Websitezaken - bugjes en suggesties

@EricH We ondersteunen enkel bold, italic, underlined en [s]striped[/s]. De volledige link naar een externe afbeelding word automagisch een thumb in ons format en urls naar andere zaken worden… links.

null

MAND!

Ok, dus als ik het goed begrijp kan ik niet een kleine versie van het plaatje posten en als je daarop klikt dat je de volledige versie ziet? De volledige versie is namelijk een andere URL. De kleine versie heeft -thumb- in de URL en de volledige versie niet.

Ik kan wel 10 panorama’s plaatsen maar als je in één keer > 150MB aan foto’s moet downloaden wordt niemand blij van denk ik ;)

Ik weet niet of het ooit aan bod is gekomen maar als je op de mobiele website zit en je gaat naar het forum staat bovenaan de zoekbalk voor skidorpen en gebieden.
Om het forum te doorzoeken moet je helemaal naar beneden scrollen zou het misschien gebruiks vriendelijker zijn als het forum doorzoeken bovenaan komt te staan?

@smartie je kunt in die zoekbalk naast skidorpen en gebieden ook je zoekterm intypen die je wil gebruiken om het forum te doorzoeken.

Inderdaad @smartie , de zoekbalk bovenin en die van het forum zijn identiek aan elkaar. Alleen krijg je bij de “main” zoekbalk ook suggesties voor skigebieden/dorpen. Verder werken ze allebei hetzelfde :)

Oke top was me niet helemaal duidelijk

Ik kreeg net bij een aantal pagina’s een 502 error. Daar stonden versienummers bij van o.a. nginx en php die zwaar verouderd zijn. Misschien eens verstandig om daar even naar te kijken :)

Ik had er al een topic over geopend, maar werd geattendeerd op dit topic, meer een suggestie dan een bug:

Ik kom hier vaak allerlei gebieden en gebiedjes tegen die me hartstikke leuk lijken en dan denk ik altijd “dat onthoud ik wel”, niet dus…
Misschien mis ik iets… maar een functie om je favoriete skigebieden en misschien ook weblogs en forum onderwerpen op te slaan zou echt super fijn zijn.

Of zie ik het over het hoofd?

@Nics , topics kun je wel al opslaan. In een topic klik je bovenaan op “bookmark topic”. Je zou de skikalender in je profiel kunnen “misbruiken” om daarin skigebieden op te slaan die je interessant vind :)

@Nics , topics kun je wel al opslaan. In een topic klik je bovenaan op “bookmark topic”. Je zou de skikalender in je profiel kunnen “misbruiken” om daarin skigebieden op te slaan die je interessant vind :)

Rene op 17 feb 2016 08:59

Top!

Bookmarken kan, maar dan krijg je wel een notificatie voor elke nieuwe reactie in dat topic. Dat is de eigenlijke functie van bookmarken namelijk. En als ik dat zou doen kreeg ik in het seizoen echt 50 notificaties per dag…

Dan kan je beter een topic als bladwijzer opslaan in je webbrowser.

Bookmarken kan, maar dan krijg je wel een notificatie voor elke nieuwe reactie in dat topic. Dat is de eigenlijke functie van bookmarken namelijk. En als ik dat zou doen kreeg ik in het seizoen echt 50 notificaties per dag…

Dan kan je beter een topic als bladwijzer opslaan in je webbrowser.

GiGi op 17 feb 2016 09:32

Volgens mij geeft dit nog steeds niet de mogelijkheid die @nics bedoelt in eerste plaats. Hij bedoelt een soort persoonlijke notities bij verschillende berichten. wellicht is de suggestie van Rene om ze in je skikalender te verstoppen, op dit moment echter inderdaad de beste mogelijkheid. Het bookmarken leidt inderdaad tot de situatie die Gijs omschrijft.

Zit mij overigens net te bedenken, wellicht boeiend om te kijken naar een soort ambassadeurschap van bepaalde gebieden? Lees veel mensen die vaak naar zelfde gebieden zijn geweest. Zij kunnen wellicht specifieke vragen beantwoorden over het gebied/restaurant/evenementen/mogelijkheden/reistips etc?

Overigens geldt dit ook voor bv materiaal of dergelijke zaken…

@Pvdh is al eens geprobeerd en was niet echt een succes.

MAND!

@Yo-han Ah ok! Daar was ik niet van op de hoogte, geloof dat mijn lidmaatschap van dit forum hier te laat voor was (Y)

Ik zie dat elk skigebied dat ik ooit heb ingevoerd op de skikalender nu genoemd staat in mijn profiel onder ‘fan van’. Dat ik er geweest ben, wil niet zeggen dat ik er fan van ben.

