Overnachting op weg naar Saalbach Hinterglemm

Tijdens de voorjaarsvakantie gaan wij naar Saalbach Hinterglemm.
Omdat we in 2015 al op vrijdagochtend al willen vertrekken zoeken wij een accommodatie in de buurt van Munchen om te overnachten en na een ontbijt de laatste paar honderd kilometer te rijden. Wij zoeken iets tot €150,00 voor 2 volw. en 2 kinderen. Jullie tips zijn welkom.

*bericht bewerkt door moderator op 29 nov 2014 12:50: verhuisd naar juiste subforum

Motel One Putzbrunn of de Ibis Budget in Putzbrunn? Dan zit je vlak bij de ring van München.

Gasthaus kellerer. Iets na München bij inntal dreieck. 3pers kamer hadden we vorig jaar voor 90,- met ontbijt. Te boeken via booking

berghotel aschbach in feldkirchen. voor inntal 3eck. Wij rijden meestal over b-weg naar rosenheim en draaien daar de snelweg op. dus geen file rijden op de zaterdagochtend.

Bedankt voor jullie tips…
Op zich niets mis mee maar alle hierboven genoemde opties waren reeds bezet.
Wellicht zijn er, nu het nieuwe wintersport seizoen net begonnen is, mensen op dit forum actief welke nog aanvullende tips hebben.
Alvast bedankt!

@RedLion de Ibis hotel in Putzbrunn is gewoon nog te boeken, ik zelf probeer rond Ingolstad een te boeken.

Gewoon kijken op booking.com, gewenste datum en eventuele verdere wensen invoeren en je krijgt een heel lijstje.

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

Ignolstadt, nog wel voor München maar daar heb je een B&b hotel vlak naast de afrit van de snelweg.
Ben je voor €95 klaar, incl. Ontbijt.
Inchecken kan zelfs met enkel een credit card

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Allemaal een fantastisch (ski)jaar toegewenst.

Mijn ervaringen met rijden op zaterdagmorgen rond Munchen zijn niet zo goed (of je moet heel vroeg al op pad).
Vandaar dat wij altijd een overnachting hebben gemaakt voorbij Munchen.
Afhankelijk van je te maken reistijd (soms zit het mee, soms zit het tegen) hebben wij overnacht in Frasdorf (langs de snelweg richting Salzburg), maar de laatste jaren (geluk met de weersomstandigheden) sliepen wij in Lofer.
Als je dus dezelfde weg bewandelt (rijdt…) zou ik deze optie zeker openhouden…
Je komt dan ook nog langs Inzell en zo, waarvan ik de indruk heb dat daar overnachten geen issue hoeft te zijn.
Suc7 met je zoektocht.

Paul Scholten

Welke voorjaarsvakantie? noord/midden/zuid?
Als je vrijdagochtend vroeg vertrekt zou ik doorrijden naar de eindbestemming en daar een overnachting zoeken.
Kun je zaterdagochtend lekker genieten van de rustige pistes en is de file zaterdagochtend op de autobahn weer met 1 auto korter :-)

http://www.anneliese-bienek.de/

Zijn wij 2 jaar geleden geweest toen we met onze zoon van 15 maanden naar Kroatië gingen. Betaalbaar pension en zeer gastvrij.

Groet Roel.

Plaats een reactie