Reisgenoten gezocht 7 feb t/m 14 feb

Hallo,

Ik ben Rick 32 jaar en ga in februari graag weer snowboarden in Oostenrijk met een gezellige groep mensen…

ik hoef niet perse de eerste en laatste lift hebben, maar lang uitslapen op terras zitten en op tijd de kroeg in kan thuis ook! Hetzelfde geldt voor apresski…ga graag een biertje doen, maar hoef niet af te sluiten!

Zijn er mensen die hetzelfde erover denken en zin hebben om een groep te vormen?

Hallo Rick,

Wij gaan 6 februari 's avonds vanaf Den Haag Centraal met een pendelbus naar Flachau en komen 15 februari weer terug in Nederland. We zaten vol, maar iemand die een eenpersoonskamer heeft, moest zich helaas afmelden. Die kamer is dus beschikbaar. Wij zijn wel allemaal skiërs, maar we hebben wel vaker snowboarders mee gehad. Mijn vrouw en ik regelen namelijk al vanaf 1997 ieder jaar een groepsreis naar Oostenrijk. Oostenrijk ook vanwege de apres-ski. We hebben verschillende niveaus. We hebben een paar heel goede skiërs, een groep die lekker van doorskiën houdt, een groep die graag wat meer stops heeft en een paar lessers. Kijk even op http://www.janenjosreizen.nl als je de details wilt weten. Er zijn geen kinderen bij onze reis. De meeste deelnemers zijn tussen de 40 en 60. De reis is inclusief de pendelbus heen en terug en het hotel in Flachau voor een eenepersoonskamer € 848,00

Hoi Rick,

Als je de laatste week van januari kunt mag je bij ons aansluiten. Plagne, skipas en verblijf samen ongeveer 410 euro. We gaan met eigen vervoer, daar is nog plaats. We zitten in een superluxe appartementencomplex.

Gr,

Erwin

Plaats een reactie