Is het mogelijk om die lijst handmatig te editten? Of in ieder geval het te hernoemen? Want nu kunnen mensen zo maar denken dat ik fan ben van een gebied omdat ik er ooit ben geweest. Maar in een aantal gevallen is dat verre van waar.

Het lijkt er op dat er een probleem is met de notificaties verzenden. Als er nu gereageerd word op een forum topic welke ik gebookmarked heb krijg ik hier bijna geen email meer van (hooguit 1 mail op 10 reacties), terwijl ik tot halverwege vorige week gewoon keurig bij iedere reactie een email kreeg.

Born to Ride

@Matthias123 Er zit een beperking op de het aantal mails per uur per topic. Uit mijn hoofd is dat 1 per half uur. In het menu zou je wel alle notificaties moeten zien.

MAND!

@Yo-han ja dat er een beperking op zit dat had ik wel in de gaten, maar ik krijg nu gewoon totaal geen mails meer over bookmarks, alleen nog als ik getagd ben. Het vreemde is wel dat ik wel gewoon de notificaties op mn profiel zie.

Born to Ride

Mss is het al genoemd, maar ik kan in een door mij geschreven review niks meer aanpassen/aanvullen nadat ik het geplaatst had. Evt oplosbaar?

Aequilater Nubila

Als ik via firefox naar de website wil gaan krijg ik deze melding:

null

Op internet explorer heb ik er geen last van. Een half uur geleden kon ik nog wel gewoon op de site via Firefox. Is hier iets aan te doen @Admin ?

Born to Ride

@Matthias123 ik denk dat er sprake is van een cookie die niet meer helemaal ok is. Check even het antwoord op deze link. Kwestie van even de cookies opruimen. https://support.mozilla.org/nl/questions/918154

MAND!

Thnx ik heb ze even verwijdert en hij doet het weer :)

Born to Ride

https://www.wintersport.nl/skigebieden/hochzillertal/webcams…

Ik kan hier maar 2 webcams bekijken. Is het mogelijk de rest weer werkend te krijgen of ligt dit niet aan jullie??

Übung macht den meister!!!

Skikalender staat er idd bij maar vroeger kwam deze in de header te staan.
Op deze manier heb je er echt niets aan!

Dus als ik inlogde zag ik bovenaan de site de aantal dagen nog te gaan tot mijn eerstvolgende skivakantie.

phil op 9 okt 2014 19:52

Wordt hier nog naar gekeken? Jammer dat deze “countdown” nog niet terug is.

https://www.wintersport.nl/skigebieden/hochzillertal/webcams…

Ik kan hier maar 2 webcams bekijken. Is het mogelijk de rest weer werkend te krijgen of ligt dit niet aan jullie??

RFKANGOO op 12 mrt 2016 17:45

Ik kijk hier morgenochtend even naar!

Click. Click. Peace

https://www.wintersport.nl/skigebieden/hochzillertal/webcams…

Ik kan hier maar 2 webcams bekijken. Is het mogelijk de rest weer werkend te krijgen of ligt dit niet aan jullie??

RFKANGOO op 12 mrt 2016 17:45

Ik kijk hier morgenochtend even naar!

Rogier op 12 mrt 2016 20:15

Voor nu kan ik hier even niets aan doen.

Click. Click. Peace

https://www.wintersport.nl/skigebieden/hochzillertal/webcams…

Ik kan hier maar 2 webcams bekijken. Is het mogelijk de rest weer werkend te krijgen of ligt dit niet aan jullie??

RFKANGOO op 12 mrt 2016 17:45

Ik kijk hier morgenochtend even naar!

Rogier op 12 mrt 2016 20:15

Voor nu kan ik hier even niets aan doen.

Rogier op 13 mrt 2016 13:15

Helaas. Toch bedankt.

Übung macht den meister!!!

Soms tik ik een heel uitgebreid privébericht en druk ik op de knop… Bericht niet verzonden en foetsie. Behoorlijk irritant en zonde van de tijd. Kan ik weer opnieuw beginnen. Dat en het feit dat je veel (vooral nieuwe) forumleden schijnbaar geen bericht kan sturen en dat berichten niet gewoon met de nieuwste bovenaan staan maakt dat ik het medium privébericht zo veel mogelijk omzeil. Kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

Enig idee op welke termijn we een goed geïmplementeerde oplossing kunnen verwachten?

Dat uitgebreide privé berichten verdwijnen is behoorlijk irritant en zonde van tijd (je hebt maar hooguit een paar mminuten )dat dat al jaren zo is is onbegrijpelijk inderdaad.Jammer ook.

Plaats een reactie