Ski- & snowboardgroep, voorjaar 2015, Oostenrijk

Wij zijn een steeds wisselende, gemengde groep van snowboarders en skiërs, Belgen en Nederlanders, meisjes en jongens die nu al een aantal keer via wintersporters supervakanties hebben gehad. Dit voorjaar gaan we opnieuw richting Oostenrijk en zijn fan van het Zillertal bij voldoende sneeuw maar ook van andere gebieden. Vrijdagavond vertrekken met de auto en op appartement of hotel voor 7 of 8 dagen. We doen aan comfortabel auto- en kamerdelen (max. 2pers/kamer). Interesse, laat dan snel iets weten. We zoeken naar een formule incl. skipas tussen de 350€ en 550€. Het niveau is ervaren en de leeftijden liggen tussen de 26 en 42 jaar. Afspreken doen we verder in een FB groep en eens concreet op WhatsApp. Snel kunnen beslissen is een pluspunt! :)

2 voorstellen: aankomst zaterdag 17 januari en/of aankomst zaterdag 7 februari. Telkens van zaterdag tot zaterdag.
Interesse? Laat snel iets weten!

Is er al een week besproken? Want als het Februari wordt voor dat bedrag dan wil ik wel mee

7 februari is al zo goed als zeker!

Ik stuur je een pb met info over onze fb groep

Is er nog ruimte voor twee semi-ervaren skiers? :)

Ruimte zat :)

Ik stuur je een pb

Hallo,

ik heb ook wel interesse in jullie oproep. Land + periode past perfect voor me.

Is er nog plaats ?

Mvg,

Stijn

Hallo Stijn,

Er is zeker nog plaats :)

Ik stuur je een pb

Hey,

Ik ben ook wel geïnteresseerd om mee te gaan!

Goedenavond,

Ik ben 26jr en wil graag een weekje snowboarden. Helaas wil/kan niemand om mij heen mee.
Zelf heb ik geen auto. Ik heb vrij in de week van 7febr. Kun je evt. meer info sturen?

Groetjes Rox

Hoi Rox,

Top!

Ik heb je een pb gestuurd met de link naar onze fb groep voor meer info.

Hallo!

Een vriendin en ikzelf hebben ook interesse!

7 februari dus?

Groetjes!

Hallo allen, sorry dat ik jullie mooie topic lastig val, jammer dat mij die week niet schikt, anders hadden wij evt ook nog interesse.

Voor degene die het net niet redden of waarbij het anderzijds niet uitkomt, kijk anders eens op deze link:

https://www.wintersport.nl/forum/topic/178912

Hallo,

Heb ook wel interesse in de week van 7 feb.

Groeten

Hallo Robert en Maarten,

Top, ik stuurde jullie een pb om verder af te spreken.

Tot gauw!

7 februari is al snel maar even checken: is er nog plek voor een ervaren skiër?

1 tip…8 februari is vakantie van oostenrijk, vor de gebieden “Burgenland, Vorarlberg, Karinthië, Salzburgerland, Tirol”

Super! dan zitten we in de minst drukke week :) Kendrick! Volgens mij ben jij nog een bekende van vorig jaar en trouwens ook een streekgenoot uit België ;)

Welkom Rob, ik stuur je een pb om verder af te spreken!

Dit weekend boeken we!
Wie erbij wil zijn stuurt me asap en voor zondagavond in een pb zijn gegevens of vraagt naar mijn fb account om snel in te pikken.
Naam, geboortedatum, adres, e-mail en telefoon.
Alle pijlen wijzen nu naar Mayrhofen (Zillertal) of omgeving en 7 skidagen vanaf zaterdag 7 februari.
De teller van onze groep staat ondertussen op 10 :)
Grtz!

We hebben geboekt voor 10 personen ! :)

Ik heb begrepen dat er nog steeds interesse is en die mogen natuurlijk nog steeds contact opnemen en mee volgen in onze fb groep. Die bestaat momenteel uit een bestand van 48 leden. Mocht het lukken dat er zich daardoor opnieuw een groep vormt van 8 à 10 personen kan deze mss nog in een aanpalend chalet, mits dan iemand van de nieuwe lichting hiervoor de coördinatie op zich neemt.

Het aftellen kan beginnen :)

Ik wil dat wel coördineren

Groet

Ik heb jou een pb gestuurd René

Met hoeveel mensen zitten we straks in Zillertal verdeelt over twee groepen?
Ik heb er zin in

Wij zijn tot nu toe met 5. Er is nog plek voor meer personen.

Groet

Wij met z’n 10 en hun met 5 is 15 :)

Hebben jullie al een onderkomen ReneSki of zijn jullie nog zoekende?

Ja wij hebben eenvoudig hotel totaal 4 pers

Groet

Zie ook pb

Groet

Hallo,

Ik heb misschien ook wel interesse om mee te gaan :-) Is er nog plaats?

Wil heel graag nog een weekje naar de sneeuw! Ben zelf een ervaren skieër en boarder van 34.

Ik hoor het graag!

Gr. Angela

Ik ben 41 en kan nog net mee met de groep:)… is er nog plek?

frank1974nl

Stuur mij even een pb. We zitten tot nu toe met 4 personen in hotel Magdelena. 70 euro halfpension

Groet

heb net nog contact gehad met hotel, er zijn nog kamers

Groet

Plaats een reactie