutje dat ik vond. Op de contact pagina (https://www.wintersport.nl/contact) moet het mailadres onder het kopje Webshop ook een mailto: zijn denk ik.

Misschien is het al mogelijk maar heb ik niet ontdekt hoe. In een youtube linkje kan je ook een start tijdstip opgeven.
Voorbeeld:

Als ik dit doe dan herkent de forum software de url en embed het filmpje waarbij het start tijdstip niet wordt meegenomen zo lijkt het. Is het mogelijk om dit aan te passen?

Heb gemerkt dat op de site en de app er een paar webcambeelden van kronplatz blijven hangen zijn op oktober.
De furkelpass en de ried

Ik zie ineens rode handjes bij de beoordeling van diverse berichten staan, bij sommige is het getal dan nul maar wel een rood handje, bij eentje maar viek me op dat ook het getal rood. Nog nooit gezien dat er rode handjes zijn dus wat betekent dit, of is dit een fout?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Plaats een reactie